Κυριακή 28 Σεπτεμβρίου 2014

Καθαρίζοντας το μεταλλικό φίλτρο του απορροφητήρα





Σήμερα θα καθαρίσουμε παρέα το μεταλλικό φίλτρο του απορροφητήρα! Υπόσχομαι δεν θα σας κουράσω! Θα καθαρίσουμε εύκολα, γρήγορα, οικολογικά και σχεδόν μαγικά!












Αφαιρούμε προσεχτικά το μεταλλικό φίλτρο από τον απορροφητήρα μας!


Το βάζουμε στο νεροχύτη μας και πασπαλίζουμε με μπόλικη σόδα!


Βράζουμε μπόλικο νεράκι και το ρίχνουμε σιγά σιγά πάνω στο φίλτρο.




Είδατε που σας υποσχέθηκα μαγεία! Απολαύστε την ευκολία με την οποία αφαιρούνται τα καμένα λίπη από το φίλτρο.


Επαναλαμβάνουμε τη διαδικασία και για την πίσω μεριά των φίλτρων.


Μόλις τελειώσουμε με το νερό, βάζουμε στην βούρτσα μας λίγο απορρυπαντικό πιάτων...


και κάνουμε ένα απλό πλύσιμο και ξέβγαλμα.


Τέλος σκουπίζουμε με μια πετσετούλα για να πάρουμε τα πολλά νερά.


Επανατοποθετούμε τα φίλτρα μας και ανοίγουμε τον απορροφητήρα στη δυνατή σκάλα για να τα στεγνώσουμε πλήρως.

Νομίζω ότι καθαρίσαμε το μεταλλικό φίλτρο το απορροφητήρα όπως ακριβώς σας υποσχέθηκα! Εύκολα, γρήγορα, οικολογικά και σχεδόν μαγικά! Τι λέτε σας έπεισα να το δοκιμάσετε; Αν καθαρίσατε τα φίλτρα σας και ξεμπερδέψατε διαβάστε επίσης την ανάρτηση Καθαρίζοντας την καφετιέρα Οικολογικά. Εκεί να δείτε κόλπο και ευκολία!


Καλή εβδομάδα!

54 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Μαρία Έλενα! Είναι πολύ εύκολο!

      Διαγραφή
    2. Επιτρέψτε μου να σας πω ότι, ΠΟΤΕ δεν βάζουμε βραστό ή πολύ ζεστό νερό στη σόδα γιατί την απενεργοποιεί όπως θα συνέβαινε με τη μαγιά που ζυμώνουμε. Δηλαδή "καίγεται"!

      Διαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. Να η σωστή νοικοκυρά!! Μπράβο Αλέκα μου να δίνεις το σωστό παράδειγμα! Πιστεύω να μην σε δυσκόλεψε!

      Διαγραφή
  3. Ωχ και τι μου θύμησες τώρα... Πρέπει να το κάνω δε παίρνει άλλο αναβολή...
    ουφφ αυτό και το φούρνο τα βαριέμαι.. :p
    Καλή εβδομάδα Κατερίνα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωχχ Ελεάνα μάζεψε κουράγια και μπες στην κατηγορία του blog Καθαρίζω!!

      Διαγραφή
  4. Αυτά τα μεταλλικά δηλ. βγαίνουν;;;; (η πιο άσχετη απ΄όλες πρέπει να είμαι....)
    Όταν πάω σπίτι θα το τσεκάρω...(και θα το καθαρίσω κιόλας, αμέ!) :))
    Καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άσε Αλεξάνδρα μου και εγώ είδα ότι βγαίνουν καθώς αναρωτιόμουν πόσο βρώμικα είναι!! Κατευθείαν στη δουλειά χιχι!

      Διαγραφή
  5. Εντάξει είναι μαγική η σόδα! Μόλις επιστρέψω σπίτι από Χίο θα το δοκιμάσω...γιατί το πόσο το βαριέμαι αυτό το σημείο της κουζίνας δεν λέγεται. Καλημέρα & καλή εβδομάδα Κατερίνα μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς έτσι είναι Χριστίνα μου! Δώσε και στην κόρη σου τις συμβουλές τώρα που γίνεται νοικοκυρά του δικού της σπιτιού!!

      Διαγραφή
  6. Απο τις πολύ σπαστικές δουλειές! Κατερινάκι το κάνεις να φαίνεται παιχνίδι! Θα το δοκιμάσω. Καλημερούδια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Με έπεισες γιατί αρχικά όταν διάβασα τον τίτλο η πρώτη λέξη που ήρθε στο μυαλό ήταν "ωχχχχχχχ" χεχεχεχε
    Καλημέρα & καλή εβδομάδα Κατερίνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πραγματικά μαγικό και ναι μας έπεισες!!
    θα το δοκιμάσω σύντομα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αχ βρε Κατερίνα αν δεν ειχαμε κ εσένα!!!!! Χρυσόχειρα το είπα!???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Σωστή Βάσω μου... Δυστυχώς δεν έχω πλυντήριο πιάτων κλαψ κλαψ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Κατερίνα, σήμερα μπήκα πρώτη φορά στο blog σου! Οδηγήθηκα από το guest post στο http://eleannasdeardiary.blogspot.gr/2014/10/guest-post.html .
    Καταρχάς λάτρεψα το όνομα και το concept του blog σου!!
    Θα σε παρακολουθώ!! xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μπράβο βρε Κατερίνα, η μαγική λέξη: σόδα! Και πρώτη φορά σ' αυτό το σπίτι έχω μεταλλικά φίλτρα κι έκανα διάφορα για να τα καθαρίσω, αλλά τωρα... σόδα και πάλι σόδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματικά έτσι είναι Ελεάννα μου! Η σόδα είναι μαγικό συστατικό για το καθάρισμα! Δοκίμασε το και θα με θυμηθείς!!

      Διαγραφή
  13. Κατερίνα τέλειο! Εγώ τους βάζω ότι καθαριστικό για λύπη έχω και μετά τα βάζω και στο πληντύριο πιάτων... Το κολπακι σου με τη σόδα όμως είναι εξαιρετικό. Δεν είχα σκεφτεί τη σόδα για καθαρισμό στα φίλτρα. Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είχα δοκιμάσει και εγώ τα κλασσικά καθαριστικά για τα λίπη αλλά δεν κάνανε τόσο καλή δουλειά ομολογώ! Πωπω τι καλά με το πλυντήριο πιάτων! Βολεύει πολύ από ότι βλέπω κλαψ κλαψ!

      Διαγραφή
  14. Εμείς όταν μετακομίσαμε στο σπίτι το τωρινό, δεν μπορούσα να το καθαρίσω από την προηγούμενη, οπότε... το πέταξα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ποσο σε καταλαβαίνω Μαργαρίτα μου! Άμα έβλεπες την κουζίνα και τον απορροφητήρα όταν πρώτο-μετακόμισα θα με λειπόσουν πραγματικά (άντρας ο προηγούμενος ενοικιαστής)!

      Διαγραφή
  15. Το έχω δοκιμάσει και εγώ!!! Θαυματουργή η σόδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις απόλυτο δίκιο Ευαγγελία μου! Πραγματικά στο καθάρισμα η σόδα σε συνδυασμό με το ζεστό νερό κάνει θαύματα!

      Διαγραφή
  16. Τέλειο, πώς δεν το είχα δει τόσο καιρό ; Με έσωσες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Και σκόπευα να καθαρίσω τον αποροφητήρα και όλο το ανέβαλα. Πολύ καλή ιδέα και κάνει και απολύμανση!
    Μπράβο!

    Καλημέρα
    Ελένη
    https://myfortysomethingworld.wordpress.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τώρα έχεις το κόλπο Ελένη! Είναι πολύ εύκολο και δεν χρειάζεται σχεδόν καθόλου τρίψιμο!

      Διαγραφή
  18. Το νερό να φανταστώ ότι πρέπει να είναι ζεστό?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι απλά ζεστό Αθηνά μου αλλά βραστό χιχι! Εγώ το ρίχνω κατευθείαν μόλις έχει βράσει ο βραστήρας! Προσοχή μην καείς πάντα!

      Διαγραφή
  19. Εντάξει...χτύπησες φλέβα! Άμεσα τρέχω να το δοκιμάσω!!! Ευχαριστούμε Κατερίνα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα σου λύσει τα χέρια Μαίρη μου! Μόνο έτσι καθαρίζω τα φίλτρα πλέον!

      Διαγραφή
  20. Κατερίνα φοβερό!!! Και εγω πεδευομαι με ισχυρά καθαριστικά η χαζή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ μία από τα ίδια έκανα πριν Εύη μου και παιδευόμουν τζάμπα! Λειτουργεί σαν μαγικό η σόδα! Δοκίμασε το!

      Διαγραφή
  21. ρα παιδια εβγαλα τα φιλτρα αλλα δεν μπορω να τα βαλω...ειδικα αυτο που ειναι λιγο ποιο μεγαλο...μια βοηθεια?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν είναι συρταρωτό όπως αυτό στις φωτογραφίες, θα βάλεις πρώτα το φίλτρο που είναι από την έξω μεριά δηλαδή αυτό που όταν τον κλείνουμε κρύβεται. Μετά θα βάλεις εύκολα και το άλλο. Ελπίζω να βοήθησα αλλιώς στείλε στο mail ή στο facebook καμιά φωτογραφία να δούμε πως ακριβώς είναι ο απορροφητήρας σου!

      Διαγραφή
  22. Εμένα ποτέ δεν είναι τόσο βρώμικα όταν τα βγάζω αλλά μου εμφανίζει παρόλα αυτά ένδειξη. Να ένα ακόμα χρήσιμο τιπ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι έξυπνος απορροφητήρας που έχει ένδειξη! Πρέπει να είναι πολύ βολικό και να σε γλυτώνει από τον κόπο του να γίνουν τελείως χάλια. Χαίρομαι πολύ που σου αρέσει το tutorial.

      Διαγραφή
  23. Πολύ χρήσιμο!! Χρησιμοποιώ μαγειρική σόδα σχεδόν σε ότι έχει να κάνει με καθάρισμα! Κάνει την καλύτερη δουλειά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ αυτό προσπαθώ Δώρα. Και μια χαρά καθαρίζει και γλιτώνουμε τα χημικά και δεν έχω χίλια-δυο απορρυπαντικά για το κάθε τι! Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ. Θα σου λύσει τα χέρια η ευκολία.

      Διαγραφή
  24. Πώς θα καθαρίσο τον υπολοιπο αποροφιτιρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εξαρτάται από τι υλικό είναι. Προσοχή σε κάθε περίπτωση στο σφουγγάρι σου για να μην τον γρατζουνίσεις.

      Διαγραφή
  25. Πολύ καλό, αλλά θέλει προσοχή. Μπράβο για την ιδέα πάντως

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Καλημέρα, πολύ καλή ιδέα για τα φίλτρα. Τον υπόλοιπο απορροφητήρα που μαζεύει αυτή την καφέ κολλώδη γλίτσα, πώς τον καθαρίζουμε; Το Κλινέξ το κίτρινο σπρέι κάνει αρκετή δουλειά αλλά δεν αφαιρείται τελείως..
    Σημείωση: ο απορροφητήρας μου δεν είναι οριζόντιος αλλά πλάγιος και χρώματος καφέ.
    Ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Παραπολυ Καλή ιδέα το έκανα και καθάρισε πολύ καλά μπραβο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ηταν ενα προβλημα για μενα .....Καθε φορα που ενοικιαζα σε φοιτηταριο (φοιτητες) παντα προβλημα με το μεταλλικο φιλτρο του αποροφητηρα του διαμερισματος...Σπασμενο κατεστραμενο βρομικο δεν γωρζαν τον τροπο εξαγωγης του φιλτρου και τον τροπο καθαρισμου .Καθε φορα νεο φιλτρο σε καθε ενοικιαστη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Με τα φίλτρα όλα καλά, με τον υπόλοιπο απορροφητήρα πως τον καθαρίζουμε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Παρά πολύ ωραία!!! Θα τον καθαρίσω ευθύς αμέσως!!
    🙏🙏

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...