Κυριακή 25 Φεβρουαρίου 2018

DIY Letter Box [Guest post by La Creme]




Letter Box, Sign Lightbox, Message Board έχει πολλά ονόματα και πολύ πλάκα! Το απόλυτο αξεσουάρ για το σπίτι και το πιο χρήσιμο prop για τις φωτογραφίες. Σήμερα θα δούμε πως θα το φτιάξουμε μόνοι μας παρέα με τη Ρία από το υπέροχο blog La Creme! Για πάμε να διαβάσουμε τι έχει να μας πει!











Κάνοντας έναν τυπικό έλεγχο στα email μου πριν λίγο καιρό έλαβα ένα μήνυμα απ΄ την Κατερίνα για να γράψω ένα guest post για το Κυριακή στο σπίτι. Ήταν αναπάντεχο το ομολογώ.. Εννοείται πως δέχτηκα με μεγάλη χαρά και την ευχαριστώ πάρα πολύ για την πρόσκληση και την σημερινή φιλοξενία! Η Κατερίνα ήταν ο πρώτος άνθρωπος που άφησε σχόλιο στο blog μου! Εκείνη την στιγμή ήταν που είπα μέσα μου “Ναι, τελικά κάποιος με διαβάζει και δεν μιλάω μόνη μου τόσο καιρό!” Αυτήν την στιγμή της επιβεβαίωσης ότι τελικά κάτι κάνουμε καλά κι έχει αντίκτυπο αυτό που κάνουμε σαν bloggers νομίζω δεν την ξεχνάς ποτέ.

Σήμερα λοιπόν έχω ετοιμάσει για εσάς ένα DIY. Σίγουρα όλοι θα έχετε δει ένα letter box κάπου τον τελευταίο καιρό. Είχα μπει στην διαδικασία να βρω ένα να αγοράσω, αλλά ήταν όλα σχετικά μεγάλα για το μέρος που ήθελα να το βάλω, οπότε λέω γιατί να μην το φτιάξω μόνη μου;

Θα χρειαστείτε:
αφρώδες μαύρο χαρτόνι
χαρτόκουτα
άσπρο χαρτόνι
κόλλα ή σιλικόνη
διαφάνειες Α4
αυτοκόλλητα γράμματα
κοπίδι

Για το κουτί


Η διαδικασία είναι αρκετά απλή. Μέτρησα το αφρώδες χαρτόνι και σύμφωνα με αυτό διαμόρφωσα τις διαστάσεις του κουτιού. Χρειάστηκα δύο κομμάτια χαρτόκουτο των 18x28 cm για το πάνω και κάτω μέρος. Δύο των 6x18 cm και δύο των 6x28 cm για τα πλάγια. 



Κόλλησα τα κομμάτια μεταξύ τους με σιλικόνη και η βάση της κατασκευής μου ήταν έτοιμη! Έπειτα “έντυσα” το κουτί με το μαύρο αφρώδες χαρτόνι και στο μπροστινό μέρος κόλλησα ένα κομμάτι άσπρο χαρτόνι. 


Για τις εσoχές πάνω στις οποίες θα πατούσαν τα γράμματα, έκοψα κομμάτια χαρτόνι των 1x28 cm. Χρειάστηκα 5 λωρίδες χαρτόνι που  κόλλησα μεταξύ τους για να φτιάξω μία παχύτερη. Την πέμπτη λωρίδα την έκοψα 2 mm παχύτερη ώστε να “σκεπάζει” τα πλαστικά γράμματα και να μην μπορούν να πέσουν. Έπειτα κόλλησα κάθε λωρίδα σε ίσες αποστάσεις πάνω στο κουτί.


Για τα γράμματα


Τα γράμματα ήταν το κομμάτι που με δυσκόλεψε. Όσο και να έψαξα δεν κατάφερα να βρω αυτοκόλλητα γράμματα οπότε αναγκαστικά έπρεπε να βρω άλλη λύση. Η αρχική ιδέα ήταν να πάρω διαφάνειες πάνω στις οποίες θα κολλούσα τα γράμματα. Τελικά αυτό που σκέφτηκα ήταν να εκτυπώσω την ΑΒ πάνω στις διαφάνειες όπως και έκανα. Μέτρησα τις αποστάσεις που είχαν δημιουργηθεί στο κουτί και έκοψα τα γράμματα σε ίσες αποστάσεις με ένα κοπίδι.


Και το letter box μας είναι έτοιμο! Αρχικά σκέφτηκα το ενδεχόμενο να του έβαζα και φωτάκια στο εσωτερικό, τοποθετώντας περιμετρικά μια σειρά led αλλά αφού δεν είχα σκοπό να το ανάβω είπα να μην μπω στον κόπο. Κρατήστε το πάντως σαν σκέψη! Με μια μικρή τροποποίηση στο μπροστινό μέρος, αφαιρώντας το χαρτόκουτο και κρατώντας μόνο το άσπρο χαρτόνι και την διαφάνεια, ή αντικαθιστώντας το με plexiglass ή ακόμα και γυαλί αν θέλετε (από παλιά κορνίζα;), θα μπορούσε να επιτευχθεί αυτή η σκέψη και να μην έχει να ζηλέψει σε τίποτα αυτά του εμπορίου!

Εγώ είμαι πολύ ικανοποιημένη με το αποτέλεσμα και ελπίζω να αρέσει και σε εσάς! Δείτε το παρακάτω video με όλα τα στάδια της κατασκευής αναλυτικά.


Μου λείπουν ένα δυο υλικά και ξεκινάω αμέσως την κατασκευή για να φτιάξω και το δικό μου! Μα δεν είναι πανεύκολο και πολύ όμορφο; 

Τη Ρία και όλες τις προτάσεις της για DIY, Decor, Ομορφιά, Μόδα, Lifestyle, Υγεία και Μαγειρική θα βρείτε στα παρακάτω:
Blog: La Creme
Facebook: La Creme
Pinterest: La Creme
Instagram: La Creme
Twitter: La Creme
You tube: La Creme


Καλή εβδομάδα!

26 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. Είδες Ελπίδα μου! Και με τις αναλυτικές οδηγίες φαίνεται αρκετά εύκολο στην κατασκευή!

      Διαγραφή
  2. Ευχαριστώ πολύ για την όμορφη συνεργασία μας! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ σ' ευχαριστώ Ρία μου που μου εμπιστεύεσαι το τέλειο DIY! Ήσουν πραγματικά άψογη σε όλα και το διασκέδασα πολύ!

      Διαγραφή
  3. Μπραβο Κατερινα και Ρια ....ειναι πραγματικα πολυ καλο !!!
    πολυ καλη ιδεα !!! καλη συνεχεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστούμε πολύ πολύ! Πραγματικά η ιδέα είναι ότι πρέπει για τις φωτογραφίσεις μας στο Instagram!

      Διαγραφή
  4. ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ!!!
    Μου άρεσε σαν ιδέα,ίσως φτιάξω ένα κάποια στιγμή.Καλή συνεχεία!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου είμαι σίγουρη ότι δεν θα δυσκολευτείς καθόλου μιας και το video έχει αναλυτικά όλα τα βήματα της κατασκευής! Χαίρομαι πολύ που σου αρέσει!

      Διαγραφή
  5. Very pretty and you are so right, it is needed as a prop and looks fantastic too!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ευχαριστουμε για τις οδηγιες!!!
    τελεια ιδεα!
    καλη εβδομαδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολυ ομορφη ιδεα και κατασκευη!!!!!
    Ευχαριστουμε για τις οδηγιες!!!!
    Φιλακια πολλα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω ότι πλέον είναι από τα πιο trendy αξεσουάρ για τη διακόσμηση του σπιτιού Ρένα οπότε είναι τέλεια που μπορούμε να το φτιάξουμε μόνοι μας!

      Διαγραφή
  8. Όμορφη απλή και χρηστική ιδέα για ένα box,Κατερίνα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και με τα φωτάκια μέσα θα κάνει ακόμα μεγαλύτερο εφέ το βράδυ! Ήδη το φαντάζομαι. Χαίρομαι πολύ που σου αρέσει Μαρία μου!

      Διαγραφή
  9. Φοβερη ιδεα! ολο και πιο συχνα τα βλεπω τα κουτακια αυτα και είναι αξιολατρευτα και παντώς καιρου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στρώσου στη δουλειά Ζηνάκι! Θα είναι τέλειο αξεσουάρ για τις όμορφες φωτογραφίες σου!

      Διαγραφή
  10. Μπράβο Ρία και Κατερίνα!τα εχω δει παντού αλλά αυτός μου φάνηκε ο πιο απλός και λογικός τρόπος κατασκευής, τέλεια !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ εντυπωσιάστηκα είναι η αλήθεια! Με τόσο απλά υλικά μπορεί να φτιαχτεί εύκολα τελικά! Ευχαριστούμε πολύ πολύ!

      Διαγραφή
  11. Συγχαρητηρία και στις δυο. Δεν έχει να ζηλέψει σε τίποτα αυτά τα έτοιμα λεττερ μποξ. Πραγματικά κρίμα που βιάστηκα να αγοράσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ που σου αρέσει Κατερίνα μου! Η Ρία φτιάχνει τέλεια και χρήσιμα DIYs με πολύ εύκολα υλικά!

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...