Πέμπτη 6 Φεβρουαρίου 2014

Liebster Award 2014



Σήμερα Σάββατο με βρίσκετε κοντά σας λόγω της Χριστίνας! Η πολυτάλαντη Χριστίνα μας γεμίζει ιδέες και τεχνικές μέσα από το blog της Artdecorationcrafting. Η Χριστίνα μου χάρισε το Liebster award για να γνωριστούμε καλύτερα!







Όταν θα επισκεφτείτε το blog της ρίξτε μια ματιά στην κατηγορία  Homes with Exceptional Style για να γεμίσετε ιδέες, αλλά μην παραλείψετε να διαβάσετε και την τελευταία της δημιουργία για τον Άγιο Βαλεντίνο!


Οι κανόνες του βραβείου είναι:
1. Να αναφέρεις 11 πράγματα για τον εαυτό σου
2. Να απαντήσεις στις 11 ερωτήσεις που σου έκανε αυτός που σου έδωσε το Βραβείο
3. Να δώσεις το βραβείο σε 11 άτομα και να τους ενημερώσεις
4. Να γράψω με την σειρά μου 11 ερωτήσεις γι' αυτούς που θα βραβεύσω

Ξεκινάμε λοιπόν!
  1. Μιλάω πολύ! Όταν λέμε πολύ λέμε πολύ! Μπορώ να ξεκινήσω να μιλάω και να πηδάω από θέμα σε θέμα και να μην μπορείς να πάρεις σειρά!! 
  2. Είμαι κυκλοθυμική! Πέφτω και ανεβαίνω από μόνη μου σε άσχετες στιγμές (σημείωση όταν πέφτω δεν ισχύει το νούμερο 1) 
  3. Είμαι χαζοχαρούμενη! Με ενθουσιάζουν τα πάντα! Με κάνει χαρούμενη η θέα του ουρανού, ένας περαστικός, ο καφές μου, ένα μυρμήγκι, ο καινούργιος μου αναπτήρας και κάθε τι που μπορεί να φαίνεται χαζό σε έναν απλό άνθρωπο! Γι’ αυτό και το κυκλοθυμικό up! 
  4. Μου αρέσει να μελαγχολώ! Το απολαμβάνω και το κάνω επίτηδες από hobby! Σηκώνω τοίχους, ηρεμώ και απολαμβάνω το κυκλοθυμικό μου down! 
  5. Μου αρέσει πολύ η δουλειά μου! Δώσε μου καλώδια, κατσαβίδια, πρίζες σκόνες και οικοδομές και άφησε με εκεί να διασκεδάζω! 
  6. Αγαπάω πολύ τα σκυλιά και όχι τόσο τις γάτες! 
  7. Μπορώ να κοιμηθώ παντού! Όπου και αν με βάλεις (έχω κοιμηθεί και σε σκαμπό σε μια γωνίτσα!) 
  8. Σε συνέχεια του προηγούμενου, δεν μπορώ να κρατηθώ ξύπνια σε τρένο! Με νανουρίζει απίστευτα! Όσο και να προσπαθώ να μείνω ξύπνια δεν γίνεται! Άμα γεράσω και έχω αϋπνίες θα παίρνω το τρένο για Αλεξανδρούπολη και θα ξανά-επιστρέφω φρέσκια! 
  9. Μου αρέσει να τρώω! Απολαμβάνω το φαγητό μου και τρώω πολύ αργά! Τα γλυκά όμως δεν είναι το φόρτε μου! Θα προτιμήσω μια μακαρονάδα απέναντι σε μια σοκολατίνα! 
  10. Δεν μπορώ να μαγειρέψω δεύτερη φορά το ίδιο φαγητό! Έχω ένα καλαθάκι με μπαχαρικά που παίρνω και βάζω κατά τύχη και έμπνευση και είναι αδύνατον να θυμηθώ και να συγκρατήσω τι ακριβώς έβαλα ώστε να το επαναλάβω! 
  11. Το τελευταίο είναι το πιο δύσκολο! Θέλω να σας αφήσω με κάτι καλό και θετικό για να με κάνετε παρέα!! Αλλά το θέμα φαίνεται από μόνο του! Είμαι λίγο δύσκολος άνθρωπος αλλά θέλω να πιστεύω ότι είμαι καλόψυχη και ότι έχω δεν θα το κρύψω αλλά θα το βρείτε μπροστά σας!! 


Και τώρα οι απαντήσεις στις ερωτήσεις της Χριστίνας:


1. Πόσο σε επηρεάζουν οι διαφημίσεις;
Οι διαφημίσεις στην TV με αφήνουν παγερά αδιάφορη όπως και η τηλεόραση γενικότερα. Μπορώ όμως να επηρεαστώ από μια όμορφη και καλόγουστη διαφήμιση σε άλλα μέσα όπως στο διαδίκτυο!

2. Κατά πόσο ακολουθείς την μόδα και τις επιταγές της;
Θα την ακολουθήσω όταν το παντελόνι εργασίας και το φούτερ έρθουν στη μόδα!! Η εργασία μου δυστυχώς η ευτυχώς μου επιτάσσει τα ρούχα της καθημερινότητας μου! Η τσάντα που έχω ακόμα και στις βόλτες μου, πρέπει να χωράει το κατσαβίδι μου και το μικρούλικο γλυκό κοφτάκι μου (επίσης ένα μέτρο κλπ κλπ)!!

3. Γιατί ασχολείσαι με το blogging;
Το blogging το ξεκίνησα σαν ένα online ημερολόγιο των Κυριακάτικων Project μου για να τα μοιράζομαι με την οικογένεια μου και τους φίλους μου ώσπου τελικά απέκτησα και blogo φίλους!!

4. Τι είναι για σένα το "κάντο μόνος σου";
Μμμ δύσκολη ερώτηση… Θα έλεγα ότι με γεμίζει η χαρά της δημιουργίας (καλής η κακής) και γενικότερα απολαμβάνω πολύ τη διαδικασία!

5. Πιστεύεις ότι ο υπολογιστής είναι μέσο εξυπηρέτησης ή μέσον αποξένωσης;
Ο υπολογιστής είναι ένα μέσο εξυπηρέτησης, πληροφόρησης και διασκέδασης! Αποξένωσης δεν θα έλεγα αλλά δυστυχώς υπάρχουν και άκρα!

6. Πως αξιοποιείς τον ελεύθερο χρόνο σου;
Δεν τον αξιοποιώ καθόλου χιχιχι! Τον σπαταλάω με απόλαυση κάνοντας παρέα με φίλους, βλέποντας ταινίες, χαζεύοντας στο internet και παίζοντας παιχνίδια στον υπολογιστή μου!!

7. Πιστεύεις ότι η μητρότητα αποτελεί εμπόδιο για την καριέρα της σύγχρονης γυναίκας;
Δεν έχω παιδάκι ακόμα οπότε δεν μπορώ να απαντήσω σωστά, αλλά θέλω να πιστεύω πως όχι!

8. Φθείρει ο γάμος τον έρωτα;
Ο γάμος όχι, αλλά τον φθείρει η πεζή καθημερινότητα!

9. Ποια είναι η τελευταία ταινία που είδες;
Είδα το Blue Jasmine του Woody Allen.

10. Ποιό είναι το τελευταίο βιβλίο που διάβασες;
Διαβάζω ακόμα το βιβλίο Σύγκρουση Βασιλέων από τη σειρά Το Τραγούδι της Φωτιάς και του Πάγου (A Song of Ice and Fire ) του Τζωρτζ Ρ.Ρ. Μάρτιν

11. Ποιο είναι το στυλ σου στην διακόσμηση;
Δεν ξέρω αν υφίσταται τέτοιο στυλ αλλά θα μπορούσα να το χαρακτηρίσω σαν Minimal natural decor!!

Επειδή από ότι βλέπω πάνω κάτω όλοι έχετε αυτό το βραβείο, θα σας βάλω δύσκολα, αλλά θέλω να μου απαντήσετε όσοι διαβάζετε και έχετε κέφι στην παρακάτω ερώτηση:

Ποιο είναι το επάγγελμα των ονείρων σας? Αν μπορούσατε να ξεκινήσετε από το 0 και να κάνετε ότι επιθυμείτε σήμερα, όσο τρελό και αν είναι, τι θα επιλέγατε?

Περιμένω με χαρά τις απαντήσεις σας στα σχόλια!
Και όλη η παραπάνω προσωπική ψυχανάλυση να μείνει μεταξύ μας έτσι!


See you tomorrow!

7 σχόλια:

  1. Χμμμ δύσκολη η ερώτησή σου Κατερίνα! Την έχω σκεφτεί πολύ και ακόμα δεν έχω καταφέρει να επιλέξω ανάμεσα σε διακόσμηση εσωτερικών χώρων και σημειολογία (ξέρω... σχετικότατα μεταξύ τους!)
    Στο 2 & 3 μοιάζουμε, στο 7 & 8 καθόλου!! Πολύ μού άρεσε και η απάντηση περί φούτερ και τσάντας! Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά την πρώτη επιλογή με τη διακόσμηση μπορούσα να την φανταστώ αλλά τη δεύτερη σε καμία περίπτωση!! Νομίζω πάντως ότι τουλάχιστον στην blogόσφαιρα ο τίτλος της διακοσμήτριας σου ανήκει!!

      Διαγραφή
    2. Συμφωνώ και επαυξάνω!! για το τίτλο της διακοσμήτριας. ;)

      Διαγραφή
  2. stand up comedian και σαβουροσυλλέκτρια. Όσο για τα banner της Δήμητρας ,ένα έχω να πω: Ελλάδα,έχεις ταλέντο! Το γκρι με τα χρυσά γράμματα πολύ θα το ήθελα!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τέλειες οι απαντήσεις για το dream job! Νομίζω πάντως ότι μπορείς άνετα να παντρέψεις και τις 2 επιλογές σου με ότι κι αν κάνεις σήμερα!! Ααα και αν εμφανιστείς κάπου μην ξεχάσεις να μας ειδοποιήσεις!
      Σχετικά με το banner μπορείς να κάνεις click να σου ανοίξει και να το αποθηκεύσεις στο υπολογιστή σου! Οπότε μετά το βάζεις όπου θες στο blog σου με link προς το pintrest board! Αν θες βοήθεια εδώ είμαστε!!

      Διαγραφή
  3. Στο 9 περί φαγητού να δεις πόσο ταιρίαζουμε! :))) Λατρεύω το φαγητό!! Δε χαλαλίζω τις θερμίδες μου σε γλυκό προτιμώ ένα πιάτο φαί.
    Πολύ ωραία τα banners, μάντεψε ποιο διάλεξα? Κόκκινοοοο
    Εγώ για δουλειά θα διάλεγα 'Παραγωγός ραδιοφώνου (αγαπώ τη μουσική)' .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχα Πολύ χαίρομαι για το 9!! Παραγωγός ραδιοφώνου ε?? Πολύ ενδιαφέρον!!
      Το κόκκινο banner ταίριαξε πολύ όμορφα στο blog σου!! Ευχαριστώ πολύ πολύ!!

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...