Κυριακή 29 Μαΐου 2016

Οργανώνοντας τις τσάντες μας







Ποια γυναίκα δεν έχει αδυναμία στις τσάντες; Προσωπικά έχω καταντήσει να έχω συλλογή! Το μόνο θέμα είναι ότι συχνά καταλήγω να κυκλοφορώ με την ίδια! Αγάπες είναι αυτές τι να κάνουμε! Πάμε να δούμε παρέα πως θα οργανώσουμε τις τσάντες μας.









Ξεκινάμε από την σωστή αποθήκευση. Οι τσάντες θα πρέπει να είναι φυσικά άδειες και καθαρές. Ναι, θα πρέπει να ψάξετε όλα αυτά τα μικρά τσεπάκια!  Επίσης καλό είναι να στέκονται σωστά στη θέση που θα τις αποθηκεύσετε. Στα μαγαζιά βάζουν συνήθως χαρτιά αλλά μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και παλιά μπλουζάκια σας για να τις γεμίσετε.


Προτείνω την οργάνωση τους κατά χρώμα ή μέγεθος σε ένα ράφι της ντουλάπας ώστε να τις βλέπουμε με μια ματιά όταν σχεδιάζουμε τι θα φορέσουμε!



Φυσικά όμως οι τσάντες πάνε και ανάλογα με την εποχή, οπότε προτιμήστε στο ράφι της ντουλάπας σας να μην βάλετε όλη σας την προίκα αλλά αυτές που είναι πιο πιθανό να φορέσετε στην καθημερινότητα σας!


Για τις υπόλοιπες λοιπόν που είναι off-season ή απλά τις έχετε βαρεθεί ή είναι οι βραδινές σας, πιο επίσημες κλπ προτείνω ένα καλάθι ή πλαστικό κουτί στο οποίο θα τις έχουμε προφυλαγμένες από τη σκόνη στα πάνινα τσαντάκια τους. Αν κάποια από τις τσάντες σας δεν έχει προφυλακτικό πάνινο τσαντάκι μια υφασμάτινη τσάντα θα κάνει τη δουλεία της ή ακόμα και μία παλιά μαξιλαροθήκη.

Δεν νομίζω ότι είναι πολύπλοκο το σύστημα μου, τι λέτε; Αρκεί να μην είναι έξω και να σκονίζονται!
Αν τώρα έχετε ντουλάπες όπως αυτές των σταρ με άπλετο χώρο δείτε στο pinterest φανταστικές ιδέες αποθήκευσης! Αν όχι δείτε ούτως ή άλλως γιατί και η ονειροπόληση κάνει καλό!


Καλή εβδομάδα!

32 σχόλια:

  1. Πολύ καλό το σύστημα σου Κατερίνα μου! Θα το ακολουθήσω γιατί αν δεις το ντουλάπι με τις τσάντες μου... Πολλά φιλιάαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πιστεύω θα σε βολέψει το σύστημα! Ξεκίνα με το να αδειάσεις όλο το ντουλάπι ώστε να οργανωθείς πιο εύκολα!

      Διαγραφή
  2. Οι διθκες μου ειναι τεραστιες και χωρανε τα παντα μεσα αχχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχχ τι τέλεια Αριάδνη μου! Άμα μπορείς να τις έχεις και όλες στη σειρά να τις βλέπεις όταν ντύνεσαι είναι ότι καλύτερο!

      Διαγραφή
  3. Πολυ καλές ιδεες Κατερίνα! Εγώ παίρνω τις παλιές και τις ξαναχρησιμοποιώ για να αποθηκεύσω διάφορα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ μου αρέσει η ιδέα σου Μαίρη μου! Θα την κάνω και πράξη εννοείται!

      Διαγραφή
  4. επιασες θεμα που ποναει! εχω πολλες τσαντες και λατρευω να αγοραζω και αλλες...φετιχ λεμε! οι συμβουλες σου, απλα σωτήριες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμπάσχουμε Ζήνα μου άστα! Μόνο που χωρίς σύστημα όλο καταλήγω να κυκλοφορώ με 2-3 ίδιες!

      Διαγραφή
  5. Ακολουθώ το πρόγραμμα που έχεις και αυτό οφείλεται περισσότερο στο χώρο που έχω στο σπίτι μου.Ευτυχώς είναι αρκετός και έτσι βολεύομαι εύκολα Κατερινα μου...φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ χαίρομαι Μαρία μου! Είσαι και οργανωμένη εκτός από τα καλλιτεχνικά σου ταλέντα! Ο χώρος βέβαια βοηθάει πολύ!

      Διαγραφή
  6. Πωωωω μου λείεπι μια τέτοια ντουλάπα ΚατερινάκιΜε τις τσάντες πράγματι υπάρχει πρόβλημα!Σε ευχαριστούμε<3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν σου λείπει ο χώρος σε ντουλάπα Λίλια θα σου λύσουν τα χέρια τα πλαστικά κουτιά ή ακόμα και τα καλάθια!

      Διαγραφή
  7. Καλό μήνα!! Και γω σε κουτιά μεγάλα τις αποθηκεύω..ανά εποχή και ανά περίσταση..και αυτό που λες ότι έχεις άπειρες αλλά κολλάς σε μια, πόσο ισχύει!! Κάτι τέτοιο παθαίνω και με τα παπούτσια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πονεμένη ιστορία και τα παπούτσια Εύη μου! Άσε και εγώ τα ίδια παθαίνω. Ειδικά αν αγοράσεις κάτι καινούργιο ξεχνάς όλα τα υπόλοιπα!

      Διαγραφή
  8. Καλό μήνα! Αχ αυτές οι τσάντες! Καποια στιγμή πρέπει να ασχοληθώ σοβαρά μαζί τους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα Τόνια μου! Θα πρέπει όντως να ασχοληθείς και εννοείται περιμένω και ανάρτηση με τις ιδέες σου και το σύστημα οργάνωσης που θα ακολουθήσεις!

      Διαγραφή
  9. Κάπως έτσι τα έχω φτιάξει κι εγώ τα πράγματα και νομίζω πως είναι η καλύτερη λύση!!!Το κακό είναι πως οι τσάντες όλο και αυξάνονται και φοβάμαι πως στο τέλος δεν θα δουλέψει ούτε και αυτός ο τρόπος οργάνωσης!!! Καλό μήνα Κατερινάκι μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ χαίρομαι Κική μου που έχουμε το ίδιο σύστημα! Στο τέλος μόνο ένα δωμάτιο ντουλάπα θα μας σώσει! Μεγάλο όνειρο!

      Διαγραφή
  10. Καλό μήνα Κατερίνα μου ,πολύ χρήσιμες οι συμβουλές σου ,οι τσάντες είναι μεγάλο θέμα οταν δεν έχεις πολύ χώρο!!Να είσαι καλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ που βοήθησα Μεταξία μου! Όλα θέλουν μια σειρά τελικά!

      Διαγραφή
  11. Χτύπησες αδύνατο σημείο Κατερίνα μου. Οι τσάντες είναι πολλέςςςςςςςςς πάααααααρα πολλές! Ευτυχώς άδειασε ντουλάπα στο σπίτι του γιου μου κι έτσι έχω την πολυτέλεια του χώρου και της αποθήκευσης. Καλό ΣΚ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μια χαρά τότε Χριστίνα μου! Το μόνο που μένει είναι να βρεις ένα σύστημα οργάνωσης που σε βολεύει και να αρχίσεις την τακτοποίηση!

      Διαγραφή
  12. Και εγώ έχω πολλές τσάντες και καταλήγω να φοράω μόνο 2-3,οπότε έπαψα να αγοράζω άλλες!!Μέχρι πρότινως τις είχα σε ένα μεγάλο κουτί τις περισσότερες,αλλά μετά την τελευταια οργάνωση της ντουλάπας,τις τακτοποίησα σε μία μεγάλη κρεμαστή θήκη με ράφια,για να τις βλέπω (μήπως κρατάω και κάποιες άλλες,όχι τίποτα άλλο)!!Καλημέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ ενδιαφέρον ακούγεται Ιωάννα! Περιμένω photo και ανάρτηση με την οργάνωση της ντουλάπας σου ώστε να δούμε ιδέες!

      Διαγραφή
  13. Ο Νεκ μου είχε δηλώσει στο προηγούμενο σπίτι πως άλλη μία τσάντα να αγοράζα και θα τις πετούσε όλες απ έξω χαχαχαχα Ευτυχώς εδώ χωράνε και τις έχω στη ντουλάπα του εξτρα δωματίου και δεν τις βλέπει!! ;) Αλλά είναι μεγάλο πρόβλημα!! Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωχχ κάτι μου θυμίζουν αυτές οι απειλές! Ευτυχώς και εγώ έχω την τύχη να έχω extra δωμάτιο με extra ντουλάπες χιχι!

      Διαγραφή
  14. Αχ όλο λέω θα τις οργανώσω κι όλο παραμελημένες τις έχω. Αλλά επιβάλλεται!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κρίμα καλέ και εσύ το κατέχεις και πολύ το θέμα της οργάνωσης Μαρία! Εννοείται ότι tip ανακαλύψεις περιμένω να το μάθω!

      Διαγραφή
  15. Πρέπει να ακολουθήσω τις συμβουλές σου Κατερίνα μου και να οργανώσω τις τσάντες μου γιατί τώρα τις βάζω όπου βρω χώρο στην ντουλάπα και μετά δεν μπορώ να τις βρω. Γενικά έχω ένα θεματάκι με την οργάνωση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για αυτό είμαι εδώ Θάλεια μου! Μου αρέσουν πολύ τα θέματα της οργάνωσης! Χαίρομαι πολύ που θα βάλεις μία σειρά με τις προτάσεις μου!

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...