Κυριακή 25 Ιουνίου 2017

Λαχταριστά παγωτά φτιαγμένα από φίλες!






Παγωτό, ήλιος και θάλασσα! Οι αγαπημένες συνήθειες του καλοκαιριού! Σήμερα θα μείνουμε στο παγωτό και μάλιστα στο σπιτικό παγωτό! Σας μάζεψα λοιπόν 10+1 συνταγές παγωτών από φίλες bloggers που είμαι σίγουρη ότι θα ικανοποιήσουν όλα τα γούστα! Απολαύστε!
















5.  Σορμπέ ινδικής καρύδας (Spoon Stories)



6.  Homemade Frozen Yogurt (Violet Mimosa)


7. Σπιτικό παγωτό (Polka Dots Lady)


8. Παγωτό βανίλια με μπισκότα oreo! (Mommy Jammi)


9. Nice cream, η vegan εκδοχή του παγωτού (La Creative me)


10. Παγωτό cheesacake με μύρτιλα (Craft Cook Love)


11. Γρανιτούλες με Blueberry και δυόσμο (Κερασόπιτες)



Σας είπα ότι θα ικανοποιήσω όλα τα γούστα! Διαλέξατε τι θα φτιάξετε σήμερα; Εμένα μου είναι αδύνατον! Το καλό είναι ότι οι συνταγές είναι υπέροχες και λαχταριστές οπότε θα έχω όλο το καλοκαίρι να τις δοκιμάσω και να τις απολαύσω όλες!


Καλή εβδομάδα!


28 σχόλια:

  1. Τα θέλω όλα!!! Πω πω τι τέλεια χρώματα και γεύσεις είναι αυτές!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλα Λίλια το νούμερο 5 (το δικό σου) το έχεις σιγουράκι οπότε ξεκίνα τους πειραματισμούς στα υπόλοιπα με τη σειρά! Έρχεται και καύσωνας!

      Διαγραφή
  2. Πω πω! Παράδεισος! Γρανίτες, παγωτά!! Κι εγώ καλοκαιριάτικα με βήχα! Ευχαριστούμε Κατερίνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βήχας μέσα στο καλοκαίρι... ότι χειρότερο! Ούτε κρύο νερό να μην μπορείς να απολαύσεις! Γρήγορα περαστικά για να προλάβεις να απολαύσεις τα παγωτά σου!

      Διαγραφή
  3. Ευχαριστούμε πολύ Κατερίνα! Ήταν μια πανδαισία χρωμάτων, γεύσεων και εικόνων! Πραγματικά μαγεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματικά Μαίρη μου δεν μπορείς να διαλέξεις εύκολα! Το μόνο που μένει είναι να τα πάρεις με τη σειρά και να αρχίζει να δοκιμάζεις! Πως θα περάσουν οι ζέστες του καλοκαιριού άλλωστε!

      Διαγραφή
  4. Κατερινάκι μου ευχαριστώ πολύ για την αναφορά! Τι καλά που τα μάζεψες όλα μαζί σε μια ανάρτηση. Θα τα δοκιμάσω άμεσα γιατί είμαστε μεγάλοι φαν του παγωτό οικογενειακώς!! Καλημέρα και καλή εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πίστεψε με Λαμπρινή εγώ σε ευχαριστώ που μοιράστηκες και εσύ τη συνταγή σου μαζί μας και θα με δροσίζει τα καλοκαιρινά απογεύματα!

      Διαγραφή
  5. Oh just what I need on a day like today. It must have been 40 today or at least it felt like it. I am definitely going to try one of these the only problem is which one? Maybe one for each day!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. I totally agree Mary! Just one for each day until you find your favorite and then stick with it! Or get bored and change again... you see I'm confused as well!

      Διαγραφή
  6. φοβερη η συλλογη παγωτου Κατερίνα μου!! Ευχαριστούμε πάρα πολυ !! φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι όλα ένα κι ένα Ελπίδα μου! Γεύσεις, επιλογές και σχέδια για όλα τα γούστα! Ήδη έχω ξεκινήσει τις γευστικές δοκιμές!

      Διαγραφή
  7. Μμμμμμμ! Ευχαριστούμε, Κατερίνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Μία μου! Σκέφτηκα με τη ζέστη που έχουμε να ξεκινήσουμε σιγά σιγά να δροσιζόμαστε!

      Διαγραφή
  8. Τέλεια ανάρτηση Κατερίνα!! (και επίκαιρη!) Εγώ βρήκα ήδη τα φαβορί μου! Πάντως την vegan εκδοχή με κύριο υλικό την μπανάνα την κάνω από πέρυσι συνέχεια γιατί είναι σούπερ απλή, γρήγορη και η υφή καταπληκτική!
    Εγώ προσθέτω το πόλυ-πόλυ-πόλυ (πολύ αν δεν το καταλάβατε ακόμη) αγαπημένο μου χαρουπόμελο! Μια μπανανιά ολόκληρη μπορώ να φάω έτσι!!! χαχαχα
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματικά Αλεξάνδρα μου είχε κάνει πολύ εντύπωση η Nice Cream και νομίζω ότι θα γίνει ένα από τα αγαπημένα μου! Θα δοκιμάσω και την πρόταση σου με το χαρουπόμελο! Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ!

      Διαγραφή
  9. Ουάου... Ποστ παράδεισος... Δεν έχω λόγια όπως καταλαβαίνεις! Ευχαριστούμε πολύ για την τέλεια ανάρτηση 😍

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματικά με τον καύσωνα σήμερα είμαι έτοιμη να βγω για φράουλες να φτιάξω το παγωμένο γιαούρτι που μας προτείνεις! Μιαμ μιαμ!

      Διαγραφή
  10. Ανάρτηση.... μού τρέχουν τα σάλια!!!!! Ένα παγωτό με την ζέστη που έχει σήμερα είναι ό,τι πρέπει!!! Την καλημέρα μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι όλα ένα κι ένα Δήμητρα! Να έχεις να τρως και να δοκιμάζεις ολόκληρο το καλοκαίρι!

      Διαγραφή
  11. Καλά είναι το ένα πιο λαχταριστό από το άλλο!!!Έχει κι αυτή την κάψα σήμερα!!! Χα χα χα!!! Άναψα που δεν μπορώ να τα έχω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δροσίζομαι και μόνο που βλέπω τις φωτογραφίες Κική μου αλλά μια γρανιτούλα σήμερα ειδικά νομίζω ότι επιβάλλεται!

      Διαγραφή
  12. Πολύ καλή η όλη προσπάθεια των blogger για να μας παρουσιάσουν τόσο νόστιμες και ξεχωριστές συνταγές για τα παγωτά που τα λατρεύουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ Μαρία μου έχω εντυπωσιαστεί με τις επιλογές σε γεύσεις και υφές! Ότι πρέπει για να καλύψουν τα γούστα και των πιο απαιτητικών ουρανίσκων!

      Διαγραφή
  13. καλώς σε βρίσκω!
    ακρως λαχταριστή ανάρτηση!!!και πολυ χρησιμη με τετοιο καυσωνα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλωσόρισες Λίτσα μου! Διάλεξε παγωτάκι να σε κεράσουμε να δροσιστείς!

      Διαγραφή
  14. Τι να διαλεξω ;τα θελω ολα! Α και μια μοκα byme!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι ακριβώς Μαρία μου! Όλα με τη σειρά τους να έχουμε να απολαμβάνουμε! Περιμένω και τη συνταγή για μόκα γιατί έχουμε ολόκληρο καλοκαίρι μπροστά μας!

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...