Κυριακή 31 Μαΐου 2015

12 Συμβουλές για τη μείωση των αλλεργιογόνων στο σπίτι σας!






Αν και εσείς ανήκετε στο club αυτών που αυτή την εποχή κυκλοφορούν και φτερνίζονται τότε με καταλαβαίνετε απόλυτα! Έξω η γύρη χορεύει μαζί με τα λευκά χνουδάκια που βγαίνουν από τα πεύκα! Αχ, τα άτιμα αλλεργιογόνα κάνουν να δακρύζουν και τα πιο δυνατά παιδιά! Ημερολογιακά σήμερα είναι η τελευταία μέρα της άνοιξης οπότε που θα πάει θα περάσει!










Τι μπορούμε όμως να κάνουμε για να μειώσουμε γενικά τα αλλεργιογόνα στο σπίτι μας όσο το δυνατόν περισσότερο; 

1. Πρώτα ξεσκονίστε και μετά σκουπίστε με την ηλεκτρική. Ναι ξέρω έτσι κάνουν οι καλές νοικοκυρές αλλά δεν είναι πάντα αυτονόητο! 

2. Σκουπίστε με την ηλεκτρική κάτω από το κρεβάτι σας. Εδώ βολεύουν τα ψιλά κρεβάτια! Αν έχετε χαμηλό δοκιμάστε τα γνωστά σκουπάκια με τα πανάκια που φτάνουν παντού!



3. Μην αφήνετε το κατοικίδιο ζώο σας να κοιμηθεί μαζί σας. Δεν έχει πραγματικά νόημα να κοιμηθείτε σε ένα κρεβάτι με κάτι που μπορεί να σας εντείνει τις αλλεργίες 8 ώρες κάθε βράδυ! 

4. Πλύνετε τα σεντόνια σας και τις κουβέρτες σας τακτικά. Η σκόνη κατακάθεται στο κρεβάτι σας όπως ακριβώς εγκαθίσταται και στα κομοδίνα σας. Σκέψου το!




5. Σκουπίστε με την ηλεκτρική τους καναπέδες και τις καρέκλες σας. Κάντε το πιο συχνά ειδικά εάν το κατοικίδιο ζώο σας βρίσκει του καναπέδες σας αναπαυτικούς για ξάπλες και υπνάκους!

6. Πάρτε μερικά φυτά. Ω ναι, ορισμένα φυτά είναι φυσικά φίλτρα αέρα. Εδώ είναι μια λίστα με μερικά από αυτά από μελέτη της NASA παρακαλώ! 

7. Απαλλαγείτε από τα χαλιά. Τα πατώματα μπορείτε απλά να τα περάσετε με μια υγρή σφουγγαρίστρα και να απαλλαγείτε από τους απρόσμενους καλεσμένους της φύσης που εισβάλουν από τα ανοιχτά παράθυρα! 

8. Πλύντε τις κουρτίνες για ένα γρήγορο φρεσκάρισμα! Ειδικά αν είστε και καπνιστές επιβάλλεται!


9. Χρησιμοποιήστε τον ανεμιστήρα εξαερισμού ή αν έχετε παράθυρο ανοίξτε το όταν κάνετε ντουζ. Αυτό θα βοηθήσει στη μείωση της υγρασίας και της μούχλα στο μπάνιο σας. 

10. Καθαρίστε το μπάνιο σας και / ή ντουζ συχνά. Αυτό θα βοηθήσει επίσης στη μείωση της μούχλας. 

11. Κρατήστε τα κατοικίδια ζώα, τα βιβλία αλλά και τα πολλά διακοσμητικά μαξιλάρια έξω από την κρεβατοκάμαρά σας.


Και το καλύτερο: 

12. Το αλλεργικό άτομο δεν πρέπει να κάνει καθαριότητες ή να τριγυρίζει ενώ γίνονται! Χα! Κάτι κερδίζουμε και εμείς τελικά!


Καλή εβδομάδα!

19 σχόλια:

  1. Πολυ χρήσιμες οι συμβουλές σου! Μακάρι να τις άκουγε και η μαμά μου που της λέω συνέχεια να τα προσέχει όλα αυτά! Μέχρι και αλλεργικό σοκ έπαθε προχτες αναγκάστηκε να κάνει ένεση! Εδώ λέω ευτυχώς που υπάρχουν και φάρμακα πλεον! Θα της τα μεταφέρω όλα Κατερίνα μου που γραφεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωχχ Ντίνα μου φαίνεται η μαμά σου ταλαιπωρείται πολύ... Κάθε πρόληψη είναι καλή για να γλιτώνουμε όσα μπορούμε!

      Διαγραφή
  2. Αχχχχχ έχω κι εγώ πρόβλημα στο σπίτι... την μικρή μου με αλλεργικό άσθμα οπότε καταλαβαίνεις πόσο προσεκτική είμαι με όλα! Καλό μήνα Κατερίνα μου κι ευχαριστούμε για μια ακόμη χρήσιμη ανάρτηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θέλει πολύ προσοχή Χριστίνα μου! Το άσθμα είναι από τις χειρότερες επιπτώσεις των αλλεργιών και αρκετά δύσκολο να καταπολεμηθεί.

      Διαγραφή
  3. Αυτή η μάχη με τη σκόνη, τη γύρη και τα αλλεργιογόνα είναι άνιση, όλο καθαρίζεις κι όλο μπροστά σου βρίσκεται...Καλά κάνεις και επισημαίνεις όλους αυτούς τους τρόπους, ιδίως για άτομα με πρόβλημα υγείας είναι σημαντικοί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματικά Ελευθερία δεν μπορώ να σου περιγράψω πόσες φορές πλένω το μπαλκόνι μας και πάλι συνεχίζει να έχει γύρη! Άνοιξη είναι θα περάσει που θα πάει!

      Διαγραφή
  4. Το 12 είναι το καλύτερο! Μα να μην είμαι αλλεργική πιά πουθενά, βρε γιαυτό κάνω όλες τις αγγαρίες εγώ!!
    Αστειεύομαι φυσικά..Καλο Μήνα Κατερινάκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχαχαχα! Τέλειο Λίλια! Ρίξε και εσύ κανένα φτέρνισμα που και που να αρχίζουν να σε υποψιάζονται στο σπίτι!!

      Διαγραφή
  5. Ευχαριστώ πολύ για τις συμβουλές Κατερινακι, όντως βοηθάνε όλα όσα ανέφερες!!! Για το 6 δεν γνωρίζα.. πάω να μάθω... κουράγιο σε όλους εμάς τους αλλεργικούς!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εσύ στο club Ίρις? Τα φυτά τα ανακάλυψα ψάχνοντας να βρω τα πιο αλλεργιογόνα! Και να σκεφτείς ότι έχω μια ορχιδέα όπως αυτή της φωτογραφίας που παλεύει να επιζήσει! Τώρα υπάρχει και επιπλέον λόγος για να της προσφέρω κάθε δυνατή φροντίδα!

      Διαγραφή
  6. Πολύ χρήσιμες οι συμβουλές σου!! Είμαι από τις τυχερές που αν και απίστευτα αλλεργική, μετά από την εγκυμοσύνη τσουπ!! Πάει !! Ευτυχώς γιατί μιλάμε για μεγάλη ταλαιπωρία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ευτυχώς δεν πάσχω απο αλλεργίες αλλα ο Νίκος ταλαιπωρείται πολύ! Εφαρμοζω ήδη τα περισσοτερα από οσα έγραψες και εχω μια μανια με τα φυτα που τρωνε χημικά (λόγω επαγγελματος). Τρεχω να διαβασω τι λεει και η ΝΑΣΑ! Ευχαριστουμε για το πολυ αναλυτικο ποστ Κατερινακι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ααα πολύ θα χαρώ να μας ενημερώσεις και επιστημονικά για τα φυτά Μάρω μου! Αν και έχω black thumb θα με ενδιέφερε μια σχετική ανάρτηση για τα χημικά!

      Διαγραφή
  8. Πολύ ωραία ανάρτηση Κατερίνα μου!! Οι περισσότεροι ταλαιπωρούμαστε από κάποια αλλεργία και πρέπει να είμαστε πολύ προσεκτικοί με όλα αυτά. Πάω να δω και για τα φυτά γιατί είναι πολύ ενδιαφέρον!! Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου Θάλεια μου! Τελικά βλέπω ότι η παρέα της αλλεργίας είναι αρκετά μεγάλη! Όντως θα εκπλαγείς με τις ιδιότητες των φυτών!

      Διαγραφή
  9. Χρήσιμες συμβουλές. Ευχαριστούμε. Από όσο ξέρω από τον ανιψιό μου, πρέπει να αποφεύγονται τα αρώματα, τα σαμπουάν κλπ με άρωμα, ακόμα κ οι αρωματικές σακούλες για το μπάνιο. Εκείνος όμως αποφεύγει τα φυτά, φουντώνει μόλις τα πλησιάσει! Μπείτε σε μια γυάλα ρε παιδιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το καλύτερο είπες Ζωγραφιά! Φέρτε μου μια γυάλα να βγάλω τουλάχιστον την Άνοιξη και μετά θα βγω! Ή να μην βγω; Το καλοκαίρι με αγαπάνε extra και τα κουνούπια βλέπεις!

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...