Κυριακή 20 Ιανουαρίου 2019

Layered πλεκτό κολιέ με βελονάκι






Σήμερα σας έχω ένα ακόμα πολύ εύκολο tutorial για βελονάκι. Θα φτιάξουμε παρέα ένα layered κολιέ με χάντρες που μπορεί να προσαρμοστεί σε κάθε στυλ και να δώσει άποψη ακόμα και σε μια απλή εμφάνιση.










Η έμπνευση και η ιδέα μου ήρθαν όταν έφτιαχνα το Χριστουγεννιάτικο στολίδι δέντρο με πλεκτό κορδόνι και χάντρες. Αυτά τα κορδόνια είναι πολύ εύκολα να γίνουν (ακόμα και βλέποντας τηλεόραση), αρκετά διασκεδαστικά και μπορούμε να κάνουμε πολλά ώστε να σχηματιστεί ένα παιχνιδιάρικο κολιέ.


Στην εκδοχή που σας παρουσιάζω εδώ, ξεκίνησα με ένα κορδόνι. Έφτιαξα μια αλυσίδα μετρώντας τους πόντους όσο μακρύ ήθελα το κολιέ και χρησιμοποιώντας ακρυλικό μαλλί και βελονάκι νούμερο 3. Στη συνέχεια έπλεξα ένα double crochet σε κάθε πόντο για να αποκτήσει λίγο πλάτος το κορδόνι. Για τα υπόλοιπα layers έκανα απλές αλυσίδες σε διάφορα μήκη και πέρασα χρωματιστές ξύλινες χάντρες.




Για να ενώσω σε κύκλους όλα αυτά τα κορδόνια απλά τα έραψα με βελόνα και κλωστή και βρήκα ένα μικρό κομμάτι δαντέλας για να με βοηθήσει να κρύψω τις ενώσεις.


Τύλιξα το κομματάκι γύρω γύρω από τις ενώσεις και το έραψα και αυτό χρησιμοποιώντας το ίδιο χρώμα κλωστή ώστε να μην φαίνεται.


Μπορείτε να φτιάξετε όσους κύκλους-layers θέλετε σε διαφορετικά μήκη και με διαφορετικό πλάτος. Όσο περισσότερα τόσο πιο έντονο και statement θα γίνει το κολιέ σας. Αν προσθέσουμε και τις επιλογές σε χρώματα και συνδυασμούς σε μαλλί και χάντρες καταλαβαίνεται ότι μπορείτε να φτιάξετε ότι ακριβώς σας ταιριάζει.


Αν ψάχνετε και άλλες εύκολες ιδέες με βελονάκι από το Κυριακή στο σπίτι, ρίξτε μια ματιά εδώ και αν δοκιμάσετε και φτιάξετε και εσείς το δικό σας layered πλεκτό κολιέ με βελονάκι, περιμένω τις φωτογραφίες σας για να πάρω ιδέες για χρωματικούς συνδυασμούς.


Καλή εβδομάδα!

18 σχόλια:

  1. Είναι τέλειο!!! Μου εδωσες ιδέα πως να αξιοποιησω τις χάντρες που έχω Μοναδικό! Ευχαριστούμε !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ χαίρομαι Ειρήνη μου. Περιμένω σχετική ανάρτηση να πάρω ιδέες γιατί έχω κι άλλες χάντρες. Να είσαι καλά!

      Διαγραφή
  2. Ευχαριστούμε πολύ για όλες τις υπέροχες ιδέες,όπως αυτή,που μας δίνεις!Προσωπικά μου είναι πολύ χρήσιμες οι πληροφορίες και οι συμβουλές σχετικά με το blogger!Καλή και δημιουργική συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Νέλλυ μου. Χαίρομαι που σου είναι χρήσιμες οι αναρτήσεις του Κυριακή στο σπίτι. Όπου χρειαστείς βοήθεια και μπορώ να την προσφέρω, μη διστάσεις! Καλωσόρισες στην παρέα μας.

      Διαγραφή
  3. Καλησπέρα, πολύ ωραίο το μπλογκ σου! Διαφορετικό και πρωτότυπο! Μου αρέσει πολύ και ο τίτλος το "Κυριακή στο σπίτι"!! Καλή συνέχεια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλωσόρισες στην παρέα Μαριέλα. Σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!

      Διαγραφή
  4. Πανέμορφο το κολιέ σου, Κατερίνα μου. Να το χαρείς, φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Μία μου να είσαι καλά! Ποτέ δεν μου φτάνουν τα κολιέ που έχω και όλο ψάχνω ιδέες για καινούργια!

      Διαγραφή
  5. σκετη γλύκα! τα λατρευω αυτα τα κολιέ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Thanks Ζηνάκι. Να φτιάξεις ένα με ακόμα περισσότερους κύκλους και χαρούμενα χρώματα ότι πρέπει στο στοιχείο σου!

      Διαγραφή
  6. Very pretty Katerina. I really like that bold color you chose and the lance you've added.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. I'm very shy with colors Mary. I just wanted something to make a difference on top of my black sweaters. I'm so happy you like it!

      Διαγραφή
  7. Από τα ομορφότερα πράγματα που έχεις κάνει με το βελονάκι Κατερίνα μου! Τ-Ε-Λ-Ε-Ι-Ο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με κάνεις και κοκκινίζω Χριστίνα μου αλλά μου δίνεις και κουράγιο να το προσπαθήσω και άλλο. Πραγματικά το συγκεκριμένο είναι τόσο απλό που το σκέφτηκα μόνη μου. Να είσαι πάντα καλά!

      Διαγραφή
  8. Τί σύμπτωση Κατερίνα μου.
    Αυτό το διάστημα τέτοια φτιάχνω για να τελειώσω υπόλοιπα μαλλιών .
    Θα υα δεις στην επόμενη ανάρτηση .
    Έγινε υπέροχο το δικό σου.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανυπομονώ να δω τι θα φτιάξει το ταλαντούχο χέρι σου Ρένα μου. Πρέπει να πάρω και άλλες ιδέες γιατί ποτέ μια γυναίκα δεν έχει αρκετά αξεσουάρ! Χαίρομαι πολύ που σου αρέσει!

      Διαγραφή
  9. Είναι φανταστικό Κατερίνα μου και πόσο σου πάει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...