Κυριακή 6 Νοεμβρίου 2016

Καθαρό σπίτι καθαρίζοντας μόνο το Σαββατοκύριακο!





Κρατώντας το σπίτι μας καθαρό είναι ένα βάσανο για κάθε νοικοκυρά! Όπως ξέρετε είμαι τύπος του προγράμματος αλλά και το πρόγραμμα πρέπει να συμβαδίζει με τον τρόπο που ζούμε στο σπίτι μας. Αν λοιπόν έχετε αρκετά πιεσμένο πρόγραμμα τις καθημερινές η λύση του Σαββατοκύριακου ίσως σας ταιριάζει, διαφορετικά ανατρέξτε στην ανάρτηση Καθαρό σπίτι με 20 λεπτά την ημέρα για 30 ημέρες για να ακολουθήσετε το πρόγραμμα 30 ημερών με ξένοιαστα Σαββατοκύριακα!








Για πάμε να ξεκινήσουμε! Η ιδέα είναι να βεβαιωθούμε ότι κάθε δωμάτιο καθαρίζεται σε βάθος μία φορά το μήνα.

Πώς να αντέξετε μέχρι το Σαββατοκύριακο (ή τι θα πρέπει να κάνουμε τις καθημερινές):

  • Συμμάζεμα σε όλη τη διάρκεια της εβδομάδας.
  • Ρούχα από το πάτωμα και τις καρέκλες στο καλάθι με τα άπλυτα. 
  • Τα πιάτα να καθαρίζονται μετά το φαγητό. 
  • Τα πράγματα να μπαίνουν στη θέση τους μετά τη χρήση.
  • Γρήγορο καθάρισμα στους πάγκους τις κουζίνας μετά το μαγείρεμα.
  • Γρήγορο καθάρισμα στις επιφάνειες του μπάνιου μετά το βούρτσισμα των δοντιών.


Βασικό πλάνο Σαββατοκύριακου:
Κάθε καθάρισμα πρέπει να περιλαμβάνει ορισμένες στάνταρ δουλειές συν τις extra που θα βρείτε στο κάθε νούμερο. Αυτές οι δουλειές είναι:
  • Γενικό ξεσκόνισμα
  • Σκούπισμα με ηλεκτρική
  • Σφουγγάρισμα
  • Αλλαγή σεντόνια, πετσέτες
  • Καθάρισμα μπάνιου
  • Πλυντήρια
  • Σίδερο των πλυντηρίων της προηγούμενης εβδομάδας


Ήσαστε μαζί μου; Ξεκινάμε:



Σαββατοκύριακο # 1
Το πρώτο Σαββατοκύριακο είναι αυτό που θα δώσει γερές βάσεις σε ολόκληρο το μήνα οπότε δώστε ιδιαίτερη προσοχή στο Βασικό πλάνο. 
  • Βασικό πλάνο
  • Ξεσκονίστε κάθε γωνιά που θα έβλεπε η πεθερά σας ακόμα και πάνω σε ψηλά σύνθετα, πίσω από το ψυγείο κλπ
  • Πλύντε διακοσμητικά, βάζα κλπ
  • Τινάξτε και αερίστε καλά όλα τα μαξιλάρια
  • Τζάμια - Παντζούρια
  • Αυλές - Μπαλκόνια



Σαββατοκύριακο # 2 
Το δεύτερο Σαββατοκύριακο είναι αφιερωμένο στα υπνοδωμάτια.
  • Βασικό πλάνο
  • Ντουλάπες
  • Κομοδίνα – συρταριέρες
  • Πόρτα, πόμολα και διακόπτες
  • Οργανώστε κάποιο σημείο πχ ένα συρτάρι ή ένα κομμάτι μιας ντουλάπας ή ακόμα και τα παιχνίδια των παιδιών



Σαββατοκύριακο # 3 
Το τρίτο Σαββατοκύριακο είναι αφιερωμένο στην κουζίνα.



Σαββατοκύριακο # 4 
Το τέταρτο Σαββατοκύριακο είναι αφιερωμένο στο μπάνιο.
  • Βασικό πλάνο
  • Τρίψτε την τουαλέτα
  • Τρίψτε το ντους ή την μπανιέρα πολύ καλά
  • Πλύντε την κουρτίνα του μπάνιου
  • Καθαρίστε τους καθρέφτες
  • Πλύντε τον κάδο απορριμμάτων
  • Καθαρίστε τα ντουλάπια
  • Καθαρίστε το πλυντήριο ρούχων (ανάλογα με τα πλυντήρια που βάζετε)
  • Πόρτα, πόμολα και διακόπτες

Σας φαίνεται λίγο βουνό αλλά λειτουργεί! Βάλτε μουσική, δείτε το σαν γυμναστική και διαβάστε το θέμα μας Διασκεδάστε κάνοντας τις δουλειές του σπιτιού για περισσότερες ιδέες! Εννοείται ότι το πρόγραμμα προσαρμόζεται ανάλογα με τις ανάγκες κάθε σπιτιού αλλά αν βλέπετε κάτι που ξέχασα ενημερώστε με να το προσθέσω! Να σας πω την αλήθεια ξεκίνησα χτες πρωί πρωί και τελείωσα το μεσημέρι οπότε έχω όλη την Κυριακή ελεύθερη! Δεν είναι και άσχημα! Εκτυπώνουμε και ξεκινάμε!




Για τη γενική καθαριότητα ολόκληρου του σπιτιού θα τα βρείτε όλα συγκεντρωμένα στο γενικό θέμα Spring Cleaning!


Καλή εβδομάδα!

30 σχόλια:

  1. αχχχχ κ παλι αχχχχχ. Δυσκολο θεμα για μας τις νεες νοικοκυρες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γι' αυτό είμαι εγώ εδώ χιχι! Διάλεξε πιο πρόγραμμα σε βολεύει και έτσι δεν θα σου φαίνονται βουνό όλες οι δουλειές μαζεμένες!

      Διαγραφή
  2. Πολύ καλό μου άρεσε το πως τα χώρισες σε κατηγορίες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το βρήκα πολύ βολικό γιατί γλυτώνεις χρόνο στις μετακινήσεις από δωμάτιο σε δωμάτιο! Χαίρομαι που σου αρέσει!

      Διαγραφή
  3. Πάντα χρήσιμες οι λύσεις που μας προτείνεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Θα μπορουσα ανετα να το εφαρμοσω αλλα εχω ενα προβλημα και με αυτο και με το προηγουμενο. Στα καθημερινα. Δηλαδη εγω παω δουλεια για παραδειγμα. Σιγα μην βαλουν τα απλυτα στο καλαθι και τα πιατα στη θεση τους!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα κλασσικό! Και εγώ γυρνάω και πλένω πιάτα συν το τάπερ που παίρνω στη δουλειά! Τουλάχιστον έτσι έχω μόνο αυτά και λίγο συμμάζεμα τις καθημερινές!

      Διαγραφή
  5. Ολες πολυ καλες συμβουλες Κατερινα μου. Το μεγαλο προβλημα ειναι να βρουμε χρονο. Εγω καθαριζω οταν αδιαζω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μεταξύ μας Μαίρη θέλει να έχεις και λίγο κέφι όταν το αποφασίζεις! Ότι και αν κάνεις καταναγκαστικά φαίνεται βουνό οπότε μια χαρά είσαι!

      Διαγραφή
  6. Όσες φορές και να βάζω πρόγραμμα πάντα κάπου στην μέση χαλάει.. Λίγο που εγώ βαριέμαι, λίγο που δεν προσέχουμε μέσα στην εβδομάδα. Πάντως αν πραγματικά τα κάνουμε όπως λες δε θα μας φαίνεται βουνό, αυτό είναι σίγουρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ σημαντικό είναι να έχεις και μια βοήθεια - κατανόηση και από τους άλλους κατοίκους του σπιτιού! Φαντάσου πόσο γρήγορα τελειώνεις το πρόγραμμα του ΣΚ όταν συμμετέχουν 2 άτομα!

      Διαγραφή
  7. Εμείς πάμε ανάποδα. Το Σαββατοκύριακο γίνεται ένας χαμός. Κάθε Παρασκευή λέω επιτέλους Σ/Κ να κάτσουμε σπίτι και κάθε Κυριακή απόγευμα κοιτάζω τον χαμό κι αναστενάζω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσείς Ζωγραφιά μου τότε νομίζω ότι πρέπει να πάτε στην ανάρτηση "Καθαρό σπίτι με 20 λεπτά την ημέρα για 30 ημέρες " για να έχεις την ελευθερία σου τα Σαββατοκύριακα να γίνεται χαμός και να το ευχαριστιέστε!

      Διαγραφή
  8. Αχ τι κακό είναι και αυτό με τις δουλειές? Θα το δοκιμάσω το σχέδιό σου, μου αρέσει γιατί έχει έναν μπούσουλα και λειτουργώ πάντα πιο ευκολα έτσι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις απόλυτο δίκιο Λαμπρινή μου! Το πρόγραμμα σε σπρώχνει με ένα μαγικό τρόπο να σηκωθείς από τον καναπέ και να ξεκινήσεις! Ελπίζω να σε βολέψει!

      Διαγραφή
  9. Νομίζω πως θα το δοκιμάσω το κανείς να φαίνεται τόσο εύκολο!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και μόνο στην ιδέα ότι αποφεύγω της καθημερινές με κάνει πολύ χαρούμενη! Εξάλλου τι είναι μια μέρα καθαριότητας! Σαν να πηγαίνει γυμναστήριο!

      Διαγραφή
  10. Το καθημερινό προγραμμα Κατερινάκι είναι πολύ σημαντικό. Τα βασικά δηλαδή. Εγω καλώς ή κακώς είμαι σπίτι καθε μέρα όλη μερα και εκτος από τα καθημερινά κρεβάτια, πιάτα, μπανιο, κάνω κάθε μέρα και από ένα δωμάτιο και καλά πάει. Τωρα για τα κορίτσια που δουλεύουν μου φαίνεται πολύ βολικό πρόγραμμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μια χαρά τα έχεις οργανώσει Πωλίνα μου! Ανήκεις στο πρόγραμμα των καθημερινών και σου πετυχαίνει τέλεια από ότι βλέπω!

      Διαγραφή
  11. Κουράστηκα και που τα διάβασα!Όμως Κατερινάκι μου πράγματι βοηθάς πολύ με αυτό το πρόγραμμα. Πολλά γλυκά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλα καλέ Λίλια μια μερούλα είναι και ξεμπερδεύεις! Μην τα διαβάζεις και εσύ όλα μαζεμένα! Δε σε φοβάμαι εσένα τα καταφέρνεις μια χαρούλα!

      Διαγραφή
  12. Δεν το έχω και πολύ με το πρόγραμμα, Κατερίνα μου αλλά ακούγεται λειτουργικό όπως το παρουσιάζεις!!! Θα ανασκουμπωθώ να το δοκιμάσω!...
    Φιλιάαααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα χαρώ πολύ Μαρίνα μου να γίνω έναυσμα να μπεις σε πρόγραμμα! Εξάλλου το δοκιμάζεις και το αλλάζεις ανάλογα με το δικό σου σπίτι και το χρόνο σου!

      Διαγραφή
  13. Κατερίνα μου με έχεις βάλει σε σειρά με το καθημερινό σου πρόγραμμα, τουλάχιστον το παλεύω χι χι, θα προσπαθήσω λοιπόν να εφαρμόσω και αυτό γιατί μερικά από όσα λες μου φαίνεται ότι δεν τα κάνω πολύ συχνά, για παράδειγμα τους διακόπτες. Θα οργανωθώ καλύτερα όμως, που θα μου πάει.Φιλάκια πολλά και σε ευχαριστούμε πολύ πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όπως σε βολεύει Θάλεια μου! Το θέμα είναι να διαλέξεις να καθαρίζεις Σαββατοκύριακα ή καθημερινές για να σου μένει και ελεύθερος χρόνος για τα πιο σημαντικά και τα πιο όμορφα πράγματα!

      Διαγραφή
  14. Έχω αλεργία στις μαζεμένες δουλειές. Άμα τις αφήσω και μαζευτούν είναι δεδομένο ότι ούτε τα μισά δε θα κάνω. Άσε που κουράζομαι και τα παρατάω.Προτιμώ λίγο λίγο κάθε μέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωχ κατάλαβα Μαρία μου! Οπότε πας αποκλειστικά στο πρόγραμμα των καθημερινών! Προσωπικά αυτή την περίοδο περνάω την ακριβώς αντίθετη φάση!

      Διαγραφή
  15. Εμείς καλά τα λέμε Κατερινάκι μου, οι υπόλοιποι μέσα στο σπίτι τι κάνουν είναι το θέμα!!!Κυρίως όταν είναι κάτω των 4!!!Χα χα χα!!!Πάντως εξαιτίας της λόξας μου, σπάνια θα είναι το σπίτι άνω κάτω!!!Προσπαθώ να βάλω σε σειρά και τρεις άντρες δεν είναι λίγο!!!Πάντα χρήσιμες όμως οι συμβουλές σου!!!Καλό Σαββατοκύριακο σου εύχομαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για να γελάσεις Κική μου η βαφτιστήρα μου 2 χρονών κυκλοφορεί με μια μίνι σφουγγαρίστρα στο χέρι και καλά να βοηθήσει! Δες το με χιούμορ το θέμα και απόλαυσε τα παιδάκια σου! Μια χαρά τα καταφέρνεις είμαι σίγουρη!

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...