Κυριακή 20 Μαΐου 2018

Blogger tips and tricks [Round-up]






Σήμερα σας έχω συγκεντρωτική ανάρτηση με όλα τα tips και tricks που έχουμε δει κατά καιρούς στο Κυριακή στο σπίτι για το blogger. Εδώ θα βρείτε τα tutorials και όχι μόνο, της συγκεκριμένης κατηγορίας και η ανάρτηση θα ανανεώνεται με κάθε τι νέο.












#8 Αφαιρώντας το το "διαβάστε περισσότερα" από τις Στατικές Σελίδες στο blogger


#9 5+1 Λόγοι που δεν διάβασα την Ανάρτηση σου!


#10 Φτιάχνοντας ένα thumbnail wall gallery στο blogger


#11 Blogging Resolutions για το νέο χρόνο!


#12 Ψάχνοντας την έμπνευση για το επόμενο Project


#13 Προσθέτοντας ένα Instagram widget στο blog μας [SnapWidget]


#14 Δημιουργώντας το τέλειο post για κάθε κοινωνική πλατφόρμα [Infographic]


#15 Αφαιρώντας το πλαίσιο από τις φωτογραφίες μας στο blogger


#16 Πως μεγαλώνουμε τις φωτογραφίες του blog στην προβολή από κινητό


#17 Πως τονίζουμε τα links στο blogger



Κάντε κλικ στον τίτλο για να μεταφερθείτε στην αναλυτική ανάρτηση που σας ενδιαφέρει. Ελπίζω τα tutorials και οι συμβουλές να σας φανούν χρήσιμες και φυσικά αν έχετε κάτι ακόμα στο νου σας θα χαρώ πολύ να βοηθήσω και να προστεθεί και στη σημερινή ανάρτηση.


Καλή εβδομάδα!

11 σχόλια:

  1. Πολύ χρήσιμες οι συμβουλές σου Κατερίνα μου,ειδικά για όσες είμαστε πρωτάρες στο άθλημα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πάρα πολύ Ηλιάνα μου. Σκέφτηκα να τα μαζέψω όλα σε μια ανάρτηση για πιο εύκολα!

      Διαγραφή
  2. Απο όλα αυτα που λες πολύ λιγα καταλαβενω γιατι εχω μονο μπλοκ τιποτε αλλο....ομως σε εχω βαλει ηδη στην λιστα μου..Κωνσταντινα .. πολυ ωραιες οι συμβουλες σου στις προηγουμενες αναρτησεις σου δεν ξερω γιατι σε ειχα χασει καιρο τωρα...!!
    ελπιζω να τα λεμε... φιλακιααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρονια πολλα και για την γιορτη σου σημερα πολύχρονη να εισαι και να σε χαιρονται που σ αγαπανε... φιλακιαααα!!

      Διαγραφή
    2. Χαίρομαι πάρα πολύ που ξανα-βρεθήκαμε Ρούλα μου. Και άμα χρειαστείς βοήθεια και θες να φτιάξεις κάτι στο blog εδώ είμαι. Για τη γιορτή με λένε Κατερίνα και όχι Κωνσταντίνα αλλά είναι συχνό το μπέρδεμα οπότε μη σκας!

      Διαγραφή
  3. τα εχω διαβασει όλα! Σαν κορη οφθαλμού τα εχω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Απίστευτες όλες οι συμβουλές σου!!!!Μπράβο...που τις μοιράζεσαι μαζί μας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Ευδοξία μου! Έρχονται και άλλα ακόμα περισσότερα από Σεπτέμβρη!

      Διαγραφή
  5. Καλησπέρα, Κατερίνα! Διάβασα αναλυτικά τις περισσότερες αναρτήσεις σου! Βέβαια, ακόμα παιδεύομαι με το να βάλω το "Read more" στις αναρτήσεις μου. Φαντάσου ότι άλλαξα και θέμα, μήπως και τα καταφέρω αλλά μάταιος κόπος. Θα χαρώ πολύ αν με βοηθήσεις να βγάλω άκρη! Το θέμα που χρησιμοποιώ αυτήν την στιγμή είναι από "Δυναμικές Προβολές". Ρίξε μια ματιά αν θες και στο blog μου, μήπως και καταλάβεις... -> https://olgasjewelry.blogspot.com/
    Ευχαριστώ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από ότι βλέπω σήμερα άλλαξες θέμα και τώρα τουλάχιστον που το κοιτάω σου εμφανίζεται μια χαρά. Καλωσόρισες στην παρέα μας.

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...