Κυριακή 23 Απριλίου 2017

Φτιάχνοντας αρωματικά ντουλάπας από αρωματικό κερί







Σήμερα θα φτιάξουμε μαζί εύκολα αρωματικά πουγκάκια για τις ντουλάπες και τα συρτάρια μας χρησιμοποιώντας ένα αρωματικό κερί!











Δεν ξέρω αν το έχετε πάθει και εσείς αλλά πολύ συχνά ερωτεύομαι μυρωδιές! Αυτό ακριβώς έγινε και με τη φετινή λαμπάδα του συζύγου! Εσείς μπορείτε απλά να διαλέξετε ένα αγαπημένο σας αρωματικό κερί καινούργιο ή τα υπολείμματα που σας έμειναν μετά το κάψιμο του. Επίσης μερικά μυρωδάτα πουγκάκια τσαγιού θα ενισχύσουν και θα μας βοηθήσουν να φτιάξουμε τον αγαπημένο μας συνδυασμό!


Ξεκινάμε κάνοντας τρίμματα το κερί με τη βοήθεια ενός μαχαιριού. Αν θέλετε να βγάλετε υπολείμματα κεριού από βαζάκι θα σας βοηθήσει πολύ η ανάρτηση εδώ!



Στη συνέχεια ανοίγουμε τα φακελάκια του τσαγιού και ανακατεύουμε το περιεχόμενο με τα κομματάκια του κεριού.


Τέλος γεμίσουμε με το μοσχομυριστό μείγμα τα πουγκάκια μας!


Έτοιμη να ξεκινήσω με μία μικρή ανανέωση της ντουλάπας και μετά να τα κρεμάσω και να απολαύσω τη μυρωδιά στα ρούχα μας! Αν έχετε και εσείς όρεξη για οργάνωση στις ντουλάπες σας διαβάστε τα χρήσιμα tips του Κυριακή στο σπίτι εδώ!


Καλή εβδομάδα!

22 σχόλια:

  1. Εξαιρετική ιδέα Κατερινάκι!Αν προτιμήσουμε τα αρωματικά βότανα να είναι εμποτισμένα με αιθέρια ακόμα καλύτερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στην περίπτωση μου Λίλια το κερί είχε τόσο έντονο άρωμα που δεν χρειάστηκε αλλά δεν σου βρίσκεται κερί θα κάνεις μια χαρά έτσι τη δουλειά σου!

      Διαγραφή
  2. Ωραία ιδέα Κατερίνα! Ούτε που είχε περάσει το μυαλό μου για κάτι τέτοιο! Κι αμέσως θα πάω βουρ στην ανάρτηση με τα υπολείμματα κεριού που από τούτα έχω μεγάλο στοκ...!!
    Σ΄ευχαριστώ πολύ που πέρασες και από το blog μου κι ελπίζω από εδώ και πέρα να είναι η παρουσία μου συχνότερη...
    Καλή εβδομάδα και σε σένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τόσο απλά και εύκολα μοσχομύρισε η ντουλάπα μου Αλεξάνδρα! Ελπίζω και εγώ να σε βλέπουμε συχνότερα πλέον και να θαυμάζουμε τα έργα σου!

      Διαγραφή
  3. Αχ Κατερινακι, κολλάω και εγώ με τις μυρωδιές. Θα το δοκιμάσω! Ευχαριστούμε για την ιδέα! Να έχεις μια υπέροχη εβδομάδα! 🙏🙏

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμείς τελικά ταιριάζουμε σε πολλά θέματα! Αν δεν έχεις πουγκάκια μπορείς να φτιάξεις και απλά υφασμάτινα!

      Διαγραφή
  4. Καλημέρα!!! Ωραία και πρωτότυπη ιδέα. Ο,τι πρέπει τώρα που έρχεται ο καιρός για αλλαγές στις ντουλάπες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι ακριβώς Ευγενία μου! Μαζί με την οργάνωση της ντουλάπας και το κατέβασμα των καλοκαιρινών θα την αρωματίσουμε κιόλας για να παραμείνει φρέσκια!

      Διαγραφή
  5. Τι εξυπνη ιδεα Κατερινα. Ποτε δεν θα το σκεπρομουν. Τωρα που ετοιμαζομαι να ανανεωσω τα ντουλαπια θα το δοκιμασω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ομολογώ Μαίρη μου ότι ο άντρας μου γέλαγε όταν τα έφτιαχνα με τις "περίεργες" ιδέες μου αλλά τώρα απολαμβάνει τα φρέσκα αρωματισμένα ρουχαλάκια του χιχι!

      Διαγραφή
  6. Φοβερη ιδεα!!! Και εχω και τετοια κερακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ζίνα μου είμαι σίγουρη ότι έχεις και πουγκάκια οπότε διάλεξε το αγαπημένο σου αρωματικό κερί και βουρ!

      Διαγραφή
  7. Πολύ ωραία ιδέα! Θα το δοκιμάσω σίγουρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Ρία μου! Θα μοσχοβολήσουν όλα τα ρούχα σου με ένα διακριτικό άρωμα που θα το έχεις διαλέξει ακριβώς στα γούστα σου!

      Διαγραφή
  8. Πολύ ευωδιαστή και χρηστική ιδέα Κατερίνα μου,ιδιαίτερα τώρα που θ'αποθηκευτουν τα χειμερινά ρούχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν το βάλεις στα κλασσικά υφασμάτινα πακέτα που αποθηκεύουμε ρούχα πρόσεξε να μην βάφει το κερί σου Μαρία μου! Αν απλά το κρεμάσεις δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα!

      Διαγραφή
  9. Δεν θα σκεφτόμουν ποτέ να χρησιμοποιήσω έτσι τα κεριά. Αυτό θα πει ανακύκλωση! Μπράβο Κατερινάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανακύκλωση όσο δεν πάει Σοφία μου! Κρίμα θα πήγαινε χαμένο τέτοιο αρωματικό κεράκι! Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ!

      Διαγραφή
  10. Τι λες τώρα εξαιρετική ιδέα! Δεν θα περίμενα ποτέ ότι κερί και μείγμα τσαγιού θα έκαναν κάτι τέτοιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχουν μοσχοβολήσει τα ρούχα μας Μαρία και επίσης έκρυψα και ένα στο σαλόνι μας και έχει και εκεί μία διακριτική φρεσκάδα ο χώρος!

      Διαγραφή
  11. Κερί με τσάι, ποιος θα το φανταζόταν. Θα δοκιμαστεί τώρα στο lock down.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...