Το γνωστό κλικ στο κουμπί "post" στα social media platforms συνήθως το πατάμε χωρίς δεύτερη σκέψη! Τι είναι όμως αυτό που κάνει ένα post να ξεχωρίζει; Τι πρέπει να έχουμε στο νου μας για κάθε κοινωνική πλατφόρμα;
Το να γράψεις μια ανάρτηση σε ένα blog δεν είναι τόσο εύκολο όσο φαίνεται. Εκτός από την αρχική έμπνευση πρέπει να σκεφτείς και χίλιους δύο κανόνες και tips που πρέπει να ακολουθήσεις για να σε φέρουν ένα βήμα πιο κοντά με το αναγνωστικό κοινό! Το παρακάτω τέλειο infographic από το mycleveragency.com έχει μαζέψει όλες αυτές τις απλές συμβουλές για πλατφόρμες όπως το Facebook, Instagram, Twitter, Pinterest κλπ που όμως πολλές φορές ξεχνάμε!
Νομίζω ότι το χειρότερο μου στο blog post είναι το μέγεθος του κειμένου! Δώστε μεγάλη προσοχή στα hashtags και τη χρήση τους ή μη για κάθε social media καθώς επίσης και στο μέγεθος της περιγραφής (κειμένων) ανάλογα με το τι θέλετε να πετύχετε! Όσο για τις βέλτιστες ώρες των αναρτήσεων νομίζω ότι πρέπει να τις εκτυπώσω, να τις πλαστικοποιήσω και να τις κολλήσω στην οθόνη μου!
Αλήθεια ποιο είναι το αγαπημένο σας μέσω κοινωνικής δικτύωσης και ποιο είναι αυτό που σας δυσκολεύει περισσότερο;
Καλή εβδομάδα!
Ρε Κατερίνα κι εγώ με τις ώρες έχω μεγάλο πρόβλημα... πότε θα είναι όλοι για μπάνιο, πότε κοιμούνται, πότε έχει survivor... μερικά πάνε χαμένα επειδή τα δημοσιεύω την ώρα που τελειώνω το γράψιμο (με ψυχολογία αι σιχτιρ κι εσυ μου έφαγες τη ψυχή) και μετά δεν ασχολούμαι άλλο και μετά μπαίνω σε φιλικά μπλογκς και γκρινιάζω. Σόρυ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΧαχαχα σε καταλαβαίνω απόλυτα! Να έχεις στο νου σου ότι και οι παλιές αναρτήσεις έχουν την ίδια αξία με τις φρέσκες! Όποτε λοιπόν έχεις χρόνο και κέφι να δημοσιεύεις ότι θυμηθείς και ταιριάζει με την εποχή!
Διαγραφήπραγματικα ειναι πολυ χρησιμο. Ευχαριστουμε κατερινα. Ναι και εγω σκεφτηκα οτι χρειαζεται να αποθηκευσω τις ωρες
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα δω πως θα καταφέρουμε να τις τηρούμε κιόλας Μαρία μου! Το καλό είναι ότι τουλάχιστον στο facebook μπορείς να προγραμματίσεις μελλοντικά posts!
ΔιαγραφήΈνα ποστ σίγουρα ωδεν είναι εύκολη υπόθεση Κατερίνα μου.Πρωτα ειναιο χρόνος,η διάθεση,η έμπνευση,το θέμα,η περιγραφή,η φωτογράφηση και φυσικά η δημιουργία...Ουφ ξέρω πολύ καλά πόσες ώρες χρειάζονται,για να μην πω και μέρες μέχρι το τελικό αποτέλεσμα.Οσο για την ανάρτηση σου την βρίσκω πολύ ενημερωτική!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑκριβώς Μαρία μου! Πες τα γιατί κάποιο νομίζουν ότι είναι κάτι απλό και εύκολο! Οι φωτογραφίες ειδικά είναι ο μεγαλύτερος εφιάλτης μου!
ΔιαγραφήΗ διαχείριση των κοινωνικών δικτύων είναι επιστήμη κυριολεκτικά! Προσωπικά τα κάνω σχεδόν όλα λάθος και θα πρέπει να το διορθώσω αυτό κάποτε, αλλά για να το κάνει αυτό κανείς πρέπει να αφιερώσει πάρα πολύ χρόνο, να θέσει στόχους και στρατηγική και να οργανωθεί καλά (αλλιώς ο χρόνος του θα πάει απλά χαμένος). Κάποια στιγμή θα γίνει και αυτό (ελπίζω χαχαχα)
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστούμε πολύ για το ποστ, είναι πολύ χρήσιμο και αν έχεις κι άλλα τέτοια μη διστάσεις να τα αναρτήσεις ε;;
Καλήμερα και καλή εβδομάδα!
Θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου Αλεξάνδρα μου! Εξάλλου η προώθηση στα social media είναι επάγγελμα με περγαμηνές κλπ! Τώρα εμείς που δεν είμαστε σε αυτή την κατηγορία το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι (όπως γράφεις) να θέτουμε στόχους και να κάνουμε μικρά αλλά σταθερά βήματα!
ΔιαγραφήΠολύ χρήσιμη ανάρτηση
ΑπάντησηΔιαγραφήΦιλάκια ...
Χαίρομαι που σου αρέσει Μαρία Έλενα!
ΔιαγραφήΕρωτηση...οι ωρες ειναι για Ελληνικα δεδομένα ή για Αμερική πχ;;;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΚραταω την αναρτηση ως κορη οφθαλμου!
Κοίτα σίγουρα είναι βασισμένη στα Αμερικάνικα πρότυπα αλλά αν το σκεφτείς ο τρόπος ζωής δεν αλλάζει και πολύ από χώρα σε χώρα! Τα ωράρια εργασίας πχ είναι σχεδόν τα ίδια. Εγώ πιστεύω ότι άνετα ισχύει και για μας!
ΔιαγραφήOh my goodness so much information and so much social media. I'll pin this just to keep track of all this it is a full time job. And forget about the blog posts, we can so Social Media all day and never quit!
ΑπάντησηΔιαγραφήIndeed Mary! Only professional help will solve the problem of time management but until we can afford this just do whatever makes you happy!
ΔιαγραφήΚατερίνα μου πολύ χρήσιμη ανάρτηση. Είναι πολλά που δεν ήξερα και τώρα θα τα έχω κατά νου! Πολλά φιλιάαα
ΑπάντησηΔιαγραφήΧαίρομαι πολύ Σωτηρία μου! Ότι κρατήσει ο καθένας καλό είναι γιατί μην ξεχνάμε ότι η καθημερινότητα τρέχει και δεν υπάρχει πάντα η πολυτέλεια του χρόνου για να τα καλύψουμε όλα!
ΔιαγραφήThat was super interesting Katerina. I think I'll have to print and laminate this too. There's just so much to remember and this makes it so much easier. Thanks a lot for sharing
ΑπάντησηΔιαγραφήMe too Michelle! I already updated my posting schedule but a lot of work is yet to be done! I'm happy it helped you!
ΔιαγραφήΚατερίνα μου, για μένα που είμαι νέο μέλος στη μπλογκογειτονιά η ανάρτησή σου θα με βοηθήσει πολύ. Ευχαριστούμε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜην νομίζεις και οι πιο παλιοί bloggers πάντα χρειαζόμαστε νέες συμβουλές μιας και τα social media τρέχουν και αλλάζουν συνεχώς! Χαίρομαι πολύ που σε βοήθησε η ανάρτηση μου!
ΔιαγραφήΑκόμα μια πολύ χρήσιμη ανάρτηση!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστούμε πολύ Κατερίνα!
Ακόμα μια φορά θαυμάζω την οργανωτικότητά σου!
(Προσωπικά θα πρέπει να ομολογήσω πως συχνά δημοσιεύω τις αναρτήσεις μου πολύ αυθόρμητα, όσο αυθόρμητα τις γράφω.
Δεν τις τελειοποιήσω γιατί
αλλιώς ή παραμένουν στο προσχέδιο ή ως σκέψεις... :)
Είναι και αυτό μια άποψη Αλεξία! Και το αυθόρμητο έχει φυσικά τα καλά του! Εξάλλου οι σκέψεις δύσκολα οργανώνονται και μπαίνουν σε πρόγραμμα!
ΔιαγραφήΚατερίνα μου πολύ χρήσιμη η ανάρτησή σου και κάποια ομολογώ να πω ότι δεν τα ήξερα. Το κακό με εμένα είναι πως γράφω ή κοινοποιώ με βάση το πρόγραμμά μου, την καθημερινότητα μου και δουλεύω αρκετά και προγραμματισμό αναρτήσεων που αυτό με βοηθάει πολύ ομολογώ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜια από τα ίδια Μαίρη μου! Απλά άλλαξα ή μάλλον προσάρμοσα κάπως τις προγραμματισμένες αναρτήσεις! Δυστυχώς όμως δεν μπορείς να προγραμματίζεις αναρτήσεις σε ομάδες (facebook) που είναι και ο καημός μου!
Διαγραφή