Κυριακή, 22 Απριλίου 2018

DIY Ανοιξιάτικο στεφάνι με βελονάκι και ύφασμα

Η άνοιξη εκτός από όμορφα λουλούδια, χαρούμενα πουλάκια και αλλεργίες φέρνει και μία ευχάριστη διάθεση για δημιουργία και ανανέωση στο decor του σπιτιού. Έτσι σήμερα θα φτιάξουμε παρέα ένα όμορφο στεφάνι με βελονάκι και ύφασμα.

Όπως όλα τα εύκολα DIYs έτσι και αυτό ξεκινάει με μια απλή μεταλλική κρεμάστρα η οποία έγινε ένας κύκλος με αρκετή προσπάθεια! Η ιδέα για το στεφάνι με το βελονάκι ξεκίνησε βλέποντας αυτό και αυτό το βίντεο και είναι μια αρχάρια παραλλαγή των 2.

Ξεκινάμε λοιπόν φτιάχνοντας μια σειρά από single crochets πιάνοντας και τον μεταλλικό κύκλο όπως βλέπεται στη φωτογραφία.

Σπρώχνουμε προς τη μία μεριά για να δούμε και να καλύψουμε το επιθυμητό κομμάτι του στεφανιού ώστε να μείνει χώρος και για το ύφασμα.

Για να φτιάξουμε αυτό το wavy αποτέλεσμα στη συνέχεια σε κάθε μας πόντο κάνουμε 2 με 3 double crochets ανάλογα με το χρόνο και την υπομονή σας. 

Για το τελείωμα έκανα μία αυτοσχέδια μπορντούρα φτιάχνοντας μια αλυσίδα με 4 και ενώνοντας τη με το υπόλοιπο ανά 3 πόντους. Αν σας έχω μπερδέψει με τις περιγραφές μου, τα βίντεο που σας ανάφερα θα σας βοηθήσουν αλλά και θα σας δώσουν παραπάνω ιδέες! 

Αφού λοιπόν τελειώσουμε το χρονοβόρο αλλά χαλαρωτικό κομμάτι με το βελονάκι περνάμε στα εύκολα. Κόβουμε το ύφασμα σε λωρίδες και τις δένουμε απλά κόμπους στο υπόλοιπο άδειο κομμάτι του στεφανιού.

Μόλις τελειώσετε τους κόμπους με το ψαλιδάκι θα ισιώσετε και θα τακτοποιήσετε τις λωρίδες στο μήκος που σας ικανοποιεί οπτικά.

Ένα μικρό λουλουδάκι με 3 ξύλινες χαντρούλες για τσαχπινιά στο κέντρο και είμαστε έτοιμοι για στόλισμα! Η Άνοιξη ήρθε στο σπίτι μας στη διακόσμηση και προχωράμε με άλλο αέρα. 

Αν θέλετε να διαβάσετε και άλλα tips για να φέρετε την Άνοιξη στο σπίτι σας ρίξτε μια ματιά εδώ και αν το βελονάκι σας φάνηκε δύσκολο ρίξτε μια ματιά και σε αυτό το εύκολο στεφάνι με κρεμάστρα.

Καλή εβδομάδα!

11 σχόλια:

  1. Tέλεια ιδέα Κατερίνα,μου αρέσει ο συνδυασμός των δύο,πλεκτό και ύφασμα, αλλά πιο πολύ μου αρέσει το πλεκτό!!Θέλω και εγώ να μάθω να πλέκω κάποτε, μιας και παλιά που μου έδειχνε η μαμά μου,ήμουν ανεπίδεκτη μαθήσεως και δεν κατάφερα να μάθω ποτέ!!Καλή υπόλοιπη Κυριακή!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έτοιμο το Μαγιάτικο στεφάνι σου Κατερίνα μου!
    Πολύ καλή ιδέα, μου άρεσε πολύ!
    Καλή συνέχεια και φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. That is such a creative idea Katerina. Love the crochet that you have incorporated into the wreath it really looks great. Happy May Day!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ ωραίο το στεφάνι σου Κατερίνα, έκανες έναν υπέροχο συνδυασμό ! !Μπράβο σου καλή συνέχεια !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τώρα μετανιώνω και τραβάω τις κοτσίδες μου που τις φορές που με "κυνήγαγε" η μάνα μου για να μάθω βελονάκι, εγώ δεν ήθελα (επίσης για να μου δείξει πλέξιμο και ραπτική μεταξύ άλλων)
    Μου αρέσει που χρησιμοποίησες 2 διαφορετικά υλικά. Το ύφασμα είναι πολύ όμορφο και αέρινο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Παρά πολύ ωραίο!! Πολύ όμορφο το κυματιστό τελείωμα. Μπράβο Κατερίνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τι ομορφη ιδεα τωρα που πλησιαζει κ η πρωτομαγια!!για ενα διαφορετικο στεφανι!!!
    Καλη εβδομαδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ όμορφο στεφανάκι.Κατερίνα μου.Το μπλέ το λατρεύω και το προτιμώ στη διακόσμση μου.Η ιδέα σου είναι απλή και εύκολη.Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ όμορφο το στεφάνι σου
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μου αρεσε πολύ! και πλεκτό και υφασμα! αλλα δεν το εχω με το πλεξιμο....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Υπέροχο, Κατερίνα μου. Μπορώ να φανταστώ στεφάνι με βελονάκι ή στεφάνι με ύφασμα. Ο συνδυασμός όμως των δύο με ξετρελαίνει! Πολλά φιλιά, φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή