Κυριακή 28 Απριλίου 2013

Πασχαλινή Διακόσμηση (Looking for Inspiration)

πηγή: deardesigner.co.uk














Ψάχνοντας τα πράγματα μου σήμερα ανακάλυψα ότι δεν έχω τίποτα που να σχετίζεται με την πασχαλινή διακόσμηση! Έτσι πριν βγω στην αγορά για υλικά και αντικείμενα έκανα μια βόλτα στο internet ψάχνοντας για έμπνευση! Ιδού λοιπόν τι μου άρεσε για να εμπνεύσει και εσάς...


DIY ρουστίκ πασχαλινό λαγουδάκι σε ξύλο
πηγή: www.architectureartdesigns.com


πηγή: www.architectureartdesigns.com


πηγή: www.noordinaryhomestead.com


πηγή: staticflickr.com


πηγή: marx-living.blogspot.gr


πηγή: www.digsdigs.com

ξύλινο ορθογώνιο Πασχαλινό διακοσμητικό

Αν ψάχνετε και άλλη Πασχαλινή έμπνευση ρίξτε μια ματιά εδώ!



Καλό Πάσχα σε όλους!

6 σχόλια:

  1. πολυ ομορφες προτασεις! ειδικά εκείνο το μακροστενο καλάθι με τις τουλίπες! ευχαριστουμε για την έμπνευση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ξύλινο με τους τουλίπες είναι πραγματικά πολύ εντυπωσιακό Ντίνα μου! Και μπορείς να κάνεις και πολύ όμορφους χρωματικούς συνδυασμούς!

      Διαγραφή
  2. Θα συμφωνήσω με την Ντίνα. Αυτό το καλάθι είναι το κάτι άλλο!!!! Καλημέρα και Καλό Πάσχα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τελικά οι τουλίπες κερδίζουν τις εντυπώσεις όπως φαίνεται Χριστίνα μου!
      Χρόνια Πολλά! Χριστός Ανέστη!

      Διαγραφή
  3. So much inspiration Katerina. Love those lacy eggs from Marx Living and the burlap and twine ones from Architecture Art Designs

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...