Κυριακή 9 Δεκεμβρίου 2012

Tags and sweets

Στο σπίτι μου βρίσκεις πολλά γυάλινα βαζάκι με διάφορα καλούδια που φτιάχνει η μαμά μου και μου δίνει, μαρμελάδες, γλυκά του κουταλιού κλπ κλπ! Περνώντας ο καιρός όμως ξεχνάω κυρίως τις ημερομηνίες της παραγωγής αλλά μερικές φορές και το ακριβές περιεχόμενο (μέχρι βέβαια να ανοίξω το βαζάκι και να μυρίσω ή να δοκιμάσω!). Ψάχνοντας λοιπόν στο internet ανακάλυψα καταπληκτικά tags δωρεάν στο Print This Today και στρώθηκα στη δουλειά!




και βέβαια στόλισα όλα τα βαζάκια που είχα!








και επειδή δουλεύοντας έρχεται η όρεξη και η έμπνευση, γέμισα και δικά μου βαζάκια με γλυκό κυδώνι που έφτιαξα με τα χεράκια μου, χρησιμοποιώντας βιολογικά κυδώνια παραγωγής του μπαμπά μου και τη συνταγή που βρήκα στο Greekmasa!


Καλή εβδομάδα!

10 σχόλια:

  1. Καλημέρα Κατερίνα. Πολύ ωραία τα καρτελάκια (μία αδυναμία στις κουκουβάγιες την έχω). Και το γλυκό κυδώνι, γιααααααααααμμ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γενικά οι κουκουβαγίτσες έχουν πολλούς θαυμαστές! Ευχαριστούμε για τα καρτελάκια !! Είναι χρήσιμα. Μάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι όντως είναι πολύ γλυκιές οι κουκουβάγιες!! Χαίρομαι που σου άρεσαν!

      Διαγραφή
  3. Τις ταμπελίτσες σκέφτομαι να τις χρησιμοποιήσω στα κουτιά των παπουτσιών μας για να ξέρουμε τι περιέχει μέσα στο κάθε κουτί.Ευχαριστούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ καλή ιδέα! Μπορείς να τις τυπώσεις και σε αυτοκόλλητο για ευκολία, αλλά αυτές ίσως είναι λίγο μικρές!

      Διαγραφή
  4. Γλυκό κυδώνι δε τρώω, αν ήταν βύσινο ;) αλλα τα ταμπελάκια σου πολύ χρήσιμα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκό βύσσινο πάνω σε γιαουρτάκι!! Μιαμ μιαμ ότι πρέπει για τα καλοκαιρινά βράδια!!

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...