Κυριακή 26 Μαρτίου 2017

Οργανώνοντας τα σεντόνια





Σε κάθε σπίτι υπάρχει ένα συρτάρι με σεντόνια το οποίο όπως και να το κάνουμε δεν είναι για φωτογράφηση περιοδικού μιας και συνήθως γίνεται ένας μικρός χαμός! Να ψάχνεις να φτιάξεις σετ μαξιλαροθήκη, σεντόνια και παπλωματοθήκη μία ώρα! Για πάμε να δούμε παρέα πως θα το οργανώσουμε!









Βασική κίνηση όσο και αν πονάει το αδειάζουμε! Τα βγάζουμε όλα έξω και βάζουμε όλη την καλλιτεχνική μας άποψη στο να φτιάξουμε ή να βρούμε και πάλι τα σετ.


Για κάθε σετ λοιπόν παίρνουμε την παπλωματοθήκη και τη διπλώνουμε αντί για τετράγωνο σε μακρόστενο σχήμα (όσο δύο τετράγωνα).


Ανοίγουμε και το αντίστοιχο σεντόνι και το βάζουμε στη μέση της παπλωματοθήκης με τις μαξιλαροθήκες όπως βλέπετε στη φωτογραφία. Αν έχετε σεντόνια με λάστιχο και σας παιδεύουν διαβάστε εδώ πως θα τα διπλώσετε εύκολα, γρήγορα και σωστά!


Στη συνέχεια διπλώνουμε το σεντόνι πάνω στις μαξιλαροθήκες πάλι τετράγωνο.



Και τέλος διπλώνουμε την παπλωματοθήκη πάνω από το σεντόνι σε τετράγωνο πάλι! Δεν είναι δύσκολο ε;


Έβαλα πίσω πίσω τα πανωσέντονα και τις δεύτερες μαξιλαροθήκες μου. Το καλοκαίρι θα βάλω πίσω τις παπλωματοθήκες και θα κάνω ακριβώς την ίδια παραπάνω διαδικασία με τα πανωσέντονα όπως έκανα αντίστοιχα με τις παπλωματοθήκες!


Στο μπροστινό μέρος τακτοποίησα τα σετάκια μου έτοιμα στη σειρά σαν στρατιωτάκια! Πιάνεις πακετάκι, έχεις σετάκι και στρώνεις κρεβατάκι!

Ξέρω ότι εκ πρώτης όψεως μπορεί να σας φαίνεται περίεργο, αλλά πιστέψτε με είναι πολύ εύκολο και αρκετά διασκεδαστικό! Οργανώστε σήμερα τα σεντόνια σας και μετά θα έχετε μόνο αυτά που χρησιμοποιήσατε και πλύνατε! Εγώ τα φτιάχνω απευθείας καθώς σιδερώνω και τσουπ στο συρτάρι!

Το μόνο που μένει είναι να αγοράσω πιο chic σεντόνια για να μπω στο περιοδικό! Αν σας αρέσει να έχετε ταχτοποιημένα και οργανωμένα συρτάρια διαβάστε και την ανάρτηση Οργανώνοντας τις πετσέτες προσώπου & χεριών.


Καλή εβδομάδα!

23 σχόλια:

  1. Έξυπνο! Συνεχίζεις να μας νοικοκυρέυεις Κατερινάκι! Ευχαριστούμε για τις πρακτικές συμβουλές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Σοφία μου! Λίγο λίγο θα βάζουμε τάξη και σε ένα συρτάρι κάθε φορά! Μη μας πέσει και βαρύ!

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα Κατερίνα μου. Και εγώ σετάρω σεντόνια με μαξιλαροθήκες και παπλωματοθήκη. Με τη διαφορά ότι χρησιμοποιώ τη μια μαξιλαροθήκη ως θήκη που περιέχει μέσα της όλα το σετ. Δεν ξέρω αν είχε διαβάσει το πόστ μου τότε. Πάντως από το περσινό φθινόπωρο έχει διατηρηθεί έτσι το ντουλάπι μου όπως όταν το έφτιαξα, ενώ πρώτα έχανε η μάνα το παιδι και τούμπαλιν. Πολύ ωραία ιδέα, καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αα κάτι θυμάμαι τώρα που το λες! Να σου πω την αλήθεια το δοκίμασα αλλά δεν με βόλεψε γιατί οι παπλωματοθήκες μας είναι λίγο τεράστιες για να χωρέσουν στις μαξιλαροθήκες! Πιστεύω όμως ότι οπτικά θα είναι χάρμα!

      Διαγραφή
  3. Ωραίες ιδέες ,για να μην ξεχνιόμαστε!!!Καλημέρα Κατερίνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς έτσι Ιωάννα μου! Μια φορά είναι ο κόπος και μετά απλά διατηρείς την τάξη γιατί δεν σου κάνει καρδιά να τη χαλάσεις!

      Διαγραφή
  4. Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Λίλια! Άλλοι στη μαγειρική άλλοι στα συρτάρια! Η κάθε μία στο στοιχείο της!

      Διαγραφή
  5. Your drawers look so nice, want to come to my house and get mine in order. It looks like an explosion happened in there.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. It sounds really good Mary and while I'm doing this I will definitely find a nice re-purpose project for you to spend the time haha!

      Διαγραφή
  6. Απαντήσεις
    1. Είδες Ζήνα μου! Τόσο απλά και εύκολα τα σεντόνια μας ταχτοποιούνται!

      Διαγραφή
  7. Με τις συμβουλές σου ένα σπίτι είναι πάντα σε τάξη Κατερίνα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ Μαρία μου! Οργανώνοντας το δικό μου σπίτι σας παρακινώ να το κάνουμε παρέα!

      Διαγραφή
  8. Πολύ ωραίες ιδέες για την τακτοποίηση των σεντονιών, θα τις αξιοποιήσουμε σίγουρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ χαίρομαι! Ξεκίνησα ήδη να χαζεύω τις συλλογές σας σε λευκά είδη και έχω ενθουσιαστεί!

      Διαγραφή
  9. Και εγω σκεφτόμουν να κάνω αυτό με τη μαξιλαροθηκη αλλά μου φαινόταν λίγο μπελάς. Το δικο σου δείχνει πιο ευκολο και μάλιστα την ωρα του σιδερώματος!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευκολία και ταχύτητα πάνω από όλα Μαρία μου! Αν έχεις και μονά σεντόνια βέβαια ίσως βγαίνει εύκολα και το κόλπο με τη μαξιλαροθήκη!

      Διαγραφή
  10. Ωωωω καλή ιδέα τι λες τώρα;! Ώρα για τακτοποίηση! Τα έχω τόσο ανακατεμένα που μου την δίνει στα νεύρα κάθε φορά μετά που ψάχνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μια φορά θα ασχοληθείς και μετά ξεμπέρδεψες Μαίρη μου αρκεί να διατηρείς απλά την τάξη! Χαίρομαι πολύ που σου είναι χρήσιμη η ανάρτηση!

      Διαγραφή
  11. Φανταστικό το άρθρο! Εγώ πάλι που πήρα και καινούρια https://www.bedandbath.gr/leuka-eidi/sentonia/
    πλεον ή θα τα κάνω ρολάκια (για να τα βλέπω όλα ή θα χρησιμοποιώ τη μαξιλαροθήκη και τα αποθηκεύω! Έχω σωθεί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και πολύ καλά θα κάνεις Ιφιγένεια. Καλορίζικα τα καινούργια σου σεντόνια. Χαίρομαι που σου αρέσει ο τρόπος οργάνωσης που ακολοθώ.

      Διαγραφή
  12. Υπεροχο αρθρο!
    Σε ευχαριστουμε πολυ για τις συμβουλες!
    εχω και μια ερωτηση ομως που θα χαρω να απααντησεις
    πηρα κατι παπλωματοθηκες απο εδω https://www.bedandbath.gr/leuka-eidi/paplomatothikes/
    και με δυσκολευουν και στο πλυσιμο και στην οργανωση εχεις καμια ιδεα??

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...