Κυριακή 4 Μαρτίου 2018

Φτιάχνοντας Μαρτάκι με βελονάκι





Γνωρίζατε ότι μπορείτε να φτιάξετε βραχιολάκια με το βελονάκι; Ω ναι έχουν πολύ πλάκα και είναι ότι πρέπει για αρχάριους. Ελάτε να δούμε παρέα πως έφτιαξα το εναλλακτικό Μαρτάκι μου για φέτος.











Όπως ήδη έχετε διαβάσει ξεκίνησα το βελονάκι φτιάχνοντας αριθμούς για τα φετινά μας γούρια και το διασκέδασα πάρα πολύ. Έτσι σε μια βόλτα μου στα Tiger Stores ανακάλυψα τα πακετάκια που έχουν με νήματα σε διάφορα χρώματα και αμέσως τα πήρα χωρίς να έχω κάτι συγκεκριμένο στο μυαλό μου! Για το βραχιολάκι Μαρτάκι επέλεξα φυσικά το λευκό και το κόκκινο και 2 γαλάζιες ξύλινες χάντρες για την τσαχπινιά!


Ξεκινάμε με το λευκό νήμα περνώντας πρώτα μία χάντρα και φτιάχνουμε την απλή αλυσίδα μετρώντας τον καρπό μας. 


Κάπου στη μέση της απόστασης πιάνουμε μαζί και τη χάντρα και συνεχίζουμε κανονικά μέχρι να έχουμε το επιθυμητό μήκος.


Στη συνέχεια βάζοντας το κόκκινο χρώμα μετράμε τη δεύτερη τρυπούλα από το βελονάκι μας και φτιάχνουμε ένα double crochet. 


Συνεχίζουμε με ένα double crochet σε κάθε τρυπούλα της αρχικής αλυσίδας μέχρι να φτάσουμε στο τέλος.


Τέλος δένουμε κομπάκι για να κλείσουμε και περνάμε τη δεύτερη ξύλινη χαντρούλα. Έτοιμο το βραχιολάκι μας. Ελπίζω να μη σας μπέρδεψα με την ορολογία αλλά έχω συνηθίσει την αγγλική μιας και έχω εκπαιδευτεί από YouTube videos. Αν κάποια πιο έμπειρη κοπέλα ξέρει την Ελληνική ορολογία ας μας βοηθήσει στα σχόλια!


Αν μια αρχάρια σαν και εμένα τα κατάφερε σίγουρα μπορείτε. Για όσες μπέρδεψα με τις οδηγίες μου μπορώ να σας στείλω τα videos από τα οποία έμαθα, με αναλυτικές οδηγίες για την αλυσίδα και το double crochet.


Αν δείτε πόσα χρώματα  σε νήματα έχει το πακετάκι από τα Tiger και πόσα χρώματα υπάρχουν στις ξύλινες χάντρες θα φτιάξετε πολλούς υπέροχους συνδυασμούς!

Αν σας αρέσουν οι εναλλακτικές προτάσεις ρίξτε μια ματιά στο Μαρτάκι με καλώδιο ή αν θέλετε μία πιο girly επιλογή και δεν σας έπεισα να ξεκινήσετε το βελονάκι, ρίξτε μια ματιά στον Μάρτη από κορδέλες! Αν ψάχνετε και άλλες ιδέες με βελονάκι από το Κυριακή στο σπίτι, ρίξτε μια ματιά εδώ.


Καλή εβδομάδα!

20 σχόλια:

  1. Αλήθεια όλα αυτά από το Youtube? Είσαι εξαιρετική Κατερίνα μου μπράβο! Εμένα έχει φτιάξει ολόκληρη προίκα με βελονάκι, κουρτίνες, σεμεν κλπ.. στόχος μου είναι να καταφέρω κάποτε να φτιάξω κουβέρτα! Πολύ μακρινός. Ελπίζω να τα καταφέρω όταν το ξεκινήσω. Καλό μήνα, σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου έδειξε η μαμά μου τα βασικά μιας και δεν ήξερα ούτε καν πως να το κρατήσω Λαμπρινή! Στο you tube βρήκα φοβερά αναλυτικά tutorial ειδικά για τους αριθμούς στα γούρια ήταν σωτήριο! Ελπίζω να ξεκινήσεις γιατί έχει πολύ πλάκα το άθλημα!

      Διαγραφή
  2. Όμορφος ο Μάρτης σου!!!
    Σου εύχομαι Καλό και Ευλογημένο μήνα!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κατερινάκι? Ξεκινήσαμε και βελονάκι? Τέλειος ο Μάρτης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξεκίνησα μέχρι εκεί Μαρία χαχα! Παιδεύομαι λίγο αλλά είναι φοβερό anti-stress! Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ!

      Διαγραφή
  4. Kai belonaki Katerina... πολυταλαντη! Υπεροχο το Μαρτακι σου και άκρως παιχνιδιάρικο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά είμαι σε πολύ αρχικό στάδιο εννοείται αλλά το απολαμβάνω σαν μικρό παιδί! Χαίρομαι πολύ που σου αρέσει! Νομίζω θα φτιάξω και άλλα βραχιολάκια με άλλα χρώματα!

      Διαγραφή
  5. Σ' ευχαριστώ πολύ Μαρία Έλενα! Καλό μήνα να έχουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δεν θα κατάφερνα να κάνω κάτι τέτοιο, ποτέ. Αλλά το αποτέλεσμα είναι πάρα πολύ ωραίο. Μπράβο Κατερίνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αφού το κατάφερα εγώ Μαρίνα μου όλοι μπορούν! Άσε που άμα ξεκινήσεις το βελονάκι πραγματικά κολλάς!

      Διαγραφή
  7. Όμορφο το Μαρτακι καλό μήνα κορίτσι μου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Παρατήρησα Κατερίνα μου ότι μεγένθυνες τις εικόνες σου και αυτό κάνει την ανάρτηση σου να φαίνεται ακόμα καλύτερα.Τώρα για το βελονάκι δεν τα πάω και τόσο καλά (εννοώ στο πλέξιμο),αλλά λατρεύω τα πλεχτά.Το βραχιολάκι του Μάρτη υπέροχο...καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Μαρία μου! Εδώ και κάποιο καιρό μεγάλωσα τις φωτογραφίες στις αναρτήσεις μου (παλιές και νέες)! Χαίρομαι πολύ που τις προτιμάς και εσύ έτσι! Σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!

      Διαγραφή
  9. Είσαι χρυσοχέρα δεν το συζητώ!!! Μπράβο και πάλι Μπράβο! Βγήκε πολύ πολύ όμορφο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με κάνεις και κοκκινίζω χαχα! Χαίρομαι πολύ που σου αρέσει γιατί το διασκέδασα πολύ!

      Διαγραφή
  10. Αφού έκανες την αρχή με το βελονάκι, θα κάνεις κι άλλα.
    Πολυ πρωτότυπο βραχιολακι .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Ρένα μου! Έκανα καλή εξάσκηση πάντως γιατί τελικά κατέληξα να φτιάξω κι άλλο για τη μαμά μου που της άρεσε!

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...