Κυριακή 16 Φεβρουαρίου 2014

Φτιάχνοντας μολυβοθήκη από ένα χαλασμένο πληκτρολόγιο και ένα γυάλινο βαζάκι




Αυτή τη βδομάδα χάλασε το αγαπημένο μου πληκτρολόγιο που είχα στη δουλειά! Το αγαπούσα ιδιαίτερα γιατί τα κουπιά του ήταν επίπεδα όπως στα πληκτρολόγια των laptop και ήταν μικρό και βολικό! Μου ήταν αρκετά δύσκολο να το αποχωριστώ και έτσι αποφάσισα να φτιάξω κάτι που θα δώσει και λίγο κέφι στο γραφείο μου!







Σκέφτηκα να φτιάξω μια αλλιώτικη, εναλλακτική μολυβοθήκη χρησιμοποιώντας γυάλινα βαζάκια και πλήκτρα από το χαλασμένο πληκτρολόγιο.


Άρχισα να βγάζω τα πλήκτρα και να σχηματίζω ιδέες (κάτι σαν scrable)! Το μόνο κακό είναι ότι κάθε γράμμα υπάρχει μόνο μία φορά οπότε οι επιλογές είναι λίγες!




Με τη βοήθεια της θερμόκολλας (μεγάλη αποτυχία ... διαβάστε παρακάτω για να καταλάβετε) ξεκίνησα να τα κολλάω τα πλήκτρα στα βαζάκια. 




Και να η αποτυχία... Η θερμόκολλα ξεκολλάει πολύ εύκολα από τις γυάλινες επιφάνειες! Έτσι μέχρι να μεταφερθούν οι μολυβοθήκες μου στο γραφείο της δουλειάς, ήδη κάποια πλήκτρα ξεκόλλησαν! Έτσι πήρα μια απλή κόλλα και τα ξαναστερέωσα!


Το πήρα το μάθημα μου! Όχι θερμόκολλα σε γυαλί! Καίγεσαι και δουλειά δεν κάνεις!


Πάντως το γραφείο μου πλέον έχει μια νέα ακόμα πιο  fun άποψη! Εδώ βλέπετε τις μολυβοθήκες παρέα με τα υπόλοιπα "παιχνίδια" που ήδη φιλοξενούσε το γραφείο!


Καλή εβδομάδα!

19 σχόλια:

  1. Κι έτσι τίποτε δεν πάει χαμένο.Και τα βαζάκια δεν πετιούνται και έχεις την ανάμνηση από το αγαπημένο σου πληκτρολόγιο.ΕΥΓΕ! Η ανακύκλωση γιορτάζει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καταπλητική ιδέα Κατερίνα!! Εγώ πάντως νόμιζα πως η θερμοκόλλα θα σου έλιωνε τα πλήκτρα. Και η βάση για το σελοτέιπ, θ.ε.ι.κ.ή!! Καλή εβδομάδ να έχουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι ευτυχώς δεν τα έλιωσε!! Μόνο τα δάχτυλα μου κάηκαν!! Το ανθρωπάκι σελοτέιπ έχει πολύ πλάκα, σε λίγο θα του βγάλω και όνομα!!

      Διαγραφή
  3. Σ' ευχαριστώ πολύ Μαρία Έλενα! Τελικά μπορείς να φτιάξει διάφορα πράγματα από παλιά γυάλινα βαζάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ παιχνιδιάρικες μολυβοθήκες και πολύ ταιριαστές για ένα γραφείο. Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχουν γίνει τελικά σημείο αναφοράς για όσους επισκέπτονται την εταιρεία!!

      Διαγραφή
  5. Πρωτότυπες!Δεν έχω ξανασυναντήσει!!!Σε ευχαριστούμε για την ιδέα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ ευχαριστώ πολύ πολύ Γεωργία! Με την ίδια τακτική μπορείς να κολλήσεις διάφορα πράγματα πάνω σε απλά βαζάκια και να τους δώσεις άποψη!!

      Διαγραφή
  6. Κατερινα μου ειχες πολυ προχωρημενη ιδεα, τελεια εγινε η μολυβοθηκη ! αυτο για τη θερμικολλα δεν το ηξερα. φιλια πολλα και καλο Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Μαίρη μου! Μεγάλη πίκρα με τη θερμόκολλα και το γυαλί! Η απλή κόλλα κάνει μια χαρά τη δουλειά της!

      Διαγραφή
  7. τίποτα δεν πάει χαμένο στο σπίτι σας, φοβερή η ιδέα, τέλεια η μολυβοθήκη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελευθερία μου ήταν αδύνατο να αποχωριστώ το αγαπημένο μου πληκτρολόγιο χιχιχι!
      Έχει πολύ πλάκα σαν κατασκευή και είναι πολύ εύκολο!

      Διαγραφή
  8. Πολύ ωραία ιδέα!Μπορείς με όσα πλήκτρα σου έμειναν να κάνεις κι άλλες κατασκευές!Αν θες ρίξε μια ματιά εδώ που έχω συγκντρώσει μερικές http://www.despinasstudio.gr/2015/08/keyboard-crafts.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...