Κυριακή 20 Ιανουαρίου 2013

Craft Box

Ως νέα στο χώρο του crafting έχω αρχίσει και μαζεύω διάφορα κορδελάκια, τούλια και άλλα πραγματάκια που μου κάνουν εντύπωση. Έτσι αποφάσισα να φτιάξω το πρώτο μου craft box ώστε να τα έχω όλα μέσα ταχτοποιημένα. Βρήκα λοιπόν ένα χαρτονένιο κουτί και αποφάσισα να το ντύσω με ένα αυτοκόλλητο ρολό που είχα περίσσευμα από μια εποχή που είχα ντύσει συρτάρια ντουλάπας σε ένα σπίτι που νοίκιαζα.




Είχα βρει κάποιες παλιές θήκες από αυτές που οργανώνουν τα συρτάρια των γραφείων και τις έβαλα μέσα καθώς επίσης και δύο μικρά κουτιά για τα μικροαντικείμενα. Και ιδού έτοιμο το πρώτο μου craft box...




Καλή εβδομάδα!

14 σχόλια:

  1. Το 'χω ξαναπεί και θα το ξαναπώ: πως φαίνεται ο οργανωτικός άνθρωπος! Εγώ συνήθως τα μπήγω -στην κυριολεξία- σε σακούλες και κουτιά και μετά κάνω τον κόσμο ανάκατα καθώς, κλασσικά και αλά Μέρφυ, αυτό που θέλω είναι πάντα στον πάτο!! Πολύ ωραία η μεταμόρφωσή σου Κατερίνα και χωρίς έξοδα και up cycling :) Την καλησπέρα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άσε και εγώ είχα μπλέξει με σακούλες και σακουλάκια αλλά δεν άντεξα άλλο!! Ήμουν τυχερή που βρήκα αυτές τις θήκες που οργανώνουν τα συρτάρια γιατί με βόλεψαν αρκετά!

      Διαγραφή
  2. Γιατί καλέ τι έχει το ροζ? Μια χαρά χρωματάκι είναι:D Σούπερ το κουτάκι! Καλό βράδυ Κατερινάκι μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό δεν είναι craft box είναι μία υπερμεγέθη μπουμπουνίερα με τόσο ροζ!! Χαχα σε ευχαριστώ πολύ Λίλια!!

      Διαγραφή
  3. Κάτσε να δείς σε λίγο καιρό που δε θα σε φτάνει ένα κουτί!!! άμα ξεκινήσεις να μαζεύεις δε σταματάς.. Πάντως το έφτιαξες μια χαρά, το περιποιήθηκες και από τη μέσα μεριά (εγώ βιάζομαι πάντα και κάνω μόνο την έξω) :)))
    Άντε και στα επόμενα που θα μας δείξεις ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άστα το κουτί έχει συμπληρωθεί πλέον και με 2 συρτάρια!! Βέβαια το βολικό με το κουτί είναι ότι το παίρνεις και το πας όπου θέλεις, οπότε εκεί βάζω τα πράγματα που χρησιμοποιώ πιο συχνά!!

      Διαγραφή
  4. υπεροχο!!! μου αρεσει πολυ κ το χαρτι Κατερινα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Το 'χεις με την οργάνωση. Και πολύ καλά κάνεις γιατί όσο περισσότερο ασχολείσαι με το crafting θα μαζεύεις πολλά υλικά τα οποία θα πρέπει να βρίσκεις εύκολα. Μ' άρεσε πολύ και το χαρτί που χρησιμοποίησες. Καλό σου Σαββατοκύριακο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Χριστίνα μου! Είναι η αλήθεια ότι πλέον δεν μου φτάνει ούτε για πλάκα το κουτί αλλά είναι τέλειο για όλα αυτά τα μικροπράγματα που χάνονται εύκολα!

      Διαγραφή
  6. Η αλήθεια είναι πως χρειάζομαι κι εγώ ένα....ωραία ιδέα Κατερίνα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπορείς να το φτιάξει με ότι έχεις Ειρήνη μου! Δε σε φοβάμαι εσένα με τόσο όμορφες κατασκευές! Θα χαρώ πολύ να μας το δείξεις και με ανάρτηση όταν το φτιάξεις!

      Διαγραφή
  7. Οι αναρτήσεις που αφορούν την οργάνωση ειναι οι αγαπημένες μου!!! Ευτυχώς δεν έχω υλικά crafting πέρα από τα βασικά των βασικών χεχε!!! Έτσι τη γλιτώνω !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλέ είσαι σίγουρη Ίριδα; Και όλα αυτά τα καλούδια που μας δείχνεις ότι φτιάχνεις; Μια χαρά σε βρίσκω! Από οργάνωση άλλο τίποτα! Το αγαπημένο μου θέμα!

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...