Κυριακή 16 Ιουλίου 2017

Μια βάση για κεράκια ρεσώ από ένα απλό κομμάτι ξύλο





Η ανακύκλωση στη διακόσμηση τελικά έχει γίνει πολύ μόδα! Παλιά αντικείμενα παίρνουν νέα μορφή και η φύση μας γεμίζει απλόχερα με υλικά και έμπνευση! Σήμερα λοιπόν σας έχω μία πανεύκολη βάση για κεράκια ρεσώ από ένα απλό ξύλο που βρέθηκε τυχαία μπροστά μου!










Όπως σας έχω ξαναγράψει στην ανάρτηση Φτιάχνοντας ένα ξύλινο κρεμαστό διακοσμητικό τοίχου, σκοντάφτω συχνά και αυτό γιατί συνήθως περπατάω στη φύση χαζεύοντας! Έτσι ακριβώς βρέθηκε μπροστά μου και αυτό το κομμάτι ξύλου που με 2 απλές τρύπες έγινε πλέον μια βάση για κεράκια!



Αυτή τη φορά το πέρασα με γυαλιστερό βερνίκι για να είναι πιο ανθεκτικό και για εξωτερικό χώρο! Ελπίζω μάλιστα να βρίσκεται ήδη στο μπαλκόνι του παραλήπτη!


Καλή εβδομάδα!

16 σχόλια:

  1. Ωραιότατο και χρήσιμο! Κι ό,τι ανακυκλώνεται έχει την ομορφιά του! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. I wish I had one of those machines which open circles. I would never stop!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. απλό , λιτό και πολύ όμορφο! ότι πρέπει για Φθινοπωρινή διακόσμηση :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Έχω δει υπέροχα πράγματα με την ανακύκλωση Κατερινάκι. Η πρόταση σου είναι απλή , όμορφη και πάντα επίκαιρη. Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Λίλια! Εκτός από το δικό μας σπίτι σε λίγο θα γεμίσω και αυτά των φίλων με ξύλινα!

      Διαγραφή
  5. Εντάξει! 'Ησουν και πολύ τυχερή να βρεις τέτοιο ξύλο χωρίς σχεδόν καθόλου φθορά στις επιφάνειες του! Πεντακάθαρο φαίνεται σαν να μην έχει περάσει χρόνος από πάνω του... ξέρεις να χειρίζεσαι και ποτηροτρύπανο;;;;; Μπράβο βρε θηρίο!!! Η μόνη μου αντίρρηση είναι στο γυαλιστερό λούστρο... νομίζω πως το ματ τους πάει περισσότερο, το προστατεύει χωρίς να φαίνεται κι έτσι δείχνει πιο φυσικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήμουν όντως πολύ τυχερή Χριστίνα! Τέτοια κομμάτια δεν τα προσπερνάς! Όσο για το ποτηροτρύπανο δεν είναι τόσο εύκολο όσο το φανταζόμουν από τις γυψοσανίδες αλλά κουτσά-στραβά κάτι έγινε! Ευτυχώς το "στραβά" το κρύβει η ανόμοια επιφάνεια του ξύλου! Το γυαλιστερό λούστρο ούτε για μένα θα ήταν η πρώτη επιλογή αλλά ταιριάζει καλύτερα στο decor της παραλήπτριας! Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ!

      Διαγραφή
  6. Νομιζω εισαι πολυ τυχερη που εχεις αυτο το μηχανημα για τις τρυπες!!!κανει θαυματα κ η αποδειξη ειναι το κηροπηγιο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι τελικά έχει πολύ πλάκα εκτός από το να βάζεις πρίζες σε γυψοσανίδες μπορείς να κάνεις και τρύπες για κεριά (με μικρότερο μέγεθος βέβαια). Σ' ευχαριστώ πολύ Λίτσα μου!

      Διαγραφή
  7. Πω πω μάστορας κανονικός είσαι!Υπέροχο αποτέλεσμα και μηδέν φθορές καλέ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με κάνεις και κοκκινίζω και φαίνεται στις φωτογραφίες ότι οι τρύπες μου είναι λίγο στραβές χαχα! Σ' ευχαριστώ πολύ Μαρία μου!

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...