Κυριακή 29 Οκτωβρίου 2017

Ιστός αράχνης από μία κρεμάστρα





Οι αράχνες πάντα με συναρπάζουν και ομολογώ ότι τις συμπαθώ αρκετά! Με έναυσμα το Halloween που πλησιάζει σκέφτηκα να φτιάξω έναν ιστό αράχνης για τη διακόσμηση του σπιτιού μας. Πάμε να δούμε μαζί πως!












Επειδή μου αρέσει στο DIY να ανακυκλώνω πράγματα που ήδη υπάρχουν στο σπίτι επέλεξα να χρησιμοποιήσω μία απλή μεταλλική κρεμάστρα και ένα παλιό μαύρο λινό παντελόνι που είχε ήδη σκιστεί!


Προσπάθησα να φτιάξω την κρεμάστρα σαν μία στρογγυλή βάση για να στερεωθεί ο ιστός της αράχνης αλλά πιστέψτε με ο τέλειος κύκλος δεν είναι ποτέ εύκολος οπότε κάντε απλά ότι καλύτερο μπορείτε!


Στη συνέχεια με ένα καλό ψαλίδι έκοψα λωρίδες υφάσματος τις οποίες φυσικά δεν είχα την υπομονή να τις κάνω ίσου πάχους.


Βέβαια και το λινό μου που ξέφτιζε και σκιζόταν πολύ εύκολα δεν βοηθούσε την κατάσταση!


Ξεκινάμε λοιπόν δένοντας ένα σταυρό και 2 διαγώνιες λωρίδες υφάσματος πάνω στην κρεμάστρα και δημιουργούμε ένα σκελετό.




Συνεχίζουμε δένοντας στο σκελετό κυκλικά κομμάτια ξεκινώντας από το κέντρο και πηγαίνοντας προς τα έξω.


Συνεχίζουμε με όσους ομόκεντρους κύκλους χωράνε και οπλιζόμαστε με αρκετή υπομονή.


Στο τέλος χρησιμοποίησα τα κομμάτια που περίσσευαν από το σκελετό συν μερικά ακόμα για να καλύψω το μεταλλικό της κρεμάστρας.


Έτοιμος ο ιστός και η γλυκιά πορτοκαλί αραχνούλα! Νομίζω ότι τελικά τα ξέφτια του λινού που με παίδεψαν τόσο, κάνουν το αποτέλεσμα πιο spooky και ταιριαστό στο concept του Halloween! Φυσικά οι αράχνες εκεί έξω γελάνε με την δουλειά μου μιας και αυτές έχουν φοβερή μαεστρία και τελειότητα!

Αν σας αρέσει το Halloween διαβάστε και την ανάρτηση Διακοσμώντας κολοκύθες για το Halloween και Κολοκύθα για το Halloween και για φάγωμα.


Καλή εβδομάδα!

20 σχόλια:

  1. Σούπερ ιδέα! Μου αρέσει πολύ! Φιλιά, Κατερίνα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ Μία μου και με το ταλέντο σου μπορείς πολύ εύκολα να φτιάξεις κάτι αντίστοιχο και ακόμα πιο όμορφο!

      Διαγραφή
  2. Πολύ ωραία ιδέα και τί όμορφο αποτέλεσμα, ε;; Ευχαριστούμε για τις οδηγίες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Ευγενία μου! Αν σου βρίσκεται πρόχειρο και άλλο ύφασμα ή μαλλί πλεξίματος θα σου κάνει τη ζωή πιο εύκολη!

      Διαγραφή
  3. Τέλεια ιδέα Κατερίνα μου! Έχω ενθουσιαστεί και θα το φτιάξω κι εγώ! Μπράβο! Πολλά φιλιάαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Σωτηρία μου! Στείλε και καμιά φωτογραφία αν τα καταφέρεις τελικά να βρεις το χρόνο!

      Διαγραφή
  4. Είναι φοβερό πραγματικά και όντως θέλει υπομονή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τουλάχιστον είναι ακόμα όλα στη θέση τους ξέφτια και κλωστούλες οπότε αξίζει η υπομονή Μαρία μου! Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ!

      Διαγραφή
  5. This is such a great way to use materials on hand at home. I mean, who doesn't have a wire coat hanger? This DIY turned out so well - perfect for halloween!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Thanks a lot Jelica for stopping by! I really love recycling the things that already hang around the house (and I have a lot of wire coat hangers!

      Διαγραφή
  6. As a fellow lover of spiders I really love how your spider web turned out Katerina. The way the old linen is unravelling adds to the whole look. Great idea

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. This old linen turned out my Halloween nightmare Michelle but everything is still in place so the little spider is very happy! Thanks for stopping by!

      Διαγραφή
  7. Νομίζω πως θα είναι ένα πρωτότυπο στεφάνι για την εξώπορτα τις μέρες του halloween!! Για να μην σου πω ότι εγώ θα το έβαζα και τις δικές τις απόκριες!! Μου άρεσε και είναι εύκολο να γίνει!! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε μα το σκέφτηκα και εγώ για τις απόκριες! Θα είναι ότι πρέπει Ελεάνα. Βέβαια έχω 2 πιτσιρίκια γειτονάκια που δε νομίζω να το άφηναν ήσυχο αν το έβαζα έξω από την πόρτα χαχα!

      Διαγραφή
  8. Πολυ ωραιο , ομορφη ιδέα !!! Νομιζω και με μαυρες σακουλες σκουπιδιων θα γινετε ωραιο , τι λες? Να αφησουμε το υφασμα για ραψιμο :)
    Καλημεραααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα ωραία τα λες Λαμπρινή αλλά το συγκεκριμένο λινό ήταν τόσο φθαρμένο που σε καμία περίπτωση δεν άξιζε να μεταποιηθεί ραπτικά! Καλή ιδέα εναλλακτική βέβαια και με τις σακούλες σκουπιδιών! Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ!

      Διαγραφή
  9. This is such a cute idea Katerina. Do you also have parties in your area to celebrate? We had one last year but were in the minority.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. No parties for us Mary but I always look for an excuse to do some crafting! Halloween is not a Greek tradition but I love spiders, skeletons and Tim Burton lol!

      Διαγραφή
  10. ουαο!!!! φοβερη η ιδεα με την κρεμάστρα! τη λάτρεψα με ή χωρίς την αραχνη εππάνω! ότι πρέπει για να οργανώσουμε και τα πιαστράκια της μικρης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Wow τι τέλεια ιδέα Ζήνα! Να το φτιάξει με μαλλί πλεξίματος ή σχοινί από μακό και θα γίνει τέλειο! Περιμένω ανάρτηση!

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...