Κυριακή 21 Σεπτεμβρίου 2014

Φτιάχνοντας ένα "περίεργο" κέικ




Γιατί να φτιάξουμε ένα "περίεργο" κέικ? Πραγματικά δεν έχω καμία απάντηση! Κάντε πλάκα στους δικούς σας, πειραματιστείτε και βάλτε λίγο χρώμα στη ζωή σας! Σας το εγγυώμαι ότι ένα πράσινο κέικ είναι το καλύτερο conversation starter για μια φιλική συγκέντρωση στο σπίτι σας! Επίσης ταιριάζει ωραία με μια ταινία θρίλερ ή αν θέλετε περιμένετε μέχρι το Halloween!







Οι οδηγίες είναι πανεύκολες!



Φτιάχνεται την αγαπημένη σας συνταγή για κέικ και προσθέτετε χρώμα ζαχαροπλαστικής!


Όσο περίεργο και αν σας φαίνεται στο δικό μου έριξα ένα ολόκληρο μπλε χρώμα για να καταλήξω σε αυτό το αναπάντεχο ζωηρό πράσινο!



Αποφάσισα να το ψήσω σε στρογγυλή φόρμα και όχι στην κλασσική του κέικ με την τρύπα! Με παίδεψε πάρα μα πάρα πολύ για να ψηθεί στο κέντρο! Παρακαλώ για τις συμβουλές των ειδικών τις παρέας!


Το ολοκλήρωσα με ένα καμουφλάζ από γλάσο σοκολάτας και ζάχαρη άχνη!


Surprise... είναι πράσινο!


Ότι πρέπει για να συνοδέψει και τον Κυριακάτικο καφέ! 
Να σας κεράσω;


Καλή εβδομάδα!

41 σχόλια:

  1. Χαχαχαχα, δεν παίζεσαι Κατερίνα!!!!! Πολύ ωραία ιδέα που σίγουρα θα ξεκινήσει συζήτηση!!!!!
    Εξάλλου, δεν χρειαζόμαστε λόγους για πειραματισμούς! Τους κάνουμε για το κέφι μας :)
    Καλό μεσημέρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς όπως τα λες είναι Δήμητρα αρκεί να μην έχεις καλεσμένους για πειραματόζωα! Το σίγουρο ήταν πως γελάσαμε πολύ!!

      Διαγραφή
  2. Σε παιδικό πάρτυ γενεθλίων σίγουρα θα ξετρελάνει πολλούς.Θα το δοκίμαζα και σε κόκκινο δρακουλίστικο χρώμα σε ατομικά κεκάκια.Δίνεις ιδέες ,Κατερινάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ καλό! Φαντάσου το ακόμα σε κόκκινο και σε κατάλληλο σχήμα για του Αγίου Βαλεντίνου!! Μπράβο βρε Αλέκα μου!!

      Διαγραφή
  3. Α!!!! Έχω κανει τέτοια φαση σε muffins με τη μικρή, αλλά βαλαμε δυο διαφορετικά χρωματα κ μετα βαζαμε στοίχημα τι χρωμα είναι το καθένα!!!!χαχαχαχα οντως πολύ πλάκα!!!! Τέλειο το πρασινακι! Σε μπιζακι βγαίνει?????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε μπιζάκι κάτι μπορώ να κάνω ειδικά για εσάς!! Τέλεια ιδέα με τα δύο χρώματα! Με βάζεις σε πειρασμό να κάνω 2χρωμο κέικ!!

      Διαγραφή
  4. Ωραίο φαίνεται!! Στη γεύση κάνει διαφορά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το χρώμα καμία διαφορά Αλεξάνδρα! Τώρα που το σκέφτομαι όμως αν είχα βάλει και λίγο μέντα ίσως έδενε καλύτερα το χρώμα με τη γεύση! Έχω δει πράσινα μπισκότα μέντας αλλά σε κέικ δεν ξέρω αν θα ταιριάζει! Μου έδωσες ιδέα για νέο πείραμα!

      Διαγραφή
  5. Και εγώ λιμπίζομαι το χρωματιστό κέικ και ειδικά για party!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ιωάννα είναι ότι πρέπει για να ιντριγκάρεις τους καλεσμένους σου! Βέβαια άκουσα και κάτι σχόλια ότι μοιάζει με σφουγγάρι μπάνιου αλλά τα προσπέρασα χαχαχα!

      Διαγραφή
  6. Μ' αρέσεις Κατερίνα!!! Βάλτε χρώμα στη ζωή σας μέχρι και στο κέικ! Πολύ funky! Μπορείς να κάνεις παντεσπάνι για τούρτα με το κόλπο σου και ειδικά για παιδάκια θα είναι τέλεια ιδέα! Την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ Σοφία μου!! Όντως σε μια τούρτα θα ήταν τέλειο! Φαντάσου πράσινο παντεσπάνι και τούρτα με θέμα το ποδόσφαιρο!!

      Διαγραφή
  7. Μποοουυυυ!!! χαχαχα εμένα μου θυμίζει halloween και μου αρέσει!!! Ζορίστηκε να ψηθεί γιατί αν δεις έπεσε πολύ η ζύμη για την φόρμα και έκατσε η περισσότερη στη μέση για αυτό και φουσκώνει τόσο. Το παθαίνω και εγώ με τη βασιλόπιτα όταν τη βάζω ολη μόνο σε ένα ταψί ( εκεί να δεις γλέντια). Φιλιά Κατερίνα μου ή μήπως να σου πω hocus pocus !!! :))) θυμήθηκα αυτά που λέγαμε σχολείο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ohh my friend με σώζεις.. Για πες Ελεάννα.. πόσο θέλει? Τη μισή ποσότητα περίπου?

      Διαγραφή
    2. Περίπου ναι, την μισή. Αν έχεις και μια μακρόστενη φόρμα κέικ γεμίζεις και εκείνη. Κάποια στιγμή χρησιμοποιήσα μικρότερη φόρμα κέικ (σιλικόνης) και αναγκάστηκα να περιμένω να ψηθεί η πρώτη δόση της βασιλόπιτας για να βάλω μετά και την υπόλοιπη ζύμη να ψηθεί. Τελικά αγόρασα άλλο ένα στρογγυλό για να ξεμπερδεύω. Συνήθως την πατάω με γλυκά που γίνεται μπόλικη η ζύμη τους και δεν το σπουδαιολογώ εκείνη την ώρα και ρίχνω.. :))

      Διαγραφή
    3. Μάλιστα!! Ευχαριστώ πολύ πολύ για τις συμβουλές! Θα δοκιμάσω να το κάνω 2 δώσεις! Βάζεις και λίγο κρέμα στη μέση και το κάνεις british style!!

      Διαγραφή
  8. Χαχα! Τέλειο! Θα μπορούσα να το πάω στη μαμά μου, να φρικάρει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ της το πήγα Ελεάννα χαχαχα! Μιλάμε για πολύ γέλιο!! Το έβαλα έκπληξη στο γραφείο της δίπλα στον πρωινό καφέ που είχε ήδη φτιάξει!! Έπαθε σοκ!

      Διαγραφή
  9. Μου αρέσει τόσο πολύ να τα βλέπω αυτά τα χρωματιστά κεκάκια αλλά κάπως μου έρχεται να τα φάω. Είμαι του κλασσικού μάλλον:)))
    Ο γιος μου πάλι θα ξετρελαινόταν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι καλεσμένοι μου καθώς και η μαμά μου συμφωνούν απολύτως μαζί σου Μαργαρίτα!! Ευτυχώς τους έπεισα και δοκιμάσανε!! Αξίζει να δοκιμάσεις για χάρη του γιου σου λοιπόν!!

      Διαγραφή
  10. χαχχαχα είναι όντως πολύ περίεργο, εντυπωσιακό και περίεργο. Μπορεί και να φοβόμουν να το φάω δεν ξέρω. Χαχαχαχα Να σαι καλά Κατερίνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες Χριστίνα! Καλά το είπα εγώ! Μπορείς να το κάνει σαν παντεσπάνι όπως είπαν τα κορίτσια παραπάνω! Θα έχει πολύ πλάκα!

      Διαγραφή
  11. Απίστευτο κέικ !!! Δεν ξέρω αν εμφανιζόταν μπροστά μου σε πιάτο πως θα αντιδρούσα .... χαχαχα !!! Θετικά μάλλον γιατί είμαι μέσα σε πειραματισμούς !!! Το σίγουρο είναι ότι θα το επέλεγα για βραδιά με ταινίες επιστημονικής φαντασίας ... ☺ !!! Καλό σου βράδυ !!! Πολλά φιλιά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ καλή ιδέα Ιωάννα! Θα ταίριαζε γάντι με μια θεματική ταινιούλα! Άμα είσαι μέσα σε πειραματισμούς δοκίμασε το (με την κατάλληλη ταινία εννοείται)!! Νομίζω και ο Hulk θα του πήγαινε τέλεια!!

      Διαγραφή
  12. Γιατί είναι καλέ περίεργο το έγχρωμο κέικ ;;; μια χαρά νορμάλ μου φαίνεται !! χα χα !! Φιλιά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εντάξει Αθηνά υποκλίνομαι! Εφόσον πήρα τα εύσημα από τη γκουρού του είδους θα το ξαναδοκιμάσω! Άντε μήπως το ψήσω και καλύτερα αυτή τη φορά!

      Διαγραφή
  13. Καλό!! Πρασινίζει όμως λίγο βρε παιδί μου! Αν κάνεις κανένα κόλπο να μου πεις για να το ξανα-επιχειρήσω μπλε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τέλεια ιδέα! Θα το κάνω με τα κορίτσια μου! Νομιζω θα ενθουσιαστουν πολυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αμέ βεβαίως να το κάνεις! Μπορείς να βάλεις κόκκινο χρώμα να βγει πιο girly!

      Διαγραφή
  15. Αχ και εγώ την έχω πατήσει με το μπλε που τελικά έγινε πράσινο. Προσπάθησα να βάψω κάτι μακαρόνια για μια δραστηριότητα που ετοίμαζα για την Αγνή... Τελικά και με τα πράσινο μακαρόνια μια χαρά τη φτιάξαμε!!! Τώρα να σου πω την αλήθεια μου και εγώ διστάζω να το φάω... Τέλειο να το βλέπεις... αλλά... κάτι παθαίνω στην ιδέα να το φάω χαχαχαχαχ
    Νίκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα Νίκη!! Πάντως από γεύση έσκιζε οπότε αν το δοκίμαζες είχες μια επιβράβευση! Πράσινα μακαρόνια ε; Πολύ ενδιαφέρον! Η Αγνή πρέπει να εντυπωσιάστηκε!

      Διαγραφή
  16. ΩΩΩΩΩ πολύ πρωτότυπο...το κόβεις και τσουυυυυυυπ έκπληξη! Μπράβο Κατερίνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λίγο διαστημικό Χριστίνα μου αλλά από γεύση μια χαρούλα βγήκε! Οι καλεσμένοι μου πάντως γελάσανε πολύ!

      Διαγραφή
  17. Καλησπέρα Κατερίνα μου! Θα το φτιάξω κόκκινο! Αλλιώς δεν θα μου ξαναμιλήσει ο γιος μου! Χάχαχα!!! Φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα κατάλαβα Ειρήνη μου! Φτιάξω σε κόκκινη εκδοχή και θα σε λατρέψει! Καλή επιτυχία!

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...