Κυριακή 18 Ιουνίου 2017

Το εργαστήρι του μπαμπά!





Για το μπαμπά μου και τα πολλά hobbies του σας έχω γράψει αρκετές φορές! Μπορεί να είναι ακόμα ένας μάχιμος ηλεκτρονικός στο επάγγελμα, αλλά καταπιάνεται με τα ξύλα, τον κήπο και πολλά ακόμα!  Σήμερα λοιπόν, χωρίς φυσικά να το γνωρίζει, μπαίνουμε παρέα στο εργαστήριο του στο εξοχικό μας για μία κρυφή ματιά στα παρασκήνια!











Ομολογώ δεν ήξερα ποια φωτογραφία να πρωτο-βάλω αλλά τελικά διάλεξα μερικές από τα άγνωστα αυτά εργαλεία του και μερικές λεπτομέρειες που μου τράβηξαν το μάτι! Δεν μπορώ φυσικά να σας μεταφέρω την απολαυστική μυρωδιά του ξύλου αλλά δυστυχώς μόνο θα δείτε! Κάντε μόνο ησυχία να μη μας καταλάβει!















Μπήκαμε και βγήκαμε αθόρυβα αλλά εγώ φυσικά πήρα και το σουβενίρ μου! Ένα απλό κομμάτι ξύλου που κάτι θα γίνει κάποια στιγμή! Χρόνια πολλά μπαμπά! Να χαίρεστε και εσείς τους πολυμήχανους μπαμπάδες σας και να μην ξεχνάτε να τους δείχνεται πόσο περήφανους σας κάνουν!


Καλή εβδομάδα!

22 σχόλια:

  1. Πω πω! Κατερίνα μου, ο μπαμπάς σου είναι πραγματικός καλλιτέχνης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αχ πόσο μου αρέσουν τα εργαλεία και τα μαστορέματα! Μπράβο στον Μπαμπά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμένα να δεις! Αν και δεν είναι κατσαβίδια πρέπει κάποια στιγμή να μου κάνει ένα μάθημα για όλα αυτά τα πολύπλοκα εργαλεία!

      Διαγραφή
  3. Να τον χαίρεσαι, Κατερίνα μου!
    σου μετέδωσε το μεράκι του με τις κατασκευές κλπ, όπως βλέπω!

    Χρόναι πολλά σε όλους τους μπαμπάδες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Αλεξία μου! Είμαι σίγουρη ότι τα λόγια σου θα τον κάνουν πολύ περήφανο!

      Διαγραφή
  4. Να τον χαίρεσαι Κατερίνα μου! Τα έχει πολύ οργανωμένα και με σειρά. Να από που πήρες λοιπόν!! Φιλια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προσπαθώ Λαμπρινή μου αλλά είναι πολύ μπροστά! Άλλωστε το μήλο κάτω από τη μηλιά θα πέσει! Που να δεις την οργάνωση της μαμάς μου!

      Διαγραφή
  5. Ένα πλήρες και οργανωμένο εργαστήριο! Μπράβο στον πατέρα σου και να τον χαίρεσαι!
    Καλή εβδομάδα και φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν και δηλώνει ερασιτέχνης στο είδος θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου Αλεξάνδρα μου! Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ!

      Διαγραφή
  6. αυτα ειναι! περιττο να σου πω οτι ζηλευω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα Ζήνα! Ξεκίνα από τα βασικά και σιγά σιγά θα βρεις το δρόμο σου! Δεν σε φοβάμαι εσένα!

      Διαγραφή
  7. Να τον χαίρεσαι Κατερίνα. Έχει ένα εργαστήρι που ζηλεύω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Μαίρη! Αν και πιστεύω ότι πρέπει να είσαι πολύ κοντά στο είδος σου οπότε δεν θα έπρεπε να ζηλεύεις!

      Διαγραφή
  8. Κατερίνα μου είσαι πολύ τυχερή που έχεις τόσο δημιουργικό μπαμπά! Να τον χαίρεσαι! Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Στο έχω ξαναγράψει: οι μπαμπάδες μας, οι μπαμπάδες αυτής της γενιάς είναι απίστευτοι! Με τα χέρια τους κάνουν θαύματα! Να τον χαίρεσαι το μπαμπάκα σου! Εγώ δυστυχώς δεν τον έχω πια και πάντα στις κατασκευές μου (και όχι μόνο βέβαια!) τον αναζητώ γιατί πάντα μου έβρισκε λύσεις.
    Φιλιά Κατερίνα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρυσή θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου αλλά σίγουρα κάτι θα έχεις πάρει-μάθει από τα χρόνια που τον είχες κοντά σου! Είμαι σίγουρη ότι μια χαρά θα τα καταφέρνεις με τον καιρό! Το μήλο κάτω από τη μηλιά έχει πέσει!

      Διαγραφή
  10. Να τον χαίρεσαι γλυκιά μου
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Να τον χαίρεσαι τον μπαμπά σου Κατερίνα μου.
    Τέτοια τάξη, ούτε σε ιατρείο!
    Από αυτόν πήρες σίγουρα.
    Πάω να δω κι άλλες αναρτήσεις που δεν τις είδα.
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες Ρένα μου! Είναι απίστευτο πως έχει οργανωμένα όλα αυτά τα μικρο-εργαλεία και εξαρτήματα! Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ για τα καλά σου λόγια! Καλή βόλτα!

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...