Κυριακή 25 Νοεμβρίου 2012

Κλειδοθήκη από ένα κουτί πούρων

Που είναι τα κλειδιά μου?? Πολύ κλασσικό ερώτημα! Στο δικό μας σπίτι λοιπόν συνηθίσαμε να τα βάζουμε πάνω στο καλοριφέρ δίπλα στην πόρτα. Δυστυχώς όμως το καλοριφέρ πρέπει να εκτελέσει τον σκοπό του, δηλαδή να μας ζεστάνει, οπότε έπρεπε να βρούμε μία νέα θέση για τα κλειδιά! Ψάχνοντας για ένα ραφάκι, κουτάκι κλπ να βάλουμε πάνω από το καλοριφέρ, το μάτι μου έπεσε σε ένα κουτί από πούρα που είχαν κάνει δώρο στο μπαμπά μου!


Τα πούρα λοιπόν μετακινήθηκαν και μου χάρισαν το κουτί!


Αφού λοιπόν ανέλαβε ο φανταστικός σύζυγος με τα καρφιά του και το σφυρί του (αντρική δουλειά!) το αποτέλεσμα είναι το παρακάτω.




... και βέβαια το καλοριφέρ πλέον ελεύθερο (η καμηλοπάρδαλη αρνείται να μετακινηθεί ακόμα)!



Καλή εβδομάδα!

14 σχόλια:

  1. Πολύ ωραίο Κατερίνα & πολύ χρηστικό! Τα κουτιά γενικότερα είναι μία από τις αδυναμίες μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χαχαχα πανέξυπνη ιδέα!!!!! Και εγώ τα ψάχνω κ συνέχεια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όμορφη ιδέα και πρακτική!Καλό σαββατόβραδο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Όχι μόνο χρηστικό αλλά και όμορφο!

    Ελένη
    https://myfortysomethingworld.wordpress.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κατερίνα μου ωραία ιδέα και άκρως χρηστική!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δε λες τίποτα Ίριδα! Πολύ που έρχονται στο σπίτι νομίζουν ότι το έχουμε απλά για διακοσμητικό! Χαίρομαι πολύ που σου άρεσε!

      Διαγραφή
  6. Απολαυστικό θέαμα! Μπράβο!!!! Αχ να είχαμε και ένα πούρο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Με ένα καλό λικέρ όπως στις ταινίες Μαίρη μου! Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...