Κυριακή 13 Σεπτεμβρίου 2015

Φτιάχνοντας Μαρτυρικά ροζ-μεντί






Τα μαρτυρικά μοιράζονται στους καλεσμένους μίας βάπτισης για να συμβολίσουν την παρουσία τους (μαρτυρία) κατά το μυστήριο! Την προηγούμενη Κυριακή είχα την τιμή να γίνω νονά μιας υπέροχης μπεμπούλας και συν-αποφάσισα με την έτερη νονά να τα φτιάξουμε με τα χεράκια μας!









Τα χρώματα που επέλεξε η μαμά της μπεμπούλας για το θέμα της βάπτισης ήταν το απαλό ροζ και το μεντί! Το σχέδιο για βραχιολάκι αποφασίστηκε και ξεκινήσαμε την κατασκευή! Μετρημένο κορδονάκι, το απαραίτητο σταυρουδάκι, 4 χαντρούλες και μια γλυκιά δαντέλα για την τσαχπινιά!


Αρχικά κάνουμε ένα κομπάκι στη μία πλευρά του κορδονιου! Να μετρήσετε τα κορδόνια σας σε ένα φυσιολογικό καρπό, αλλά αν μπορείτε φτιάξτε διάφορα μεγέθη για να καλυφθούν και οι μεγαλύτεροι αντρικοί.


Μιας και το κορδόνι μας ήταν αρκετά χοντρό ή οι χάντρες αρκετά μικρές έπρεπε να κάψουμε με τον αναπτήρα την άλλη άκρη ώστε να τις περάσουμε πιο εύκολα.


Στη συνέχεια περνάμε το κουμπωματάκι


και με πολύ ζόρι και υπομονή τις χάντρες και το σταυρουδάκι με τη σειρά!


και φτάνουμε στο αποτέλεσμα της φωτογραφίας.


Στο τελείωμα της άλλης άκρης φτιάχνουμε μια θηλιά στην οποία θα μπαίνει το κουμπωματάκι.


Μετά φτιάχνουμε τα κομπάκια που θα στερεώσουν τις χαντρούλες και το σταυρουδάκι στη θέση τους.




Προσοχή να μετρήσετε ώστε το σταυρουδάκι να βγει στο κέντρο.


Τέλος βάζουμε τις δαντελίτσες για τσαχπινιά και χάρη.


Έτοιμα τα μαρτυρικά μας!


Repeat repeat, καφεδάκι, παρεούλα με την έτερη νονά, κουβεντούλα και μπόλικη υπομονή και τα 250 μαρτυρικά έγιναν πραγματικότητα!


Υπέροχη διαδικασία αφιερωμένη στην μπεμπούλα μας με αγάπη από της νονές της! Ομολογώ πως έγιναν ανάρπαστα κυρίως από τις κυρίες! Στο τσακ κράτησαν 3 για την μαμά και εμάς τις νονές ώστε να τα φορέσουμε και εμείς!


Στην βάπτιση περάσαμε καταπληκτικά, η μπεμπούλα έκλαψε πολύ αλλά απήλαυσα κάθε στιγμή του μυστηρίου! Ανυπομονώ να μεγαλώσει να της δείξω την ανάρτηση για να δει τον κόπο και την αγάπη που βάλαμε οι νονές της στα μαρτυρικά της! Να μας ζήσει η νεοφώτιστη Αναστασία!


Καλή εβδομάδα!

33 σχόλια:

  1. Τι όμορφα μαρτυρικά Κατερινάκι μου! Μπορούν να φορεθούν και σαν βραχιολάκια καιρό μετά τη βάφτιση! Γεια στα χεράκια σας, κοριτσάκι μου και με το καλό!!!

    Σε φιλώ γλυκά, καλό υπόλοιπο Κυριακής... <3
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρίνα μου πολύ το χαίρομαι γιατί τα φοράω ακόμα χιχι! Σε ευχαριστώ πολύ πολύ για τα καλά σου λόγια!

      Διαγραφή
  2. Γεια στα χέρια σας Κατερίνα μου και πάντα άξιες! Να σας ζήσει η μπέμπα, να είναι υγιής και να την καμαρώνετε όσο μεγαλώνει. Η προετοιμασία ενός μυστηρίου όπως είναι η βάφτιση από την μαμά ή την νονά είναι από τα καλύτερα που μπορούν να σου τύχουν. Ενώ έχω γίνει νονά 4 φορές δυστυχώς ποτέ δεν είχα τον χρόνο να ασχοληθώ με την προετοιμασία. Φιλιά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστίνα μου εύχομαι να σταθείς τυχερή για ακόμα μια φορά ώστε να βρεις χρόνο να φτιάξεις τέλεια πραγματάκια! Σε υπέρ ευχαριστώ για τις θερμές ευχές σου! Να είσαι πάντα καλά!

      Διαγραφή
  3. Πάντα άξιες Κατερίνα μου !!! Να την χαίρεστε την μπεμπουλα !!!! Τα μαρτυρικά πραγματικά υπέροχα!!! Φυσικό να γίνουν ανάρπαστα!!! Και μπράβο σας που φτιάξατε τόσα...!!! Τα βλέπω στο καλάθι μαζεμένα και ζαλίζομαι .... χαχαχα!!! Πολλά φιλιά!!! Καλό σου βράδυ και καλή βδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολλά Ιωάννα μου πολλά! Σχεδόν ατελείωτα αλλά όταν έχεις καλή παρέα περνάει η ώρα! Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ για τα καλά σου λόγια και τις ευχές σου!

      Διαγραφή
  4. Πάντα άξια Κατερίνα!!! Να σάς ζήσει η μπέμπα. Πολύ όμορφα τα μαρτυρικά που ετοιμάσατε και η προσθήκη της δαντέλας πολύ τσαχπίνικη!!! Καλημέρα & καλή εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ χαίρομαι που σου άρεσαν Δήμητρα! Η δαντέλα ήταν η τσαχπινιά της έτερης νονάς και νομίζω πως δικαιώθηκε και με το παραπάνω!

      Διαγραφή
  5. πάντα άξια κουκλα, να τη χαιρεστε τη μικρη! οσο για τα μαρτυρικα, λατρευω και το σχεδιο και το χρωμα και τη δαντελιτσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχχ εσύ έχεις και τόση πείρα Ζηνάκι μου οπότε η γνώμη σου μετράει διπλά! Πολύ χαίρομαι που σου άρεσαν και ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου!

      Διαγραφή
  6. Πάντα άξια! Να χαίρεσαι την Αναστασία και πολλά μπράβο για τα υπέροχα μαρτυρικα! Έγιναν πανεμορφα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ Μάρω μου για τις ευχές σου! Χαίρομαι που σου άρεσαν!

      Διαγραφή
  7. Να σας ζήσει Κατερίνα μου η Αναστασία!! Πάντα άξιες!!
    Τα μαρτυρικά σας έγιναν πανέμορφα και η δαντελίτσα όλα τα λεφτά. πως να μην γίνουν ανάρπαστα! Να σας έχω στα υπόψιν για αύριο μεθαύριο?? Δεν υπάρχει καλύτερο από τα χειροποιήτα!! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εννοείται Ελεάνα! Κανόνισε εσύ και θα τα βρούμε! Θα σου κάνω και special σχεδιάκι στα γούστα σου! Πολύ χαίρομαι που σου άρεσαν!

      Διαγραφή
  8. Να σας ζήσει η μπεμπούλα Κατερίνα μου και εσύ πάντα άξια!Τα μαρτυρικά έγιναν εξαίσια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστούμε πολύ πολύ Λίλια! Πιστεύω άξιζαν τις πολύωρες εργασίες!

      Διαγραφή
  9. Αξία πάντα κορίτσι μου!!! Χρυσοχερα!!!! Να ζησει η νεοφώτιστη!! Ευκαιρία να σου δώσω και ένα βραβείο. Μου αρέσει πολύ το blog σου και γι'αυτό το λόγο επέλεξα να πάρει το βραβείο Liebster Award!! Διάβασε περισσότερες πληροφορίες (γιατί/πως/που/τι συμβαίνει) στο άρθρο μου http://www.mamagoesvintage.blogspot.gr/2015/09/love-chain-liebster-award.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Ίριδα για τις ευχές σου! Με κατασυγκίνησες με το βραβείο! Σε υπέρ ευχαριστώ! Stay tuned για την αντίστοιχη ανάρτηση την Κυριακή!

      Διαγραφή
  10. Πολύ όμορφα!!! Χαρά στο κουράγιο σας να φτιάξετε τόσα!
    Να σας ζήσει η μπεμπούλα! και πάντα άξια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλωσόρισες στην παρέα μας! Χάρηκα πολύ που σου άρεσαν! Ομολογώ ρίξαμε πολύ δουλειά αλλά περάσαμε ωραία! Σ' ευχαριστώ πολύ για τις όμορφες ευχές σου!

      Διαγραφή
  11. Πωπω αυτές οι χάντρες κι εμένα με είχαν ζορίσει πολύ θυμάμαι. Υπέροχα τα μαρτυρικά σας! Πάντα άξια νονά και να σας ζήσει η νεοφώτιστη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχχ αφού τα ήξερες Μαρία μου δε μίλαγες! Εγώ ρίχνω το φταίξιμο στην κοπέλα που μας πρότεινε το συγκεκριμένο συνδυασμό σχοινιού και χαντρών! Κάτι έπρεπε να αλλάξει! Χαλάλι όμως για την μπεμπούλα μας! Σ' ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου!

      Διαγραφή
  12. Κατερίνα μου να σας ζήσει η μπεμπούλα, να την καμαρώνετε και πάντα άξιες!! Για τα μαρτυρικά τι να πω, μιλούν από μόνα τους!! Είναι υπέροχα και η δαντελίτσα τους έδωσε πολύ τσαχπινιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Θάλεια μου! Να είσαι καλά! Πολύ χαίρομαι που σου άρεσαν τα μαρτυρικά μας!

      Διαγραφή
  13. Απαντήσεις
    1. Πολύ χαίρομαι που σε ξαναβλέπω Σοφία μου! Ομολογώ χάθηκες λιγάκι τον τελευταίο καιρό! Ελπίζω να είναι όλα καλά! Σ' ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου!

      Διαγραφή
  14. Παντα αξια. Να χαιρεστε την μικρουλα. Πιδτευω οτι ειχε μεγαλυτερη αξια οτι τα φτιαξατε εσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ! Ναι πιστεύω άξιζε τον κόπο για την μπεμπούλα μας!

      Διαγραφή
  15. Αααα!!! Πάντα άξια Κατερινάκι μου, είναι τόσο όμορφο να γίνεσαι νονά και τόσο μεγάλη η τιμή!!! Εγώ έχω γίνει δύο φορές και τα μωρά μας τα λατρεύω δεν μπορώ να τα ξεχωρίσω από τα δικά μου παιδιά, είμαι σίγουρη πως θα είσαι τέλεια νονά για την μπέμπα και αυτό φαίνεται ήδη μιας και η συμμετοχή σου στην προετοιμασία είναι μεγάλη!!! Πάντως τα μαρτυρικά έγιναν υπέροχα!!! Να περάσετε τέλεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με συγκίνησες Κική μου! Όντως η χαρά μου δεν περιγράφεται! Χαίρομαι πολύ που σου άρεσαν και τα μαρτυρικά μας!

      Διαγραφή
  16. Τέλεια μαρτυρικά θα τα χαρουν όλοι!
    Να σας ζησει η νεοφώτιστη Αναστασία!
    Καλή Ανάσταση!
    Καλό Πάσχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...