Κυριακή 22 Σεπτεμβρίου 2013

Προσθέτοντας το "διαβάστε περισσότερα" στο blogger






Όπως υποσχέθηκα, σήμερα θα εγκαινιάσω μια νέα "ενότητα" σχετικά με τον κόπο μου (και μας πιστεύω) να κάνουμε κάποιες προσθήκες ή βελτιώσεις στο blog μας στο Blogger. Ξεκινάω με το περίφημο "read more" ή κοινώς "διαβάστε περισσότερα" και πως να το προσθέσετε ώστε να μην είναι ολόκληρες οι αναρτήσεις σας στην αρχική σελίδα!









Αφού κάνετε login στο blogger επιλέξτε την επιλογή από το μενού Πρότυπο.




Επιλέξτε την επιλογή Δημιουργία αντιγράφου ασφαλείας για παν ενδεχόμενο!


και πατήστε το κουμπί Επεξεργασία HTML



Ενώ έχετε τον κέρσορα μέσα στον κώδικα πατήστε CTRL+F ώστε να ανοίξει το πλαίσιο της αναζήτησης και πληκτρολογήστε μέσα σε αυτό


Επικολλήστε τον παρακάτω κώδικα αυτόν ακριβώς πριν το <;/head>


Όπου:
summary_noimg = 430 Αριθμός των χαρακτήρων που εμφανίζονται σε μια ανάρτηση πριν το readmore, η οποία δεν έχει εικόνα)
summary_img = 340; Αριθμός χαρακτήρων που εμφανίζονται σε μια ανάρτηση πριν το readmore, η οποία περιέχει εικόνα)
img_thumb_height = 120; Το ύψος (height) σε pixels των εικόνων (Thumbnails) πριν το readmore.
 img_thumb_width = 120; Το πλάτος (width) σε pixels των εικόνων (Thumbnails) πριν το readmore.

Στη συνέχεια όπως παραπάνω ψάχνουμε στον κώδικα το <data:post.body/>. Το σβήνουμε και στη θέση του βάζουμε τον κώδικα:


Όπου read more μπορούμε να βάλουμε το κείμενο της επιλογής μας.

Αποθηκεύουμε το πρότυπο μας και είμαστε έτοιμοι! Αν σας άρεσε και θέλετε και άλλα tutorial για να βελτιώσετε την εμφάνιση του blog σας, ρίξτε μια ματιά εδώ!


Καλή εβδομάδα!

16 σχόλια:

  1. γεια σου Κατερίνα!Πολύτιμη η ανάρτηση σου. Έχω πρόβλημα δεν βρίσκει το data:post.body

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ!
      Δοκίμασε να επιλέξεις από τις επιλογές - Μεταφορά στο γραφικό στοιχείο - Blog 1 και να ξανακάνεις αναζήτηση.
      Ρίξε και μια ματιά στο http://productforums.google.com/forum/#!topic/blogger/qOuFYfUzq6Q

      Διαγραφή
  2. Όσες φορές προσπάθησα δεν το κατάφερα το read more και δεν ξέρω τι κάνω λάθος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ιωάννα μου από ότι βλέπω έχεις μια χαρά ετικέτες οπότε θα έπρεπε να είσαι εντάξει! Ξαναδοκίμασε να μου πεις σε πιο βήμα χαλάει το θέμα για να προσπαθήσω να βοηθήσω!

      Διαγραφή
  3. ωχ,θα πρέπει να το διαβάσω πολλές φορές για να το καταλάβω,ας ελπίσω να τα καταφέρω...
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δε σε φοβάμαι Αλέκα μου! Ότι χρειαστείς εδώ είμαι να βοηθήσω όπου μπορώ!

      Διαγραφή
  4. Ενδιαφέρουσα ανάρτηση Κατερίνα! Ευχαριστούμε για την πληροφορία!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γεια σου Κατερίνα!Μάλλον πρέπει να αλλάξω τους αριθμούς που αναφέρεις παραπάνω αλλά δεν ξέρω τι ακριβώς εννοούν.Εγώ θέλω λίγα λόγια και εικόνα.Τι να επιλέξω ?Και τον άλλον αριθμό να το διαγράψω?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μέχρι να απαντήσω εδώ τα είπαμε στο facebook Λαμπρινή μου και από ότι βλέπω το πέτυχες και δείχνει τέλειο!

      Διαγραφή
  6. Γεια σου Κατερίνα. Κάτι κάνω λάθος με τον κωδικα . Μου βγάζει error!
    http://littleboxofluv.blogspot.com.cy/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ποιο σημείο σου βγάζει το error?
      Δυστηχώς δεν μπορώ να δω το blog σου γιατί λέει είναι μόνο για προσκεκλημένους χρήστες.

      Διαγραφή
    2. Κατερινα μου αν θες μου στελνεις το εμειλ σου να σε προσθεσω. Μου βγαζει το σφαλμα ατην αντικατασταση του δευτερου κωδικα.

      Διαγραφή
    3. Μάλλον κάπου δεν κλείνει η εντολή στο blog σου φαντάζομαι. Ρίξε μια ματιά στο http://helplogger.blogspot.gr/2012/03/auto-read-more-with-thumbnail-for.html μπας και δεις κάτι διαφορετικό.

      Διαγραφή
  7. Καλησπέρα Κατερίνα! Πολύ ωραία και χρήσιμη η ανάρτησή σου! Έχω κολλήσει και γω για κάποιον λόγο... άγνωστο! χαχα! Τα έχω κάνει όλα και έχω πατήσει και "αποθήκευση θέματος" (δεν μου λέει κάτι για πρότυπο), αλλά δεν εμφανίζεται στο μπλογκ. Γίνεται αυτόματα η αλλαγή ή μπορεί να πάρει και μέρες για να ενημερωθεί? Σε ευχαριστώ πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλωσόρισες στην παρέα μας! Για ρίξε μια ματιά στη Διάταξη στο σημείο που είναι η αναρτήσεις ιστολογίου και πάτησε edit να δεις τις ρυθμίσεις σου. Αν δεν τα καταφέρεις στείλε μου μήνυμα στο fb μήπως μπορέσω να καταλάβω τι φταίει.

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...