Κυριακή 21 Μαΐου 2017

Καθαρίζοντας τους δίσκους κοπής






Σήμερα θα ασχοληθούμε με την κουζίνα και τους δίσκους κοπής. Θα τους καθαρίσουμε και θα τους απολυμάνουμε με φυσικό τρόπο!












Χρησιμοποιώ πλαστικούς αλλά και ξύλινο δίσκο κοπής. Τον ξύλινο τον έχω αποκλειστικά για λαχανικά ενώ στους πλαστικούς κόβω νωπό κρέας ή ψάρι.  Θα τους καθαρίσουμε με τον ίδιο τρόπο χρησιμοποιώντας λεμόνι και αλάτι!



Αρχικά τρίβουμε με το λεμόνι (ολόκληρη τη λεμονόπουπα) όλες τις επιφάνειες και αφήνουμε για λίγα λεπτά να φύγουν όλες οι τυχόν μυρωδιές και να μοσχομυρίσει λεμονάκι.


Στη συνέχεια πασπαλίζουμε τις επιφάνειες με αλάτι και τρίβουμε πάλι με τη λεμονόπουπα για να φτάσουμε και να απολυμάνουμε όλες τις μικρές πτυχώσεις.


Τέλος πλένουμε με άφθονο νερό και απορρυπαντικό πιάτων.


Αφήνουμε να στεγνώσουν καλά σε μέρος που βλέπει ο ήλιος. Ειδικά το ξύλο κοπής πρέπει να είναι πάντα απολύτως στεγνό πριν το αποθηκεύσουμε. Η γατούλα μου έκανε συνεχώς photobomb και ήθελε οπωσδήποτε να βγει στη φωτογραφία! Και μιας και ξεκινήσατε καθαριότητες ρίξτε μια ματιά και στην ανάρτηση Καθαρίζοντας την εξώπορτα


Καλή εβδομάδα!

22 σχόλια:

  1. Καλημέρα!! Πολύ σημαντικές οδηγίες, ευχαριστούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Ευγενία μου! Είναι απαραίτητη μία περιποίηση στους δίσκους κοπής που χρησιμοποιούμε καθημερινά στην κουζίνα μας!

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα Κατερίνα! Καλή εβδομάδα. Μύρισε φρεσκάδα και καθαριότητα ως εδώ. Θα το κάνω!!! Δεν τα έχω απολυμανει ποτέ τα ξύλα μου 😌😳😩💋

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι και πολύ γρήγορη διαδικασία Λαμπρινή μου! Βάλτο στο πρόγραμμα μια φορά την εβδομάδα!

      Διαγραφή
  3. Aww your cat is so adorable! Let her be in the photos Katerina, you will make her a star. I knew about the lemon but did not know to add salt to the procedure. Thanks for this valuable info.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Isn't he Mary? He is so curious that spends his time in our kitchen window! The salt is the best way to get out all the dirt from all kind of tiny spaces!

      Διαγραφή
  4. Λεμονι και αλατι! Δε το ηξερα! Συνηθως τους πλενω με απορρυπαντικό πιατων και μπόλικο ξύδι! Για δοκιμασε το κι αυτο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σωστό και αυτό με το ξύδι όπως κάνουμε όταν κόβουμε ψάρια! Να σου πω θα είναι και πιο δυνατό! Απλά η λεμονόκουπα βολεύει και στο τρίψιμο χιχι!

      Διαγραφή
  5. Πολυ χρήσιμη ανάρτηση Κατερίνα! Στα υπόψιν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ Ντίνα μου! Την επόμενη φορά που θα βρεθείς στην κουζίνα δοκίμασε το μέχρι να μαγειρέψεις το φαγητό!

      Διαγραφή
  6. Θα δοκιμαστεί κι αυτό Κατερίνα! Ευχαριστούμε πολύ για τις χρήσιμες συμβουλές!!
    ...Ο γατούλης όλα τα λεφτά!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Αλεξάνδρα μου! Ο γατούλης όλο στο παράθυρο τριγυρνάει! Νομίζω το κατάλαβε ότι έχει γίνει φίρμα και στο internet!

      Διαγραφή
  7. Κατερίνα μου ευχαριστούμε για τις χρήσιμες συμβουλές σου! Θα το δοκιμάσω! Η γατούλα σου είναι γλύκα! Καλημέρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Σωτηρία μου! Λεμονάκι, αλάτι και θα ξενοιάσεις! Όσο για το γατούλη δέχεται τα κομπλιμέντα σας με μεγάλη χαρά!

      Διαγραφή
  8. Το λεμόνι έχει τέτοιες ιδιότητες που χρησιμοποιείται ευρέως από ανθρώπους που ξέρουν πόσο πολύτιμο είναι στην καθαριότητα Κατερίνα μου.Ευτυχως η φύση μας παρέχει τα πάντα...Υπέροχη η ανάρτηση σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις απόλυτο δίκιο Μαρία μου! Το λεμονάκι έχει γίνει αγαπημένο μου υλικό στην καθαριότητα του σπιτιού!

      Διαγραφή
  9. Μμμ!!! Πεντακάθαροι και μοσχομυριστοί δίσκοι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τέλεια ιδέα για να καθαρίσεις και να απολυμάνεις τις επιφάνειες κοπής με φυσικό τρόπο! Θα το δοκιμάσω σίγουρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ Φωτεινή μου που φτιάχνεις και τόσες λιχουδιές στην κουζίνα θα το ευχαριστηθείς το κόλπο γιατί είναι γρήγορο και εύκολο! Να ου μένει και χρόνος για μαγειρική έμπνευση!

      Διαγραφή
  11. Κατερίνα μου με σώζεις για άλλη μια φορά! Οι δικοί μου πλαστικοί δίσκοι είχαν αρχίσει να κιτρινίζουν και δεν καθάριζαν με το σαπούνι πιάτων. Η γατούλα σου είναι μια γλύκα! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ χαίρομαι Θάλεια μου! Θα καθαρίσουν, θα φρεσκαριστούν και θα απολυμανθούν κιόλας με φυσικό τρόπο! Να είσαι καλά!

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...