Κυριακή 30 Δεκεμβρίου 2018

Ιδέες για Βασιλόπιτα που θα εντυπωσιάσουν





Νομίζω σήμερα όλες οι νοικοκυρές ψάχνουν ιδέες για να φτιάξουν την τέλεια, πεντανόστιμη και ξεχωριστή Βασιλόπιτα για το τραπέζι του ρεβεγιόν. Είμαι σίγουρη ότι όλες έχετε την αγαπημένη σας συνταγή που θα εντυπωσιάσει γευστικά, οπότε εδώ έρχεται το Κυριακή στο σπίτι, για να σας δώσει έμπνευση για το πως να τη στολίσετε. Πάμε λοιπόν να δούμε μαζί 15 πανέμορφες Βασιλόπιτες και πως θα τις φτιάξετε!










#3 Snowman









#7 Stars and Sparkle


#8 Christmas Bauble


#9 Winter White Gingerbread


#10 Snow Sparkle


#11 Star Sparkle


#12 Shimmering Forest


#13 Snowman Friends


#14 Classic Iced


#15 Let-it-glow Christmas


Γεμίσατε ιδέες; Ποιο σχέδιο λέτε να δοκιμάστε; Στο Κυριακή στο σπίτι φέτος είμαστε για πειραματισμούς οπότε ίσως κάτι από όλα αυτά να γίνει. Το βασικότερο πάντως είναι να μην ξεχάσουμε το φλουρί! Με το καλό η νέα χρονιά να μας φέρει υγεία και πολλά χαμόγελα!


Καλή εβδομάδα!

10 σχόλια:

  1. Πω πω τι ομορφιές είναι αυτές! Εμένα φέτος είναι η πρώτη χρονιά που θα έχω έτοιμη βασιλόπιτα. Με τη μικρούλα μου δεν υπάρχει χρόνος για δημιουργία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά με υγεία και ευτυχία! Και η έτοιμη μια χαρά είναι και δεν κουράζεσαι και σου μένει χρόνος να χαρείς με τους αγαπημένους σου!

      Διαγραφή
  2. Καλή και ευλογημένη χρονιά με υγεία,αγαπη και ευημερία εύχομαι με όλα τα καλά του Θεού μέσα στο σπιτικό σας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης Μαρία μου! Να έχεις ένα υπέροχο 2019 με υγεία κ μπόλικη έμπνευση για όμορφες δημιουργίες!

      Διαγραφή
  3. Πολύ ωραίες οι ιδέες σου αν και το είδα σχετικά αργά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά Νατάσσα μου! Δεν πειράζει είμαι σίγουρη ότι έκανες πολύ καλή δουλειά! Κράτα τις ιδέες για του χρόνου.

      Διαγραφή
  4. πανεμορφες!μακαρι να τις ειχα δει νωριτερα!...του χρονου!!!
    Καλή χρονιά με υγεία , αγάπη και πολλές δημιουργικές στιγμές!!
    Χρόνια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή Χρονιά Λίτσα μου! Με υγεία κ μπόλικη έμπνευση για όμορφες δημιουργίες! Αποθήκευσε τις ιδέες για του χρόνου! Μη νομίζεις και εγώ που δοκίμασα δεν τα κατάφερα τόσο καλά, οπότε θέλει εξάσκηση!

      Διαγραφή
  5. Πολύ ωραίες Κατερίνα μου όλες! Θα τις έχω υπόψη μου για του χρόνου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...