Κυριακή 8 Φεβρουαρίου 2015

Φτιάχνοντας ένα στεφάνι καρδιά






Σήμερα έχουμε κατασκευή. Ένα γλυκό και σχετικά ρομαντικό στεφάνι καρδιά! Θα το φτιάξουμε με υλικά που όλοι έχουμε στο σπίτι μας. Για πάμε να δούμε.











Θα χρειαστούμε μια μεταλλική κρεμάστρα, ένα παλιό ύφασμα (κατά προτίμηση αρκετά φθαρμένο) και σκοινί! Άμα σας βρίσκεται και κανένα ρομαντικό στολιδάκι πάρτε και αυτό!



Το μόνο δύσκολο σε αυτή την κατασκευή είναι να φτιάξουμε την κρεμάστρα σε σχήμα καρδιάς.


Θέλει λίγο μπράτσα το ομολογώ, αλλά σκεφτείτε το ως γυμναστική και προς θεού μην ψάχνεται το τέλειο!



Η συνέχεια αποτελεί μια απλή διαδικασία ψυχοθεραπείας! Κόβουμε λωρίδες υφάσματος (άπειρες) και τις δένουμε κόμπους πάνω στη μεταλλική καρδιά.


Χρησιμοποιήστε το χρόνο αυτό για να κάνετε μια συζήτηση με τον εαυτό σας! Είμαι ερωτευμένη; Γιατί; Πώς μου ήρθε αυτή η ιδέα για το στεφάνι; Πόσους κόμπους ακόμα να χρειάζομαι; Μήπως πείνασα; Θα βρέξει σήμερα; Τι να κάνει ο άντρας/σύντροφος/boyfriend τώρα;


Μέχρι να τα σκεφτείτε όλα αυτά τελειώσατε! Κάντε ένα κούρεμα στο στεφάνι για να έχουν ομοιομορφία τα άκρα και βάλτε το στολίδι σας.


Κρεμάστε το στεφάνι σας με το σκοινί και είμαστε έτοιμοι. Το φθαρμένο ύφασμα δίνει μία πολύ περίεργη όψη σε όλο το αποτέλεσμα.


Πιστεύω μπορεί να γίνει εξίσου όμορφο και με κορδέλες, μαλλί πλεξίματος ή ότι άλλο υλικό μπορεί να δεθεί σε κόμπους και σας βρίσκεται πρόχειρο στο σπίτι.


Φτιάξτε το στο αγαπημένο σας χρώμα, στολίστε το ή κάντε το δώρο. Πιστεύω προλαβαίνετε μέχρι του Αγίου Βαλεντίνου! Χρόνια Πολλά ερωτευμενάκια. Αν θέλετε και άλλη έμπνευση για τη γιορτή των ερωτευμένων διαβάστε και τις παρακάτω αναρτήσεις από το Κυριακή στο σπίτι μαζεμένες εδώ.


Καλή εβδομάδα!

59 σχόλια:

  1. ΥΠΕΡΟΧΟ!!!! Κατερίνα μου έγινε πολύ πολύ όμορφο...λίγο το χρώμα του, λίγο το φθαρμένο του υφάσματος έγινε καταπληκτικό! Και στον τοίχο θα δείχνει πολύ όμορφο, μόνο του ή μέσα σε μια κορνίζα! Καλή Κυριακή κοριτσάκι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Χριστίνα μου για τα καλά σου λόγια! Μου έδωσες ιδέα! Λες να το μεταφέρω στον τοίχο και να γίνει μόνιμο...

      Διαγραφή
  2. Πολύ μου αρέσει η καρδιά που έφτιαξες!! Και για να σου πω την αλήθεια μου άρεσε και το χρώμα του υφάσματος!
    Τέτοιες κρεμάστρες έχω μπόλικες οπότε μπορώ να φτιάξω και να κρεμάσω, όχι μόνο για την γιορτή των ερωτευμένων. ;) Καλά να περάσετε!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σωστή Ελεάνα μου! Άσε και εγώ τώρα που το χαζεύω σκέφτομαι να το αφήσω εκεί και μετά τον Βαλεντίνο! Καλή ιδέα είναι να δοκιμάσεις και σε κανένα άλλο σχήμα χιχι!

      Διαγραφή
  3. Πολύ όμορφη έγινε η καρδούλα σου, Κατερίνα!!!!
    Τελικά, ένα σωρό ωραίες κατασκευές μπορούμε να φτιάξουμε με τις κρεμάστρες!
    Καλή εβδομάδα σου εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δίκιο έχει Marie-Anne γιατί όλο τις δίνουν στα καθαριστήρια αλλά δεν μου πολυ-αρέσουν στην ντουλάπα! Οπότε θα τις κάνουμε crafting χιχι!

      Διαγραφή
  4. Φοβερό το στεφανάκι σε σχήμα καρδιάς! Το σκέφτομαι πολύ σοβαρά, διότι έχω πολλές τέτοιες κρεμάστρες! Καλό υπόλοιπο Κυριακής κοριτσάκι μου...φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να το φτιάξει Μαρία μου! Μπορείς να βάλεις και άλλα υφάσματα ή και κορδέλες για ένα πιο παιχνιδιάρικο αποτέλεσμα! Θα χαρώ πολύ να το δω!

      Διαγραφή
    2. Το έκανα το στεφάνι Κατερίνα, σήμερα, σε ροζ αποχρώσεις! Θα φτιάξω σχετική ανάρτηση αύριο, οπότε θα το δεις και θα μου πεις τις εντυπώσεις σου....φιλάκια

      Διαγραφή
    3. Τέλεια Μαρία μου! Πάω βόλτα να το δω στο blog σου!

      Διαγραφή
  5. Ωραία η ιδέα! Και τις αντιπαθούσα αυτές τις κρεμάστρες, να λοιπόν που θα φανούν σε κάτι χρήσιμες! Φιλιά Κατερίνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άσε Ελευθερία μου και εγώ όσο δεν πάει αλλά τελικά μπορούν να γίνουν ένα διακοσμητικό στοιχείο χιχι!

      Διαγραφή
  6. Πολύ όμορφη η καρδιά που έφτιαξες Κατερίνα μου και μου άρεσε πολύ το χρώμα και το ύφασμα που χρησιμοποιησες !!! Καρδιά σίγουρα για όλο τον χρόνο κι όχι μόνο για την επίμαχη βδομάδα ... :) !!! Καλό σου βράδυ και καλή βδομάδα !!! Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Ιωάννα μου! Η αγάπη μου για τα γκρι τώρα τελευταία δεν έχει όρια χιχι!

      Διαγραφή
  7. Ωραία ιδέα Κατερίνα!!!
    κι έχω δέκα ντουζίνες από δαύτες τις κρεμάστρες!!!
    Καλή εβδομάδα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με δέκα ντουζίνες Αλεξάνδρα και το ταλέντο σου περιμένω να δω σύνθεση από σχήματα και σχέδια! Χαίρομαι που σου άρεσε!

      Διαγραφή
  8. Όλο λέω θα φτιάξω μία καρδιά από κρεμάστρα και όλο το αναβάλλω!!Τέλεια η καρδιά σου και εναλλακτική ως προς το χρώμα!!Καλή εβδομάδα Κατερίνα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τώρα είναι η κατάλληλη περίοδος Ιωάννα μου! Βάλτο στο πλάνο σου άμεσα να το στολίσεις τώρα που είμαστε σε ρομαντικό mood!

      Διαγραφή
  9. χαχαχαχα η κουβεντα με τον ευατο μας πολυ με εκανε να γελασω!

    υπεροχο το καρδουλοστεφανακι Κατερινα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μιλάμε για πολύ χρόνο Ζίνα! Το ύφασμα που διάλεξα ήταν όλα τα λεφτά και με παίδεψε αρκετά!

      Διαγραφή
  10. Πολύ όμορφη κατασκευή!Κάτι ανάλογο μάλλον θα φτιάξω κι εγώ.Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Και δεν μπορούσα να καταλάβω από την πρώτη φωτό, τι περίεργο υλικό είναι αυτό! Τέλεια ιδέα και μπορείς να το κάνεις σε ότι σχήμα θέλεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όσο πιο φθαρμένο τόσο πιο περίεργο φαίνεται Βάσω μου! Είναι σχεδόν σαν χνουδωτό χιχι!

      Διαγραφή
  12. ααααααα μπραβο κατερινα,κοιτα να δεις τι μπορεις νακανεις με μια κρεμαστρα....εντυπωσιαστηκα!!!!!τελεια ιδεα!!!
    φιλιααα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πανεύκολο Κική μου και μπορείς να φτιάξεις τέλειες παραλλαγές που να ταιριάζουν στη δική σου διακόσμηση!

      Διαγραφή
  13. Πολύ όμορφη έγινε η καρδιά σου. Και έχω ένα σωρό τέτοιες κρεμάστρες στο σπίτι. Ωραία ιδέα για δώρο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ χαίρομαι που σου άρεσε Ελένη μου! Μπορεί να γίνει το τέλειο δώρο ρομαντικό ή απλά διακοσμητικό! Φαντασία να έχεις!

      Διαγραφή
  14. Πανεξυπνο και πανεμορφο!!! Μου δινεις εμπνευση για νεες κατασκευες Κατερινιω! Θενκς!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Άσε τις καρδιές Κατερινάκι.. είπαμε πρώτα κουζίνα, μετά υπνοδωμάτιο ;) Πάντως έγινε πολύ όμορφο και πολύ μού άρεσε το χρώμα του!
    Καλά να περνάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα Δήμητρα έκανα μια μικρή στάση στο Craft Room για να προετοιμάσω το έδαφος! Πολύ χάρηκα που σου άρεσε!

      Διαγραφή
  16. Είναι πολύ ομορφο και χαλάλι η κουραση αλλα αμα αρχισω να σκεφτομαι ολα αυτα δεν θα μου βγει σε καλό στο λέω. Καλυτερα να βαλω απλα μουσική.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άμα είναι να κάνεις άσχημες σκέψεις Μαρία μου τότε άστο! Βάλε τη μουσικούλα σου και ξεκίνα το τραγούδι!

      Διαγραφή
  17. Πολύ όμορφο Κατερίνα μου!!! Να που μια άσχημη κρεμάστρα έγινε μια καταπληκτική καρδιά!!! Το ύφασμα που διάλεξες φαίνεται πάρα πολύ ωραίο και η καρδούλα μπορεί άνετα να στολίσει οποιονδήποτε τοίχο του σπιτιού όλο τον χρόνο!!!Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σου πω την αλήθεια Θάλεια μου δεν μου κάνει καρδιά να το βγάλω! Θα το αφήσω για το Φεβρουάριο και βλέπουμε! Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ!

      Διαγραφή
  18. Αχ πόσο γέλασα με τα κείμενα σου βρε Κατερίνα μου!Τόσο ευχάριστα να τα διαβάζεις, τόσο αναζωογονητικά!! Η καρδιά σου τώρα πολύ ωραία! Δεν το περίμενα να έχει αυτό το αποτέλεσμα! Δεν ξέρω αν θα το κάνω σε σχήμα καρδιάς αλλά αξίζει να το δοκιμάσω!Καλό Βαλεντίνο και ακόμα καλύτερη Τσικνοπέμπτη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχχ με συγκινείς με τα καλά σου λόγια Λίλια! Να ο δοκιμάσεις σε σχήμα αστεριού! Ήδη το φαντάζομαι τέλειο! Το σκέφτομαι και εγώ πολύ σοβαρά! Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ!

      Διαγραφή
  19. Πραγματικά Βάσω μου η κρεμάστρα μπορεί να γίνει βάση για πολλά στεφάνια! Ίσως να μπορέσεις να βάλεις και λουλούδια αποξεραμένα! Ανυπομονώ να δω τι θα φτιάξεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλησπέρα Κατερίνα. Ωραια ιδέα! Και στρογγυλό θα είναι όμορφο στολισμένο με πασχαλινά διακοσμητικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ καλή ιδέα Ειρήνη μου! Και έψαχνα κάτι για το Πάσχα! Είμαι σίγουρη ότι θα μπορείς να τα φτιάξεις παρέα με τους μικρούς σου καλλιτέχνες!

      Διαγραφή
  21. Το αγαπημένο μου στύλ κατασκευών Κατερινάκι! Έξυπνες, εύκολες, με ανακυλωμένα υλικά! Καταπληκτική ιδέα και η δυνατότητες με υφάσματα και χρώματα ανεξάντλητες! Ευχαριστούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν έχεις κρεμάστρες Σοφία μου ξεκίνα! Είναι η τέλεια βάση για στεφάνια τελικά! Έχω διαβάσει εδώ στα σχόλια πολύ καλές ιδέες!

      Διαγραφή
  22. Αυτό το στάδιο της ψυχοθεραπείας είναι το πιο απολαυστικό ,νομίζω Κατερίνα μου.Πολύ όμορφη και έξυπνη η ιδέα σου με την κρεμάστρα....μπράβο σου....την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τελικά το crafting συμβαδίζει άψογα με την ψυχοθεραπεία Μαρία μου! Σ ευχαριστώ πολύ πολύ!

      Διαγραφή
  23. Πολύ όμορφη η κατασκευή σου Κατερίνα. Απλλή και εύκολη! Δυστυχώς κάτι τέτοιες μεταλλικές κρεμάστρες τις πέταξα αλλά το μετάνιωσα αμέσως μόλις είδα το στεφάνι σου. Θα το φτιάξω όμως με το που πέσει στα χέρια μου μια τέτοια κρεμάστρα... Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάπου θα βρεθεί κάποια στο δρόμο σου πάλι Νίκη μου! Είμαι σίγουρη! ξεφυτρώνουν από παντού οι άτιμες! Χαίρομαι πολύ που σου άρεσε!

      Διαγραφή
  24. Wow, the wreath is so cool!! Love you used upcycled materials to make it!! I have some scrap fabric around here, I would love to make one, thanks for sharing it!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Roses are red, violets are blue, so is your wreath, I love it too!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...