Κυριακή 16 Οκτωβρίου 2016

Φτιάχνοντας Bath Salts και Υφασμάτινη Θήκη σε Τελάρο με το C2 Magazine






Την προηγούμενη Κυριακή δέχτηκα με μεγάλη χαρά την πρόταση του C2 Magazine και πήγα στο πρώτο μου Craft Party! Φτιάξαμε όλες μαζί παρέα υπέροχα άλατα μπάνιου και ένα μία υφασμάτινη θήκη σε τελάρο! Για πάμε να δούμε περισσότερα!









Για τα άλατα μπάνιου είχαμε πολλές επιλογές σε αρωματικά και διάλεξα μικρά αποξηραμένα τριαντάφυλλα και αιθέριο έλαιο γιασεμί! Τελικά βγήκε ένας υπέροχος συνδυασμός!


Για να φτιάξετε και εσείς τα δικά σας δεν έχετε παρά να ακολουθήσετε το αναλυτικό tutorial του Ef Zin Creations που θα βρείτε εδώ!


Για την υφασμάτινη θήκη σε τελάρο ομολογώ ότι δυσκολεύτηκα πάρα πολύ! Οι επιλογές στα υφάσματα και κορδέλες ήταν τόσο πολλές και τόσο όμορφες που αισθάνθηκα σαν μικρό παιδί σε παιχνιδάδικο!


Τουλάχιστον ταιριάζει γάντι κρεμασμένο στην κουζίνα μου! Αν θέλετε να φτιάξετε και τη δική σας υφασμάτινη θήκη σε τελάρο θα βρείτε αναλυτικές οδηγίες στο Ef Zin Creations εδώ!

Η παρέα ήταν ότι πρέπει και περάσαμε υπέροχα! Ξαναείδα παλιές φίλες και φυσικά γνώρισα καινούργιες! Εκτός από την υπέροχη hostess μας Ζήνα από το Ef Zin Creations, ήπια απολαυστικό καφεδάκι με την Μάιρη από το Swanocean, την Αθηνά από το Craft Cook Love, την Ελένη από το Craft with Mom, την ‘Εφη  από το Cheap Smart Toys, την Μαριαλένα  από το Marmalena, την Άννα  από το Journey Into Creativity και την Μάρω από το Akamatra!


Φυσικά εκτός από το καφεδάκι και την κουβεντούλα φάγαμε και υπέροχα εδέσματα! Μην χάσετε την υπέροχη Καραμελωμένη Μηλόπιτα με ένα σκεύος από την Αθηνά για την οποία εγγυώμαι με κλειστά μάτια και φυσικά τίμησα δεόντως!



Το Craft Party είχε και υπέροχους σπόνσορες οι οποίοι μας προμήθευσαν τα καλούδια για να φτιάξουμε τις κατασκευές μας! Ευχαριστούμε πολύ λοιπόν για την προσφορά:
- Τελαρακια και κόλλα από τη MarMaLena
-Έλαια από το Hobby Factory - Dimiourgise.gr
- Αλατια και αποξηραμένα από Terra Delicia
- Υφασματα από Kritikou Shopping Therapy


Για περισσότερες φωτογραφίες κάντε μια βόλτα από τη σελίδα του περιοδικού στο facebook!


Καλή εβδομάδα!

30 σχόλια:

  1. Ωραία αυτά τα Πάρτυ, δημιουργικά και νόστιμα!! :)) Να είστε καλά να το ξανακάνετε!!
    Καλή συνέχεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φάγαμε καλά είναι η αλήθεια! Όλα ήταν πεντανόστιμα! Και οι κατασκευές απίστευτα όμορφες και πρακτικές! Σ' ευχαριστώ πολύ Ελεάνα μου!

      Διαγραφή
  2. τελεια ..να περνάτε πάντα τόσο καλά και δημιουργικά !!!!
    καλη εβδομαδα να εχεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Περάσατε πολυ ωραία και φτιάξατε αριστουργηματα Κατερίνα. Τα τελαρακια ειναι πράγματι καταπληκτικά για την κουζίνα να μην χάνουμε τα πράγματα μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και είναι και πολύ εύκολα τα τελαράκια Μαίρη μου! Αν δεις το tutorial δεν χρειάζεται καν να ξέρεις να ράβεις χιχι!

      Διαγραφή
  4. The party sound like so much fun. Great way to meet new people and learn something at the same time.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τι ωραία, Πάρτυ και καταπληκτικές κατασκευές και νοστιμιές και πολύ ωραία παρέα! Κατερίνα μου τέλειο το τελάρο και φαντάζομαι πόσο όμορφα θα μυρίζουν τα άλατα μπάνιου! Να περνάς πάντα τόσο όμορφα και δημιουργικά! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα άλατα κάνουν και για αρωματικό μπάνιου Θάλεια μου! Έχω και κρέμα σώματος γιασεμί και μου ταίριαξε απίστευτα! Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ!

      Διαγραφή
  6. Απαντήσεις
    1. Καλωσόρισες στο Κυριακή στο σπίτι Δάφνη μου! Τα τελαράκια έγιναν μια γλύκα και είναι πολύ εύκολη κατασκευή! Όρεξη και φαντασία να έχεις να διαλέγεις υφάσματα!

      Διαγραφή
  7. Σούπερ πρέπει να ήτανε πράγματι!Μπράβο και εύχομαι και άλλα ακόμα όπου θα μας δείξετε υπέροχα πράγματα!

    Κατερινάκι η φώτο σου στο προφίλ μου αρέσει πολύ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. 'Οχι απλά φάγατε... φάγατε πολύ απ ότι είδα και από άλλες φωτογραφίες. Εύγε στην οικοδέσποινα Ζίνα για την διοργάνωση αλλά και σε όλες σας για τις δημιουργίες. Και εις άλλα με υγεία Κατερίνα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ήξερα τι να πρωτοδοκιμάσω Χριστίνα μου! Όλα τα εδέσματα ήταν πεντανόστιμα! Χαίρομαι πολύ που σου άρεσαν οι δημιουργίες μας!

      Διαγραφή
  9. Τι καλύτερο απο μια όμορφη παρέα με διάθεση για ωραίες δημιουργίες Κατερίνα μου .Πάντα τέτοια να τα βλέπουμε και να χαιρόμαστε...φιλίά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είχαμε και καλή δασκάλα την οικοδέσποινα που μας καθοδήγησε τέλεια και στις δύο κατασκευές! Σ' ευχαριστώ πολύ Μαρία μου!

      Διαγραφή
  10. What beautiful hoop art!! Love the different designs!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τι όμορφα και πόσο δημιουργικά περάσατε!!!Μας έφτιαξες τη διάθεση που τα μετέφερες όλα αυτά Καρερινάκι μου!!! Το τελάρο σου έγινε τέλειο και τα άλατα είμαι σιγουρη πως θα τα επαναλάβεις!!!Να περνάς πάντα ξεχωριστά!!!Φιλιά πολλά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η κουζίνα μου έχει μπλε στα ντουλάπια οπότε ταίριαξε τέλεια Κική μου! Όσο για τα άλατα είναι σκέτη απόλαυση! Χαίρομαι πολύ που σου άρεσαν!

      Διαγραφή
  12. Ήταν υπέροχα! Χάρηκα πολύ που βρεθήκαμε πάλι! Άντε και στο επόμενο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. πω πω τι ομορφιές είναι αυτές;! Χάρμα οφθαλμών όλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και δεν είναι τελικά και τόσο δύσκολο Μαίρη μου από ότι βλέπεις! Τα άλατα μπάνιου μπορούν να γίνουν και ένα πολύ καλό χειροποίητο δωράκι!

      Διαγραφή
  14. Τι ωραίες δημηιουργίες και τι ωραία που βρεθήκατε με τα κορίτσια! Μπράβο σας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Περάσαμε πολύ όμορφα Σοφία μου και μάθαμε και φανταστικά πράγματα! Σ' ευχαριστούμε πολύ πολύ για τα καλά σου λόγια!

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...