Κυριακή 27 Μαρτίου 2016

Ανοιξιάτικος αέρας στο σπίτι μας!






Είστε έτοιμοι να με ακολουθήσετε σε μία Κυριακή που θα φρεσκάρει με Ανοιξιάτικο αέρα το σπίτι μας; Δεν φημίζομαι για την αγάπη μου στα χρώματα οπότε η ανάρτηση αυτή ουδεμία σχέση έχει με πολύχρωμη διακόσμηση, ούτε φυσικά θα σας βάλω ακόμα σε διαδικασία spring cleaning! Επειδή όμως μπήκαμε και επισήμως στην άνοιξη σας έχω 7 εύκολα πραγματάκια που θα κάνουμε σήμερα για να αλλάξουμε λίγο διάθεση!








1. Φρεσκάρουμε την κουζίνα. Επειδή κακά τα ψέματα το χειμώνα πέφτουμε λίγο σε χειμερία νάρκη και αποθηκεύουμε τροφή όπως τα ζωάκια, ρίξτε μια ματιά στα αποθέματα σας και καταναλώστε ότι χειμωνιάτικο βρείτε. Φτιάξτε τις τελευταίες σας ζεστές σουπίτσες και μαγειρέψτε τα βαριά όσπρια για να κάνετε χώρο για τα φρέσκα λαχανικά και φρούτα που έρχονται!


2. Αλλάζουμε σεντόνια και σκεπάσματα. Εντάξει άμα μένετε σε περιοχή που κρατάει ακόμα το κρύο δεν θα αποχωριστείτε ακόμα το πάπλωμα αλλά ήρθε η ώρα να φύγουν τα φανελένια χουχουλιάρικα σεντόνια και να δώσουν τη θέση τους σε φρέσκα ανοιξιάτικα σεντόνια με χαρούμενα μοτίβα!


3. Αγοράζουμε κάτι χρωματιστό. Δεν χρειάζεται να δώσετε καμιά περιουσία αλλά ένας κούκος φέρνει την Άνοιξη! Ένα χρωματιστό κασπό ή ένα λουλουδάτο μαξιλαράκι είναι ότι πρέπει για να φωτίσει λίγο ο χώρος και η διάθεση μας! 


4. Καθαρίζουμε τα τζάμια. Το παραδέχομαι είναι το μόνο δύσκολο αλλά ευκαιρία είναι να επωφεληθούμε από όλο αυτό το φως (μεγαλώνει και η μέρα) και να το καλωσορίσουμε στο σπίτι μας μέσα από τα καθαρά μας τζάμια!




5. Αποκτήστε κάτι “ζωντανό”. Τα λουλούδια είναι μια καλή ιδέα αλλά μια γλάστρα είναι ακόμα καλύτερη. Τώρα αν δεν μένει τίποτα στα χέρια σας φυτέψτε μερικές φακές ή ένα παχύφυτο και ιδού η πρασινάδα που όλοι αγαπάμε!

6. Οργανώνουμε την ντουλάπα. Είπαμε δεν θα σας βάλω σε κόπο απλά θα μαζέψουμε τα μπουφάν και τα παλτά που δεν θα ξαναφορέσουμε φέτος.

7. Κουρτίνες. Αν έχετε βαριές χειμωνιάτικες κουρτίνες ή αν σας αρέσουν οι αλλαγές σήμερα είναι η ευκαιρία να κρεμάσετε τις ανοιξιάτικες με τα λεπτά αέρινα υφάσματα.


Αν δεν σας έφτασαν αυτά και έχετε χρόνο, προτείνω ως extra βήμα ένα καλό καθάρισμα του μπαλκονιού! Βγάλτε το τραπεζάκι και την καρέκλα σας και αν δεν σας πτοούν οι ανοιξιάτικες αλλεργίες απολαύστε το καφεδάκι σας!


Καλή εβδομάδα!

51 σχόλια:

  1. Τζάμια και ντουλάπα πρέπει να μπουν επειγόντως στο πρόγραμμα! Με τα υπόλοιπα κάτι έχουμε κάνει ως τώρα! Καλή Άνοιξη να έχουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μια χαρά σε βρίσκω Ελευθερία μου! Έχεις ήδη ξεκινήσει οπότε είσαι στο κατάλληλο κλίμα! Καλή Άνοιξη να έχουμε!

      Διαγραφή
  2. Κάτσε να ζεστάνει λίγο ο καιρός παραπάνω.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έρχεται και η καλοκαιρία σιγά σιγά Μαρία Έλενα! Αυτή η εβδομάδα ήταν ότι πρέπει ομολογώ!

      Διαγραφή
  3. Έλα που είχα κάνει τα ντουλάπια της κουζίνας και τις κουρτίνες οταν έπιασαν οι ζέστες το Φεβρουάριο και τώρα θέλω να τα ξανά κάνω για να καταλάβω άνοιξη.. Μέχρι και το πάπλωμα μάζεψα και στο τέλος έστρωσα 3 κουβέρτες για να μην κρυώνουμε. Τις ντουλάπες τις σκέφτομαι μέρες αλλά περίμενω να δω που το πάει ο καιρός. Χθες έκανα τη πίσω αυλή και σήμερα το πάει για βροχή. . Να νευριασω τώρα?? :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα να περιμένεις το spring cleaning Ελεάνα μου! Τι βιάζεσαι! Άσε και βλέπω τον καιρό να ετοιμάζεται για λασποβροχή μόλις έκανα τα μπαλκόνια! Το παίρνω ως γυμναστική και να ο λόγος για λίγο παραπάνω φαγητό χιχι!

      Διαγραφή
  4. Εσύ καλά τα λες Κατερίνα μου αλλά η κακοκαιρία καλά κρατεί!!! Όμως κι εγώ κάτι χρωματιστό, κάτι ανοιξιάτικο το "πέταξα" μέσα στο σπίτι, έτσι για να μου αλλάξει η διάθεση!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι και εγώ Χριστίνα μου! Μια πινελιά να μας αλλάξει η διάθεση! Πάπλωμα δεν έβγαλα εννοείται αλλά τα βαριά μπουφάν τα τακτοποίησα ψιλά ψιλά να περιμένουν τον επόμενο χειμώνα!

      Διαγραφή
  5. Και πάνω που το είχα πάρει απόφαση, τσουπ διαβάζω την ανάρτηση σου και ξεσηκώνομαι κι άλλο. Από αύριο έχουμε ανοιξιάτικες αλλαγές, κι ας είναι μικρές. Έχω ανάγκη από λίγη άνοιξη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι να βλέπω θετικό πνεύμα Χριστίνα μου! Είδα τα ανοιξιάτικα κουκουνάρια σου και ξετρελάθηκα!

      Διαγραφή
  6. Πολύ ωραίες οι προτάσεις σου Κατερίνα!Εδώ και 2 μέρες κοιτάω την ντουλάπα αλλά δεν μπορώ να αποφασίσω τι να κάνω μαζί της.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλωσόρισες στην παρέα μας! Σου έχω ανάρτηση έτοιμη για την ντουλάπα χιχιχι! Διάβασε ιδέες και tips για να σου δώσουν το "σπρώξιμο" για να ξεκινήσεις! Καλό κουράγιο!
      http://sundaysprojects.blogspot.gr/2013/07/tips.html

      Διαγραφή
  7. Όλα είναι αναγκαία να γίνουν και αν υπάρχει και χέρι βοηθείας ακόμα καλύτερα Κατερίνα μου.όλο το πλάνο είναι οργανωμένο και όποιος το ακολουθήσει θα κερδίσει σε χρόνο...φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ σημαντικό αυτό με το χέρι βοηθείας! Θα το χρειαστώ πάραυτα ειδικά με το spring cleaning που πλησιάζει! Καλό ξεκίνημα Μαρία μου!

      Διαγραφή
  8. Αυτό με τα τζάμια,όλο το αναβάλλω και σιγά το χρόνο που θέλουν,αλλά το σκέφτομαι όλο όταν είμαι πολύ κουρασμένη ή προηγούνται άλλα πράγματα να γίνουν!Όσο για τη ντουλάπα..πρέπει να αποφασίσω να ξεφορτωθώ όλα αυτά που δε φοράω ή που δε με φοράνε!Καλή εβδομάδα Κατερίνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μεγάλο δίλημμα Ιωάννα μου! Στη θέση σου θα ξεκίναγα με την ντουλάπα για να μπω σε ρυθμό και να μου φτιάξει το κέφι! Τα τζάμια μπορούν να περιμένουν λίγο ακόμα!

      Διαγραφή
  9. Χρήσιμες οι συμβουλές σου Κατερινάκι μου! Θα ακολουθήσω όσες μπορώ, γιατί ακόμα το κρύο εδώ δε λέει να μας εγκαταλείψει... χι χι
    Μάκια γλυκά, καλή σου εβδομάδα
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήρθε η άνοιξη Μαρίνα μου! Είδες διαφορά μέχρι να σου απαντήσω χιχιχι! Μάζεψα ήδη πουλόβερ και βαριά ρούχα και είμαι μέσα στην τρελή χαρά! Άμα ξαναπέσει η θερμοκρασία την έβαψα χιχιχι!

      Διαγραφή
  10. Για την καθαριότητα δεν ξέρω αλλά τις φακές θα τις φυτέψω σίγουρα Κατερινάκι να πρασινίσω το σπίτι!! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τέλεια Σοφία μου! Κάτι είναι και αυτό! Φέτος λέω να βάλω και κανένα φασόλι έτσι για την πλάκα!

      Διαγραφή
  11. Κατερίνα μου ευχαριστούμε για τις συμβουλές σου! Θα βάλω πρόγραμμα και θα δούμε τι θα καταφέρω! Τι ωραία μουσικούλα ακούστηκε με το που άνοιξα τι σελίδα σου! Πολλά φιλιάαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλέ δεν έχω μουσικούλα στο blog! Ίσως ήταν από κάποια άλλη σελίδα ή απλά άκουσες τα πουλάκια της άνοιξης χιχιχι! Καλό ξεκίνημα στις δουλειές σου! Είμαι σίγουρη ότι θα τα καταφέρεις!

      Διαγραφή
  12. αυτο με το τζαμι...ναι...ποτε λεμε τωρα. ξερεις ποση γυρη εχω αυτες τις μερες? σε μιση ωρα χαλια παλι! το αγοραζω κατι χρωματιστο...πιανει κ αμαξι????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αμέ πιάνει και το αμάξι εννοείται! Βέβαια Ζηνάκι και αυτό γύρη θα σου γεμίσει οπότε το καθάρισμα δεν το γλυτώνεις χιχιχι!

      Διαγραφή
  13. Πολύ χρήσιμη η λίστα σου Κατερίνα μου! Εγω τα καθάρισα τα τζάμια μου (και είναι και πολλα- 5 διπλες μπαλκονόπορτες!)και μετά ήρθε μια ωραιότατη βροχη και μου τα έκανε...χαχα άστα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωχχ Ντίνα μου και έχεις και πολύ πράγμα! Εγώ έχω δεν έχω πολλές μπαλκονόπορτες αλλά έχω μια τεράστια τζαμαρία που με το ζόρι φτάνω! Καλό κουράγιο!

      Διαγραφή
  14. Εγώ είμαι ετσι και αλλιως σε φαση γενικης του σπιτιου αρα μένει η διακόσμηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσο τέλεια! Γενική και μετά ξεμπέρδεψες! Το πιο όμορφο πράγμα πάντως είναι κάνεις τη διακόσμηση σε ένα πεντακάθαρο σπίτι!

      Διαγραφή
  15. Πολυ καλές ιδεες Κατερίνα! Και εύκολες για να βρούμε την ανοιξιάτικη διάθεση μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι ακριβώς Μαίρη μου! Είπα να μην μπούμε ακόμα στα βαριά του spring cleaning! Αυτά λέω να τα αφήσω για μετά το Πάσχα χιχι!

      Διαγραφή
  16. πρώτη φορα πέρασα από το σπιτι σου και έπεσα
    σε γενική καθαριότητα. καλή συνεχεία
    θα τα πούμε μια άλλη Κυριακή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλωσόρισες! Σε τρόμαξα και δεν είναι καν γενική ακόμα! Βάλε μια ανοιξιάτικη τσαχπινιά και τα ξαναλέμε σε επόμενη Κυριακή!

      Διαγραφή
  17. Το μόνο που θα ακολουθήσω σίγουρα είναι οι φακές! Για τα υπόλοιπα δεν υπόσχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εσύ τις φακής Μάρθα! Ε εσένα σε δικαιολογώ και με το παραπάνω! Ξεκουράσου και χαλάρωσε να απολαύσεις αυτή την όμορφη περίοδο της ζωής σου!

      Διαγραφή
  18. Έρχεται όμορφο ηλιόλουστο καλοκαιράκι και εγώ δεν σκέφτομαι ξεσκονίσματα βρε κορίτσια...θέλω βόλτες και καφεδάκι..Κατερινάκι ετοιμάσου!!!!Φιλιάα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλα Λίλια έτοιμη είμαι! Έβγαλα και τα ανοιξιάτικα ρούχα και θα σου έρθω ανανεωμένη!

      Διαγραφή
  19. Χρήσιμες συμβουλές Κατερίνα μου..άντε να ξεσηκωθούμε σιγά σιγά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ χαίρομαι να σας ξεσηκώνω Μαίρη μου! Έτσι να δίνουμε κουράγιο η μία στην άλλη!

      Διαγραφή
  20. Κατερίνα μου, με το που είδα να αλλάζει προς το καλύτερο ο καιρός, σκέφτηκα πολλά από τα παραπάνω που γράφεις... Είμαι τώρα σε σκέψη, όπως καταλαβαίνεις! Ελπίζω να μην αργήσει και η δράση! Χα Χα Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αφού μπήκε η σκέψη θα έρθει και η δράση! Άμα τα οργανώσεις στο μυαλό σου Τόνια μου θα μπεις σε ρυθμό! Καλό ξεκίνημα!

      Διαγραφή
  21. Καλό μήνα Κατερίνα μου!!1Αν συνεχίσει να έχει ηλιοφάνεια ωραία θα είναι και θα τακτοποιήσουμε το σπίτι μας μιά χαρά .Ευχαριστουμε για τις χρήσιμες συμβουλές ,να είσαι καλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης Μεταξία μου! Ο ήλιος είναι η αλήθεια βοηθάει πολύ γιατί σου φτιάχνει τη διάθεση! Βέβαια σε ξεσηκώνει και για βόλτες οπότε πρέπει να βρούμε ένα ρυθμό!

      Διαγραφή
  22. Και μπαλκόνια έκανα η καημένη και πορτοπαράθυρα κι ήρθε η λασποβροχή με τους αέρηδες και μου τα έκανε όλα μαντάρα.Θα περιμένω να ξεχειμωνιάσω πάλι, αλλά πινελιές από χρώμα θα βάλω οπωσδήποτε.Χαρούμενη Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα Αλέκα μου την πάτησες όπως πολλές από εμάς! Και εγώ αυτό βλέπω τώρα τον Αττικό ουρανό να μαζεύει σύννεφα και σκέφτομαι τα καθαρά μου μπαλκόνια! Δεν πειράζει γυμναστική!

      Διαγραφή
  23. Ομολογώ ντουλάπια και μπαλκόνι δεν έχω πιάσει ακόμα. Το μέσα βιάστηκα όπως πάντα να το κάνω. Καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι αλλά ξεμπέρδεψες Πωλίνα μου με το μέσα! Περίμενε για τα μπαλκόνια μήπως ρίξει καμιά λασποβροχή πάλι και την πατήσεις σαν πολλές από την παρέα!

      Διαγραφή
  24. Εγώ πάλι πρόλαβα και φρεσκάρισα με ένα βαψιματάκι το σπίτι οπότε όλα περάστηκαν ένα καλό χεράκι!!! Αέρας ανανέωσης στο σπίτι Κατερινάκι μου, τελικά και οι δουλειές μας κάνουν καλό!!!Σε φιλώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα διάβασα και σε θαύμασα Κική μου! Μια χαρά τα κατάφερες και ανανεώθηκες στο full!

      Διαγραφή
  25. Πολύ ωραίες οι προτάσεις σου, έχω ξεκινήσει ήδη να εφαρμόζω μερικές και θα εφαρμόσω κι άλλες!Καλή Άνοιξη!Καλό Πάσχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ χαίρομαι Δέσποινα! Φέτος φύτεψα και βολβούς και περιμένω με αγωνία να βγουν τα μοσχομυριστά λουλουδάκια τους!

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...