Κυριακή 20 Σεπτεμβρίου 2015

Απλά tips για να οργανώσετε τα πάντα! [Guest post by Maria of Oops...Blogara!]






Σήμερα έχω τη χαρά να φιλοξενώ μία υπέροχη μανούλα τη Μαρία από το Oops...Blogara! Μαζί με την Ελεάννα, ιδρύσανε αυτό το χαρούμενο site και μοιράζονται μαζί μας υπέροχες στιγμές της καθημερινότητας τους αλλά και πολλά χρήσιμα tips και συμβουλές! Με πολύ χαρά κάλεσα τα κορίτσια να έρθουν μια βόλτα από το Κυριακή στο σπίτι και με χαρά σας παρουσιάζω τα Απλά tips για να οργανώσουμε τα πάντα! Ο λόγος στη Μαρία!








Έχετε πρόβλημα με ανοργάνωτους χώρους; Δεν είναι η οργάνωση το δυνατό σας σημείο; Υπάρχουν μικρά μυστικά που μπορούν να κάνουν όλη τη διαδικασία πιο εύκολη. Αυτά τα μυστικά λέγονται Προγραμματίζω, Αδειάζω, Πετάω, και Τοποθετώ

Ξεκινάμε με το Προγραμματίζω. Στο ημερολόγιό μας, ανάμεσα σε όλα τα άλλα που έχουμε να κάνουμε, δεν βάζουμε απλώς υπενθύμιση, το κλείνουμε ως ραντεβού για να σιγουρευτούμε ότι δεν θα έχουμε κάτι άλλο να κάνουμε παράλληλα. Και ξεκινάμε από ένα δωμάτιο κάθε φορά, ακόμη κι αν χρειαστεί να περάσουν μέρες ανάμεσα από το πρώτο δωμάτιο και το επόμενο. Στο τέλος όλοι οι χώροι μας θα οργανωθούν. 

Σε κάθε δωμάτιο ξεκινάμε από ένα σημείο π.χ. ένα συρτάρι κάθε φορά, αφιερώνουμε 10 με 15 λεπτά και σταματάμε. Δεν θα μας φανεί η δουλειά βουνό, και θα περάσει ο χρόνος πιο γρήγορα. Πριν αρχίσουμε να αδειάζουμε το περιεχόμενο ραφιών, ντουλαπιών και συρταριών, καθαρίζουμε και αδειάζουμε τις μεγάλες επιφάνειες των επίπλων και το πάτωμα. Κατευθείαν θα «ελαφρύνει» η εικόνα που έχουμε για το χώρο μας. Στη συνέχεια Αδειάζουμε, αλλά ένα χώρο κάθε φορά, όχι όλα τα συρτάρια μαζί για παράδειγμα. 





Τώρα είναι το πιο δύσκολο κομμάτι, το Πετάω. Πιο συγκεντρωτικό άνθρωπο από μένα δύσκολα θα βρείτε, κυριολεκτώ όταν λέω πως μου προκαλεί πραγματικό πόνο το να πετάξω κάτι. Όταν κάτι έχει κοστίσει χρήματα, είναι σε καλή κατάσταση και λειτουργεί, γιατί να το πετάξεις, έτσι; Λάθος. Τουλάχιστον όταν θέλεις να οργανώσεις το χώρο σου. Όταν κάτι έχει κοστίσει χρήματα, είναι σε καλή κατάσταση και λειτουργεί, αλλά εσύ για κάποιο λόγο το έχεις και κάθεται απλά και σου πιάνει χώρο, το δωρίζεις. Υπάρχουν πάρα πολλοί άλλοι που θα το χρησιμοποιήσουν με χαρά, και το αντικείμενο ή ρούχο θα κάνει αυτό για το οποίο φτιάχτηκε. 

Όσο λιγότερα αντικείμενα μείνουν, τόσο πιο εύκολο είναι το να οργανώσετε και να καθαρίσετε έπειτα. Για να καταφέρω να διαλέξω τι μένει και τι φεύγει, έχω τον εξής απλό κανόνα. Το χρησιμοποιώ; Το λατρεύω; Αν η απάντηση είναι ναι σε μία από τις δύο ερωτήσεις τότε μένει. Αλλιώς, έξω. Αν τα αντικείμενα που τελικά κρατάτε χωράνε σε κουτιά μικρά ή μεσαία, προτιμήστε να τα βάλετε εκεί. Το να βλέπετε τα κουτιά θα είναι πιο εύκολο από το να βλέπετε τα μικροπράγματα. Κάθε κουτί θα έχει τη θέση του, κι εσείς λιγότερη δουλειά στο τέλος

Βεβαιωθείτε ότι το κάθε πράγμα είναι στο χώρο του, εκεί που θα χρησιμοποιηθεί, απλώς όχι σε κοινή θέα. Αυτό ήταν. Τελειώσατε! Ένα γρήγορο καθάρισμα, και το σπίτι σας είναι έτοιμο! 

Κρατείστε κατά νου ότι ένα οργανωμένο σπίτι δεν χρειάζεται να δείχνει τέλειο, απλώς σωστά λειτουργικό. Με αγάπη και λίγη παραπάνω προσπάθεια, θα είναι το σπίτι που ονειρεύεστε.


Διαβάσατε λοιπόν τη Μαρία! Ώρα να στρωθούμε στη δουλειά! Με αυτά τα εύκολα tips δεν υπάρχουν δικαιολογίες! Αα και όταν τελειώσετε κάντε μια βόλτα στο Oops...Blogara για να διαβάσετε ακόμα περισσότερα!



Facebook: Oops..Blogara!
Pinterest: Oops..Blogara!
Instagram: Oops...Blogara!
Twittter: Oops...Blogara!


Καλή εβδομάδα!

32 σχόλια:

  1. Κατερίνα μου τέλεια ανάρτηση!! Πολύ καλές συμβουλές μας δίνει η Μαρία και ειδικά για μένα που δυσκολεύομαι να οργανωθώ είναι πολύτιμες!! Πάω να δω και το site των κοριτσιών γιατί δεν το ξέρω καθόλου. Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χάρηκα πολύ που γνώρισες τα κορίτσια μέσα από την ανάρτηση Θάλεια μου! Πραγματικά οι συμβουλές της Μαρίας είναι μία και μία!

      Διαγραφή
  2. Είμαι σε φάση που προσπαθώ να βάλω το σπίτι πάλι σε τάξη και δεν μπορώ και έχω αρχίσει και τρελαίνομαι... Αποφάσισα να κάνω και εγώ ένα δωμάτιο την μέρα. Πέρασα ολόκληρη μέρα μέσα στην κρεβατοκάμαρα!! Υπολογίζω μέχρι τα Χριστούγεννα να έχω τελειώσει χαχαχα :p που θα μου πάει. Πόσο δίκιο έχετε κορίτσια και για τα πράγματα που περισσεύουν μονίμως απ έξω, εγώ τα κρύβω και αυτά ξανά εμφανίζονται! γκρρρρ Καλή εβδομάδα να έχουμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άσε Ελεάνα μου σε καταλαβαίνω! Είμαι και εγώ σε ολική διαδικασία purge! Μου έρχεται ή να τα χαρίσω όλα ή να τα πετάξω χιχι! Άντε μέχρι να έρθουν τα Χριστούγεννα για να στολίσουμε χιχι!

      Διαγραφή
  3. Πολυ χρήσιμες συμβουλές, εγω τις χρειάζομαι πολυ! Αυτό το "πετάω" όμως κι εμενα με ποναει πολυ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και μένα Ντίνα μου αλλά όλο μαζεύουμε μαζεύουμε και στο τέλος δεν θα μας χωράει το σπίτι!

      Διαγραφή
  4. Πολύ χρήσιμες οι συμβουλές της Μαρίας,σύντομα θα μου χρειαστούν γιατί θέλω να αρχίσω την οργάνωση όλων των χώρων στο σπίτι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό κουράγιο Ίριδα! Θα δεις όμως άμεσα αποτελέσματα στην καθημερινότητα σου! Άσε που ένα οργανωμένο σπίτι δείχνει και πάντοτε καθαρό!

      Διαγραφή
  5. Αχ έχω μπει κι εγώ στο τρυπάκι του πετάω και κρατάω μόνο χρήσιμα, έχουν φύγει πολλά! Μπράβο κορίτσια για τις συμβουλές
    Κατερίνα όταν μπορέσεις πέρασε να παραλάβεις ένα βραβειάκι αν θες http://www.swanocean.gr/2015/09/liebster-award.html
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου σ' ευχαριστώ πολύ πολύ για το βραβείο! Στην οργάνωση δεν σε φοβάμαι εσένα μιας και μας έχει δείξει τέλεια δείγματα μέσα από το blog σου!

      Διαγραφή
  6. Λατρεύω τις συμβουλές της Μαρίας. Ειδικά για το "πετάω" θα την λατρέψω ακόμη παραπάνω. Όλα τα περιττά στα σκουπίδια λοιπόν, τι κάθεστε. Πολύ ωραία συνεργασία Κατερίνα, τα φιλιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσαν οι συμβουλές της Μαρίας Ελευθερία μου! Το ξεκαθάρισμα είναι πολύ μεγάλη υπόθεση αλλά πρέπει να γίνεται για να αναπνέει σωστά ο χώρος!

      Διαγραφή
  7. όλα αυτά είναι ωραία και πραγματικά όσες φορές τα κάνω,πάλι μαζεύονται...πάντως οι συμβουλές είναι σαν θησαυρός για το σπίτι.Οπότε Κατερίνα και μόνο που μας δίνεις τέτοιες όμορφες λύσεις,υπάρχει ένα βραβείο που μπορείς να παραλάβεις απο το blog μου....http://harmonyinspace.blogspot.gr/ να είσαι καλά και 'ευχαριστούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ για το βραβείο Μαρία μου! Πολύ χαίρομαι να βοηθάω και να δίνω χρήσιμες συμβουλές! Η Μαρία νομίζω είναι ακριβώς μέσα στο πνεύμα του blog!

      Διαγραφή
  8. Το πετάω είναι η μόνιμη κόντρα με την μητέρα μου. Εγώ θέλω να αναπνέει το σπίτι, εκείνη μαζεύει ακόμα και τις πέτρες. Πόλεμος κανονικός!Πολύ καλές συμβουλές και πάντα επίκαιρες!! Ευχαριστούμε κορίτσια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είπες τη φράση κλειδί Λίλια! Να αναπνέει ο χώρος βρε παιδί μου! Χρειάζεται και μάλιστα ανά τακτά χρονικά διαστήματα!

      Διαγραφή
  9. χαχαχαχα και εγω μαζευω απειρα! και τελικα τα πεταω σχεδον ολα σε καθε μετακομιση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ααα άμα είναι να φτάσουμε στη μετακόμιση χαθήκαμε Ζηνά! Οργάνωσε συχνά πυκνά ένα λεγόμενο purge και θα με θυμηθείς! Άσε που θα βρεις και πράγματα που ούτε που θυμόσουν ότι τα είχες!

      Διαγραφή
  10. Η Μαρία τα λέει πολύ ωραία, κι εγώ πρέπει να τα εφαρμόσω γιατί μετά από 3 μήνες στο χωριό, τώρα που επεστρεψα επικρατεί ένα χάος !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωχχ εσύ πρέπει να ξανα-οργανώσεις το σπίτι μετά από τόσο καιρό απουσίας! Τουλάχιστον Δέσποινα ελπίζω να ξεκουράστηκες αρκετά 3 μήνες στο χωριό!

      Διαγραφή
  11. Πολύ καλές συμβουλές.
    Ιδίως για πεταμα η για δωσιμο.
    Το παλευω πολύ σοβαρά.
    Φιλακια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η Μαρία μας τα περιέγραψε απλά και κατανοητά Ρένα μου! Τώρα το μόνο που μένει είναι να βρούμε το κουράγιο να τα βάλουμε σε εφαρμογή! Καλό κουράγιο!

      Διαγραφή
  12. Παρόλο που και μόνο ο τίτλος με άγχωσε - να οργανώσω τα πάντα;;;;!!!!! ήταν πολύ ωραία ανάρτηση και χρήσιμη!
    βέβαια δεν υπόσχομαι να το κάνω άμεσα ! αλλά καλό είναι να υπάρχει στο πίσω μέρος του μυαλό μου!
    ευχαριστούμε και τις δυό σας κορίτσια για αυτές τις συμβουλές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ χάρηκα για την επίσκεψη σου! Βάλε τις συμβουλές στο πίσω μέρος του μυαλού σου και ξεκίνα σιγά σιγά όποτε έχει χρόνο και κέφι!

      Διαγραφή
  13. Οοοps... μας ξέφυγε αυτή η ανάρτηση!!! χαχαχαχα
    Πολύ χρήσιμη παρ' όλα αυτά και πραγματικά, δεν υπάρχουν πλέον δικαιολογίες για να στρωθούμε στη δουλειά!!!
    Ευχαριστούμε κορίτσια (Κατερίνα & Μαρία)
    Πολλά φιλιά...
    Μαρίνα - Όλγα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στρωθείτε τώρα πριν αρχίσουν τα μεγάλα κρύα! Ααα και όπου χρειαστείτε βοήθεια εδώ είμαι!

      Διαγραφή
  14. Φανταστικά τα tips σας κορίτσια!! Τα χρειάζομαι άμεσα λέμε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωχχ κατάλαβα και εσύ μια από τα ίδια Αθηνά μου! Να παίρνουμε κουράγιο η μία από την άλλη για να ξεκινήσουμε!

      Διαγραφή
  15. Πολύ έξυπνα tips ,και σίγουρα θα βοηθήσει στην οργάνωση Κατερίνα μου...καιρός να βάλουμε αρχή....φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι ακριβώς Μαρία μου! Μαζί με την αλλαγή των ρούχων σε Φθινοπωρινά είναι μια καλή ευκαιρία!

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...