Κυριακή 17 Σεπτεμβρίου 2017

Φτιάχνοντας δίχρωμα πικάντικα σοκολατάκια





Τα σοκολατάκια είναι πραγματικά το πιο εύκολο και όμορφο κέρασμα! Σήμερα αποφάσισα να τα "πειράξω" λιγάκι και να φτιάξω μία πικάντικη εκδοχή με λευκή και μαύρη (bitter) σοκολάτα! Για πάμε να δούμε!











Θα χρειαστούμε μπόλικη καλής ποιότητας μαύρη σοκολάτα, το 1/3 της ποσότητας σε λευκή σοκολάτα και μερικές τσιμπιές chili για να κάνουμε τη διαφορά!


Λιώνουμε τη λευκή σοκολάτα σιγά σιγά στα μικροκύματα (γιατί καίγεται εύκολα) και γεμίζουμε το 1/3 ή το 1/2 περίπου από τις θήκες σιλικόνης.



Αντίστοιχα λιώνουμε στη συνέχεια και τη μαύρη σοκολάτα και της βάζουμε chili σε σκόνη ανάλογα με την προτίμηση μας (δοκιμάστε και δεν θα χάσετε). Γεμίζουμε το υπόλοιπο από τις θήκες και παγώνουμε τα σοκολατάκια μας ώστε να πήξουν και πάλι οι σοκολάτες.


Την επόμενη μέρα τα σοκολατάκια μας είναι έτοιμα! Η λευκή σοκολάτα δίνει την τέλεια γλύκα και στη συνέχεια στο στόμα σκάει η bitter πικάντικη σοκολάτα που αφήνει την τέλεια επίγευση! Τι να σας λέω είναι μοναδικά! Μόνο μια δοκιμή θα σας πείσει!


Για τους πιο τολμηρούς προτείνω και εκδοχή μονόχρωμη (χωρίς την λευκή σοκολάτα) για να μεταφερθείτε λιγάκι στην εποχή των Αζτέκων και των Μάγια (αν και τότε την έπιναν σαν ρόφημα)! Τα οφέλη στην υγεία από τα αντιοξειδωτικά είναι αναρίθμητα.


Αν πάλι θέλετε μια πιο συμβατική γεύση διαβάστε τις αναρτήσεις Φτιάχνοντας σοκολατάκια με ολόκληρα φουντούκια και Σοκολατάκια βραχάκια!  Καλή επιτυχία!


Καλή εβδομάδα!

26 σχόλια:

  1. Τι ωραια συνταγη!τα puzzle φοβερα.πού βρηκες τις σιλικονες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τις έχω κάτι χρόνια! Ούτε που θυμάμαι να σου πω! Κανονικά είναι θήκες για παγάκια αλλά όλο τα έσπαγα για να τα βγάλω οπότε είπα να τα κάνω σοκολατάκια!

      Διαγραφή
    2. ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΓΛΥΚΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ όπως η γεύση από τα σοκολατάκια σου!Μπορεί να...μην αφήνω σχόλια, αλλά...περνώ και σε διαβάζω.Σήμερα όμως...ε, ήταν γλυκός πειρασμός!φιλιά πολλά!!πάντα χρήσιμες οι αναρτήσεις σου!

      Διαγραφή
    3. Να τα φτιάξεις να γλυκαθείς ακόμα περισσότερο! Καλό Φθινόπωρο και σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!

      Διαγραφή
  2. Κατερίνα μου, πολύ ενδιαφέρουσα συνταγή για σοκολατάκια. Νομίζω θα είναι απίστευτα νόστιμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Μία μου! Κάνανε θραύση! Φαντάσου ότι μου έχουν μείνει μόνο καμιά δεκαριά!

      Διαγραφή
  3. Όπως και βάζει Κατερίνα μου η σοκολάτα απογειώνει την γεύση στο στόμα μας...πολύ εύκολη και ωραία συνταγή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και μπορείς να προσαρμόσεις το chili ανάλογα με τα γούστα σου απλά δοκιμάζοντας!

      Διαγραφή
  4. ενταξει...μονο απο τις φωτογραφιες μας επεσε το ζάχαρο!μας κάνεις να θέλουμε να ορμίσουμε στην οθόνη του υπολογιστή!!!!!!
    καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι τόσο εύκολα Λίτσα μου που αν έχεις τα υλικά τα φτιάχνεις άμεσα! Πολύ χαίρομαι για τα καλά σου λόγια για τις φωτογραφίες μου! Προσπαθώ πολύ!

      Διαγραφή
  5. Γεια σου Κατερίνα μου, να με κι εγώ στο μπλογκοσπιτάκι σου, τώρα που βρεθήκαμε θα τα λέμε σίγουρα... τι ωραία μας γλυκαίνεις με τα παιχνιδιάρικά σου σοκολατάκια! Μπράβο σου κουκλίτσα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλωσόρισες! Με βρίσκεις και με ανάρτηση κέρασμα οπότε ότι καλύτερο! Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ.

      Διαγραφή
  6. Λατρεύω τα σοκολατάκια σου Κατερινάκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Με τσιλι δεν εχω ξαναδοκιμασει, μονο με κοκκινο πιπερι! θα τα δοκιμασω ομως αμεσα γτ εγω και η σοκολατα φιλεναδες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν έχει και τεράστια διαφορά στη γεύση Ζήνα αλλά πάντα εξαρτάται από τη ποσότητα και το πόσο καυτερό είναι το chili που θα χρησιμοποιήσεις! Καλή απόλαυση!

      Διαγραφή
  8. Εννοειται πως δεν μπορω να φαω μονο ενα!!!!!!!!!!!
    Ειναι τελειααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το καλύτερό μου Αριάδνη είναι ότι δεν λιγώνουν όπως τα κλασσικά σοκολατάκια γάλακτος οπότε δυστυχώς δεν υπάρχει τέλος!

      Διαγραφή
  9. That certainly must be an interesting taste with the chili. I can not even imagine it. That gives me an excuse to try it out Katerina.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. It's all about the combination of bitter, sweet and spicy Mary! If you are a fan of chili I totally recommend the plain ones (without the white chocolate).

      Διαγραφή
  10. Μια φορά στην ζωή μου έφαγα σοκολάτα με τσιλι! Δοκιμάστε το!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το καλό είναι ότι τα φτιάχνεις ακριβώς στα γούστα σου όσο καυτερά τα θες Ζωγραφιά μου! Εγώ ετοιμάζομαι για επόμενη δόση με περισσότερο chili να φανταστείς! Ευχαριστώ πολύ για την ψήφο εμπιστοσύνης!

      Διαγραφή
  11. You just made my day Katerina. I'm a complete chocaholic and I've never tried it with chillies. I can only imagine how delicious it must be.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Κατερινάκι! Θεϊκά! Το χεις με τη ζαχαροπλαστική μπράβο! Η σοκολάτα θέλει τέχνη να τη διαχειριστείς.. Εύγε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ουυ τι να σου πω! Μόνο συνταγές εύκολες με λίγα υλικά συνήθως κάνω αν και η ζαχαροπλαστική είναι πολύ δημιουργική και με ελκύει! Σ' ευχαριστώ πολύ Σοφία μου!

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...