Κυριακή 7 Σεπτεμβρίου 2014

Καθαρίζοντας το πλυντήριο ρούχων




How to wash the washer;
Ακούγεται αστείο το ερώτημα αλλά είναι όμως αρκετά σημαντικό! Αν θέλετε λοιπόν τα ρουχαλάκια σας να συνεχίζουν να βγαίνουν φρέσκα και μοσχομυριστά, πάμε σήμερα να δούμε μαζί πως θα καθαρίσουμε το πλυντήριο ρούχων!










Θα χρειαστούμε τη φίλη μας τη σόδα! Θα βάλουμε μία γενναία ποσότητα στη θήκη του απορρυπαντικού και θα κάνουμε μία πλύση (με άδειο το πλυντήριο) στο πρόγραμμα με τη μεγαλύτερη θερμοκρασία! Η σόδα και η υψηλή θερμοκρασία θα διαλύσουν όλες τις ακαθαρσίες που βρίσκονται μέσα στο πλυντήριο αλλά και στις σωληνώσεις της αποχέτευσης!


Στο τέλος της πλύσης εμείς απλά θα σκουπίσουμε τον κάδο και και όλα τα υπόλοιπα μέρη με ένα πανί. Ιδιαίτερη έμφαση να δώσετε στο λαστιχάκι γύρω από την πόρτα. Για να καθαρίσετε τη θήκη (συρτάρι) του απορρυπαντικού διαβάστε τις αναλυτικές οδηγίες εδώ. Μην ξεχάσετε να βρείτε το φίλτρο του πλυντηρίου σας, να το αφαιρέσετε (με προσοχή γιατί θα βγουν και κάποια νερά) και να καθαρίσετε και αυτό.




Ανάλογα με τον τύπο του νερού της περιοχής σας αλλά και με το πόσο συχνά βάζετε πλυντήριο, συνήθως επαναλαμβάνουμε τη διαδικασία κάθε 2 με 3 μήνες! Αναρωτιέστε συχνά τι σημαίνουν όλα αυτά τα περίεργα σύμβολα στις ετικέτες των ρούχων; Διαβάστε όλες τις απαντήσεις εδώ!


Καλή εβδομάδα!

34 σχόλια:

  1. Τώρα να σου πω ότι δεν το έχω καθαρίσει ποτέ μάλλον θα με πάρεις με τις ντομάτες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άμα σου είχε μυρίσει κάτι Μαργαρίτα μου σίγουρα θα το είχες ψάξει το θέμα!! Τώρα που είδες πόσο απλό είναι βάλτο στο πρόγραμμα σου έστω και προληπτικά!!

      Διαγραφή
  2. Αχ βρε Κατερίνα μου μου το θύμισες...πόσα να έχουμε πια στο μυαλό μας. Έχει περάσει πάνω από ένας χρόνος που ασχολήθηκα με την καθαριότητα του εκτός από το συρτάρι του απορρυπαντικού. Να το βάλω πρόγραμμα αυτή την εβδομάδα πρέπει. Καλή εβδομάδα κοριτσάκι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γι' αυτό είμαι εδώ Χριστίνα μου χιχι! Το συρτάρι του απορρυπαντικού είναι η αλήθεια ότι θέλει καθάρισμα συχνότερα αλλά ευτυχώς είναι μπροστά στα μάτια μας οπότε το θυμόμαστε!

      Διαγραφή
  3. Οκ...οκ...στο πρόγραμμα κ αυτό μόλις γυρίσω Αθήνα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πάνω στην ώρα Βάσσω μου συντονιστήκαμε!! Καλή επιτυχία με το φίλτρο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ωχχ πρέπει να το κάνω ξανά!! Αχ αχ αχ καταραμένες δουλειές του νοικοκυριού!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Μαρία Έλενα! Χρειάζεται και αυτό για να έχουμε φρέσκα και καθαρά ρουχαλάκια!

      Διαγραφή
  7. Αχ βρε Κατερίνα που πασχίζεις να μας νοικοκυρέψεις τις ακαμάτρες! Έχω να το καθαρίσω το πλυντήριο.. να σαι καλά που με ξεκούνησες! Αύριο κι όλας θα αναστενάξει το πλυντήριο απ τη σόδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραία τα λες Σοφία!! Θα κάνουμε και κίνημα "Οι ακαμάτρες νοικοκυρές"!! Εννοείτε βάζω και τον εαυτό μου μέσα χαχα!!

      Διαγραφή
  8. Εγώ είμαι καλή μαθήτρια!!! ;) Βάζω τακτικά σόδα στο πλυντηρίο, συνήθως όταν βάζω άσπρα γιατί μου είχε πει μια φίλη πως λειτουργεί και ως λευκαντικό!! Αυτό με το συρταράκι πρέπει να το κάνω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Nice!! Εννοείται ότι σημειώνεται Ελεάνα! Σόδα με τα λευκά και κάνεις 2 δουλειές!! Thanks για το tip!!

      Διαγραφή
  9. Πόλυ σωστα τα λες Κατερινα μου,έτσι και εγώ 1-2φορες τον μηνά κάνω πλύσεις στη μέγιστη θερμοκρασία, ακριβως για την απολύμανση του πλυντηρίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σωστά τα λες Μαρία, χρειάζεται γιατί τώρα πλέον πλένουμε τα ρούχα σε αρκετά χαμηλές θερμοκρασίες!

      Διαγραφή
  10. Κατερινάκι μου,όσα προτείνεις είναι πολύ σωστά και μου το είχαν πει στην εταιρεία που αγόρασα το πλυντήριό μου.Να προσθέσω επίσης ότι μου είχαν πει να το κάνω μία φορά στο εξάμηνο κι επίσης εκτός από τη σόδα του φαγητού ,να προσθέτω στη θήκη για το μαλακτικό λευκό ξύδι .Πολύτιμες οι συμβουλές σου κάθε φορά.Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δίκιο έχεις Αλέκα μου! Αυτό με το ξύδι το είχα διαβάσει κάπου και όλο λέω να το δοκιμάσω! Προσοχή όμως όχι ξύδι μαζί με σόδα γιατί το πλυντήριο θα βγάλει αφρούς!!

      Διαγραφή
  11. Αυτό με το φίλτρο, όλο το αναβάλλω. Τώρα που μου το θύμησες όμως, δε μου ξεφεύγει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αχ Κατερινα μου ειναι το πιο καλο καθαρισμα αυτο πραγματικα , το κανω κι εγω συχνα και καλ που το θυμισες ...και εξαφανιζει και ολες τις μυρωδιες τις ασχημες, φιλακια πολλα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι είναι Μαίρη μου! Καθαρίζει τις σωληνώσεις οπότε εξαφανίζει τις άσκημες μυρωδιές!

      Διαγραφή
  13. Αχ δεν το ήξερα και δεν το έχω κάνει ποτέ. Κάλλιο όμως αργά παρά ποτέ λένε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μπράβο Κατερίνα μου που μας το θύμησες !!!! να είσαι καλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι καλή ευκαιρία τώρα που αλλάξαμε και από το καλοκαίρι στο φθινόπωρο!

      Διαγραφή
  15. Απλά και χρήσιμα! Thanks, ότι πρέπει τώρα που ακόμη καθόμαστε σπίτι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ο καθαρισμός πλυντηρίου είναι μια διαδικασία που θέλει προσοχή.
    Επιπλέον πληροφορίες για τα προβλήματα που εμφανίζονται σε γνώστες μάρκες πλυντηρίων βρήκα στο https://www.servicenowathens.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Δε διαφωνώ σε τίποτα από όλα αυτά,απλά αν κάποιος θέλει μπορεί να χρησιμοποιήσει την καθαριστική σκόνη dr berckmann για το πλυντήριο.Ειχα τέλειο αποτέλεσμα όσες φορές την χρησιμοποίησα.Κατι τελευταίο συμβουλευτικά και μόνο γιατί το έχω διαπιστώσει,καλύτερα να προτιμάτε τη σκόνη σε απορρυπαντικό εκεί που επιτρέπεται με ελάχιστες εξαιρέσεις,είναι πολύ καλύτερη για το πλυντήριο χωρίς γλίτσα στον κάδο και υπολείμματα.Απο την lg και γενικά στις πιο πολλές μάρκες αυτό προτείνουν.Προσωπικα κατέληξα στο ariel με το οποίο έχω πάντα τα καλύτερα αποτελέσματα.Οτι πληρώνεις παίρνεις και τουλάχιστον με τις προσφορές αν ψωνίζεις σωστά μόνο κερδισμένη βγαίνεις.Ευχαριστουμε για τις συμβουλές και ελπίζω και εγώ κάπου να βοήθησα .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Γεια σου Κατερίνα! Όταν λες γενναία ποσότητα σόδας, πόση εννοείς ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ειναι όντως βασικό να καθαρίζει κανείς το φίλτρο του πλυντηρίου ρούχων του. Μόνο με αυτόν τον τρόπο μπορείς να δισφαλίσεις την καλή ποιότητα πλύσης στα πλυντήρια ρούχων

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...