Κυριακή 12 Ιουνίου 2016

Καταπολεμώντας τη μυρωδιά στο σιφόνι του νεροχύτη







Κυριακή σήμερα και το μενού έχει ψαράκι! Η μυρωδιά από το φούρνο μου έχει ήδη ανοίξει την όρεξη αλλά τι κάνουμε με την άσχημη μυρωδιά στο σιφόνι του νεροχύτη;












Γενικά δεν αντιμετωπίζω συχνά πρόβλημα με μυρωδιές στο νεροχύτη μιας και πάντα πλένω τα λαχανικά μου με νερό και ξύδι και το ξύδι τα καταπολεμά όλα! Θαυματουργό δεν μπορώ να πω! Επίσης κάθε βράδυ έχω το συνήθειο να πίνω ζεστό τσάι οπότε βάζω λίγο παραπάνω νερό στο βραστήρα ώστε να το χύσω βραστό όπως είναι στο νεροχύτη στο τέλος της ημέρας που έχουν τελειώσει τα πλυσίματα των πιάτων.


Για τις δύσκολες περιπτώσεις όμως όπως το καθάρισμα των ψαριών σήμερα καλή ώρα, το κόλπο μου είναι να βάλω 2-3 γενναίες κουταλιές σόδα στο σιφόνι και επιπλέον μισό ποτήρι ξύδι. Το αφήνω όπως είναι για λίγο και μετά ρίχνω μπόλικο ζεστό νεράκι! Μυρωδιές τέλος! 



Extra tip: Την επόμενη φορά που θα στύψετε λεμόνι κάντε ένα πέρασμα με τη λεμονόκουπα στο νεροχύτη σας και εκτός από τις μυρωδιές και την καθαριότητα θα αποκτήσει και μια τέλεια λάμψη!

Αν γενικά σας ταλαιπωρούν οι δυσάρεστες μυρωδιές στο σπίτι μην ξεχάσετε να διαβάσετε και το άρθρο 7 τρόποι για να νικήσουμε τις άσχημες μυρωδιές στο σπίτι μας!


Καλή εβδομάδα!

36 σχόλια:

  1. Ένας ιδανικός τρόπος για να αντιμετωπίσουμε τις δυσάρεστες μυρωδιές Κατερίνα μου είναι τα συστατικά που μας προτείνεις...την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάνουν την καλύτερη δουλειά και είναι και ακίνδυνα Μαρία μου! Σ' ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  2. Η συμβουλές σου για σημερα πολύ καλές ...η σόδα και το ξύδι ειναι για πολλές δουλείες ..
    καλο βραδυ να εχεις Κατερινα ...και καλη εβδομαδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ! Αν δεις στην κατηγορία του blog Καθαριότητα, τα χρησιμοποιώ πολύ από το σίδερο μέχρι για τα λίπη στις κατσαρόλες!

      Διαγραφή
  3. Πολύ καλά tips!! Και εγώ είμαι υπέρ του ξυδιού!! Εύκολο, απλό, οικολογικό !! Καλή εβδομάδα Κατερίνα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς Αθηνά μου! Και γλυτώνεις και από τα επικίνδυνα χημικά που ειδικά για το νεροχύτη είναι ότι χειρότερο!

      Διαγραφή
  4. Πολυ ενδιαφέρον, ευχαριστω για το τιπ! Και εγω αποφεύγω τις μυρωδιές και ψάχνω οικολογικούς τρόπους να απαλλαχθώ απο δαυτες!
    Να έχεις μια υπέροχη και δημιουργική εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ Λαμπρινή μου! Δοκίμασε τα και θα είσαι μια χαρά!

      Διαγραφή
  5. Αυτή η σόδα χρησιμοποιήτε σε πολλές δουλειές μέσα στο σπίτι,όπως και το ξύδι!Καλημέρα Κατερίνα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως Ιωάννα μου! Είναι και φυσικά υλικά οπότε γλιτώνουμε τους τόνους απορρυπαντικών που αγοράζουμε συνήθως!

      Διαγραφή
  6. Αυτό το δε το είχα σκεφτεί ποτέ με την σόδα και το ξύδι μετά τα ψάρια. Ωραίο tip και αυτό με το λεμόνι! Νομίζω πως είσαι η expert νοικοκυρά της μπλογκόσφαιρας!! Καλή εβδομάδα Κατερίνα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλέ Ελεάνα με κάνεις και κοκκινίζω! Σαν το μπαρμπούνι έγινα χιχι! Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ!

      Διαγραφή
  7. τελεια τιπς. αυτο με το λεμονι το εκανε η γιαγια μου γιατι ειχε μαρμαρινο νεροχυτη :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άστα Ζήνα! Στο πρώτο μου φοιτητικό σπίτι είχα μαρμάρινο νεροχύτη και μαρμάρινους πάγκους! Πήγαινε το λεμονάκι σύννεφο! Κάτι ξέραν οι παλιές!

      Διαγραφή
  8. Πολύ χρήσιμο, κι εγώ χρησιμοποιώ ξύδι στην κουζίνα και έτσι σπάνια έχω θέμα με μυρωδιές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. είναι ένα από τα σωτήρια tips πραγματικα!!! και στα τηγάνια ενδείκνυται, διαλύει τα πάντα!! καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς Εύη μου! Και αν βάλεις και λίγο ξύδι στη σαπουνάδα που πλένεις συνήθως κάνει και τα ποτήρια λαμπερά!

      Διαγραφή
  10. Κατερίνα μου, αυτά τα δύο υλικά, ξύδι και σόδα, τα χρησιμοποιώ κι εγώ πολύ στην κουζίνα μου! Αυτό το κόλπο το εφαρμόζω και στο πλυντήριο! Το ξύδι είναι θαυματουργό! φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ααα τι καλά! Και εγώ Μαρία μου βάζω σόδα στο πλυντήριο (έχω και σχετική ανάρτηση)! Το ξύδι όμως να σου πω την αλήθεια δεν το έχω δοκιμάσει ακόμα.

      Διαγραφή
  11. Ξύδι και σόδα πάντα και παντού!!!Τώρα τελευταία πλένω τον βραστήρα με χυμό λεμονιού και αστράφτει!!!Τρία λοιπόν τα υπέροχα υλικά!!! Μπράβο Κατερινάκι μου για την ανάρτηση!!!Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου Κική μου! Ειδικά για το βραστήρα το λεμόνι με έχει σώσει! Είναι και inox οπότε κάνει πολύ καλή δουλειά!

      Διαγραφή
  12. Πάντα με έξυπνες λύσεις Κατερινάκι μου!Σκέφτομαι να κάνω ένα νεροχυτη στον κήπο για τέτοιες δραστηριότητες!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα Λίλια μου θύμησες τη γιαγιά μου που τηγάνιζε τα ψάρια έξω για να μην μυρίζει το σπίτι! Δεν είναι καθόλου κακή ιδέα!

      Διαγραφή
  13. Έχω βρει την καλύτερη λύση! Να μην καθαρίζω ψάρια χαχαχα!
    Ευχαριστούμε για τις συμβουλές! Η σόδα και το ξύδι κάνουν θαύματα τελικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα τέλειο Μαρία αλλά τα ψαράκια κάνουν καλό και είναι και πεντανόστιμα!

      Διαγραφή
  14. Very smart solution Katerina. I'll be pinning this for future use.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Εγώ εφαρμόζω το κόλπο σου σε όλο το νεροχύτη (ανοξείδωτος γαρ... και άλατα) και καθαρίζει και δεν μυρίζει :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπράβο Δήμητρα! Ορίστε που εμένα με κοροϊδεύουν όταν τρίβω τις λεμονόκουπες στον ανοξείδωτο νεροχύτη! Κάνεις την καλύτερη δουλειά!

      Διαγραφή
  16. Γνώριμη μυρωδιά αυτή! Αλλά για όλα υπάρχει ένα tip! Ευχαριστούμε Κατερίνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Σόδα και ξύδι είναι αγαπημένα υλικά Κατερίνα μου αλλά δεν είχα σκεφτεί να τα συνδυάσω για τις μυρωδιές από ψάρι. Σε ευχαριστούμε πάρα πολύ για την ανάρτηση και τις συμβουλές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματικά κάνει θαύματα Θάλεια μου! Επίσης κάνει δουλειά και όταν λείπεις καιρό από το σπίτι και μυρίζουν τα σιφόνια!

      Διαγραφή
  18. ΩΩωω ευρηματικό! Θα το κάνω σίγουρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Thanks Μαρία! Ελπίζω να το θυμηθείς την επόμενη φορά που θα έχει ψάρι το μενού!

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...