Κυριακή 27 Νοεμβρίου 2016

4th Blogaversary: Η νικήτρια του Baby on Board made by ISmini Craft







Έχουμε νικήτρια! Η κλήρωση έγινε και βρήκαμε την Mairy Papazi!















a Rafflecopter giveaway


Μαίρη μου εύχομαι να είσαι πάντα καλότυχη όπως σήμερα σε ότι και αν κάνεις!

Θα επικοινωνήσω μαζί σου μέσω e-mail για τις λεπτομέρειες της παραλαβής!
Περιμένω τέλειες φωτογραφίες με το Baby On Board στολισμένο στο αυτοκίνητο σου!



Ευχαριστώ πολύ που γιορτάσατε μαζί μου τα 4α γενέθλια του Κυριακή στο σπίτι...
Με σκλαβώσατε με τα καλά σας λόγια και μου δώσατε απίστευτη χαρά που θα κουβαλάω μαζί μου μέχρι και τα επόμενα γενέθλια!


Καλή εβδομάδα!

9 σχόλια:

  1. Τυχερή η Ισμηνη! Καλή εβδομάδα Κατερινα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συγχαρητήρια στην νικήτρια, να χαρεί το δωράκι της! Φιλάκια πολλά Κατερίνα μου και χαρούμενη, δημιουργική εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...